Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@04:22:52 GMT

معاون عمرانی فرمانداری ویژه آبادان منصوب شد+ببنید

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۱۶۴۰

معاون عمرانی فرمانداری ویژه آبادان منصوب شد+ببنید

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، دقایقی پیش با حضور سید زین العابدین موسوی معاون استاندار و فرماندار آبادان، عامر کعبی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مسوولین شهری، معاون عمرانی فرمانداری ویژه آبادان منصوب شد.

دکتر محمد طاهری در حالی عهده دار معاونت عمرانی فرمانداری ویژه آبادان شد که سابقه بخشداری اروندکنار را نیز در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این امیر حمزه بزرگی نیا در این سمت مشغول خدمت بود.

در این جلسه فرماندار ویژه آبادان ضمن تشکر از زحمات معاونت پیشین ابراز امیدواری کرد که معاونت جدید بتواند با هم افزایی و تعامل دو جانبه با دستگاه‌های مربوطه گام‌های موثری در حوزه عمرانی شهرستان آبادان برداشاه شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معارفه منطقه آزاد اروند آبادان و خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۱۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوردر مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: در زمینه حجاب کار اجرایی انجام نمی‌دهیم دنبال فرهنگ سازی هستیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور صبح امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: ما عملا نمی‌توانیم در مساله اجرا وارد شویم، اما در تلاش برای فرهنگ سازی هستیم.

خزعلی: دوره موشک تمام نشده وقتی زبان وتو می‌شود

خزعلی خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که توسط معاونت امور زنان ریاست جمهوری در این زمینه در سال گذشته انجام گرفت آموزش زیست عفیفانه به مربیان بود که آنها برای والدین برنامه‌های الگویی و کارگاهی برگزار خواهند کرد و در پنج استان این کار انجام شده و برای 10 استان دیگر هم برنامه کارگاهی در مشهد برگزار می شود.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • شنونده برنامه های رادیو هستم | رادیو شخصیت های ارزشمند بسیار دارد
  • آمریکا فرستاده ویژه جدید برای غزه منصوب می‌کند
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • ‌راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شیراز
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر