Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت داوران دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «جامعه ایمن»گفت: آثار جشنواره ایمن قابلیت اکران در رسانه ملی را دارد. ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، نرگس آبیار ظهر امروز در نشست خبری دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «جامعه ایمن» که در سینما هویزه برگزار شد اظهار داشت: کافی است این جشنواره تلنگری ایجاد کند تا ذهن مخاطبان به مساله ایمنی و مدیریت بحران حساس شود و آن را جدی بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این زمینه خوب است آثاری که تولید می‌شوند و فیلم‌هایی که قابلیت اکران در تلویزیون دارند، خریداری و اکران شوند.

رئیس هیئت داوران دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه جامعه ایمن با اشاره به بررسی آثاری از کشورهای هند، فرانسه و ایران، بیان کرد: تم اصلی در آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، با موضوع ایمنی بود. اما با تفاوت‌هایی توام شده است.

علیرضا تابش دبیر جشنواره فیلم های کودکان و نوجوان شدآغاز به کار بخش جنبی جشنواره فیلم «وارش» در مازندرانحضور 53 فیلمساز دهه هشتادی و 116 فیلمساز دهه هفتادی در جشنواره فیلم وارش

آبیار با اشاره به موضوعات مختلف آثار ارسالی بیان کرد: برخی فیلم‌ها خطر را به نمایش می‌گذارند و برخی راهکار را نیز عرضه می‌کنند. گاه این راهکار با یک نماد و سمبل و گاه به صورت گسترده راهکارها ارائه می‌شد و در مجموع می‌توان گفت کیفیت آثار ارائه شده به دبیرخانه جشنواره خوب بود.

وی با بیان اینکه در بسیاری از آثار سینمایی به موضوع ایمنی پرداخته شده است، گفت: ایمنی موضوعی است که تنها منحصر به جشنواره نمی‌شود و در آثار سینمایی می‌توان این موضوع را مشاهده کرد.

انتهای پیام/ح

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۱۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مسوول ستاد اکرانهای مردمی جشنواره عمار شهرستان برخوار گفت: این فیلم همزمان با اکران در سینماهای سراسر کشور روز جمعه 7 اردیبهشت بصورت اختصاصی با حضور علی طاهرفر کارگردان و بازیگران آن از جمله تورج الوند، علی استادی و رضا ناجی در استان اصفهان در چهار سانس سینما ساحل، سینما چهار باغ و سینما فرهنگ خمینی شهر و تالار شهرداری دولت آباد اکران می شود.
ابراهیم معینی افزود: وی گفت: این فیلم دلبستگی‌های یک نقاشِ ساختمانِ عاشقِ سینما را روایت می‌کند که با اشتیاق تمام موفق به تولید چند فیلم کوتاه شده و در آرزوی ساختن نخستین فیلم سینمایی خودش است.
وی گفت: این فیلم برداشتی آزاد از کتاب آپاراتچی نوشته دکتر روح الله رشیدی است که رویدادهای آن در اوایل دهه 60 شهر تبریز می‌گذرد و برنده سیمرغ بلورین و جایزه ویژه هیئت داوران در بخش نگاه نو چهل‌دومین جشنواره فجر است.
این اثر محصول مشترک بنیاد سینمایی فارابی، سازمان سینمایی سوره و مدرسه سینمایی اندیشه و هنر «ماه» به تهیه کنندگی سجاد نصراللهی است.

دیگر خبرها

  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳