Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@02:37:39 GMT

گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه تنگستان

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۱۶۱۱

گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه تنگستان

طی آیینی مراسم ویژه گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و شهادت استاد شهد مرتضی مطهری به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی (ع) تنگستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، طی آیینی مراسم ویژه گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و شهادت استاد شهد مرتضی مطهری به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی (ع) تنگستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول امور روحانیون سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در جمع کارکنان سپاه تنگستان و در آیین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسج گفت: انسان با انتخاب هایی که در طول زندگی و گذران عمر خود دارد ارزش و ابهت کسب می کند و بنای حق تعالی است که انسان همواره در معرض انتخاب باشد تا خودش به اندازه ای که برای خود قرار داده ارزش کسب کند.

حجت الاسلام ابوذر شاد افزود: گاهی انسان با یک انتخاب راه صد ساله را یک شبه طی می کند و گاهی نیز یک تصمیم و انتخاب انسان را بیست سال به عقب بر می گرداند و عمر رفته او را تباه می کند.

وی بیان داشت: شهید مطهری انسان وارسته ای بود که در تمامی مراحل زندگی بهترین انتخابها را در زندگی خود قرار داد و توانست با تصمیمات عالی که داشت به این مقام و منزلت برسد.

حجت الاسلام شاد تصریح کرد: امروز پاسداران حریم ولایت نیز کسوت پاسداری را که راهی برای ادامه دادن مسیر شهداست را انتخاب کردند و در این طریق باید توجه داشته باشند که چه مسیولیت خطیری بر گردشان هست.

وی خاطر نشان کرد: امروز بدست آوردن آسایش و امکانات راحت است ولی کسب آرامش مقوله ای جداست که خیلی ها برای بدست آوردن آن با مشکل موجه شده اند و آنچه موجب بدست آمدن آرامش حقیقی است بی شک ارتباط تنگاتنگ برای خدای تبارک و تعالی است که باید مد نظر قرار گیرد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۱۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی رضایی عصر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گذاری شده، بیش از ۵۰ برنامه به این مناسبت در سپاه و رده‌های مختلف مقاومت شهرستان مرزی آستارا برگزار می‌شود.

وی به نقش شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: آثار شهید مطهری امروز هم پاسخگوی نیازهای معرفتی بوده و بهره گیری از اندیشه‌های این شهید گرانقدر گام نهادن در مسیر درست را تضمین می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: برگزاری همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم و تجلیل از معلمین و مربیان عقیدتی سیاسی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و فوتسال، اجرای زنگ قرآن و ولایت و زنگ سپاس و برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده‌های شهدا، نیز از جمله برنامه‌های مهمی است که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090306

دیگر خبرها

  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در استان تهران تشریح شد