Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گیلان در مراسم گرامیداشت روز کارگر در رشت با بیان اینکه حمایت از تولیدکنندگان درکنار جامعه کارگری موجب چرخش تولید و پایداری در کار و جامعه کارگری می‌شود، گفت: در هر فرصتی و زمانی باید پای صحبت ها، دغدغه‌ها و درد و دل های کارگران بنشینیم.

به گزارش ایلنا از رشت، مصطفی سالاری در مراسم روز کارگر که توسط خانه کارگر تشکیلات گیلان در سالن همایش‌های بانک صادرات استان برگزار شد، ضمن تبریک این روز خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی درست باید دغدغه‌ها و مشکلات جامعه کارگری را کاهش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید در کنار جامعه کارگری از واحدهای تولیدی حمایت کنیم، افزود: از واحدهای تولیدی در کنار جامعه کارگری توأم با هم با رعایت حقوق متقابل آنان حمایت کنیم تا موجب چرخش تولید پایداری و استمرار کار در جامعه کارگری می شود.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه شنیدن پای صحبت های جامعه کارگری مختص این روز نیست اظهار داشت: من در بازدید از کارخانجات، کارگاه ها، سطح شهر و یا دیدارها و جلسات، پای صحبت ها و درد و دل های این قشر زحمتکش می‌نشینم.

استاندار گیلان از برگزارکنندگان روز کارگر خواست به جای صحبت مدیران، فرصت بیشتری را در اختیار نمایندگان کارگران جهت ارائه نظرات و مطالباتشان قرار دهند.

گفتنی است در پایان این مراسم توسط استاندار گیلان، نماینده مردم رشت در مجلس‌شورای اسلامی، فرماندهی سپاه از کتاب شهید صمدی، کارگر شهید رونمایی و از برخی کارگران و تشکل‌های کارگری نمونه تقدیر شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 جامعه حقوق سالن همایش شورای اسلامی نماینده مردم 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۱۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم روز کارگر در شرکت نیشکر (+عکس)

در مراسمی به مناسبت گرامیداشت مقام کارگر، مدیرعامل کشت و صنعت دهخدا از اقدامات مؤثر برای ارتقای رفاه و معیشت کارگران صنعت نیشکر در سال‌های اخیر خبر داد و این اقدامات را عامل اصلی رضایت‌مندی، تعهد و در نهایت افزایش تولید در این مجموعه بزرگ صنعتی دانست. 

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مسعود کیانی، در این مراسم، با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر ارتباط مستقیم «حال خوب ملت» با «حال خوب کارگر»، گفت: در چند سال اخیر، شاهد اقدامات مؤثری برای ارتقای سطح رفاه کارگران این مجموعه صنعتی بوده‌ایم که این امر مرهون مدیریت دکتر ناصری، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر، و اعتقاد ایشان به کارگران به‌عنوان رکن اصلی تولید است.

وی در ادامه افزود: بی‌تردید، حال خوب کارگران نیشکر به‌عنوان سرمایه‌های اصلی این صنعت، نقشی اساسی در افزایش تولید و بازگشت صنعت نیشکر به جایگاه واقعی خود داشته است.

مدیرعامل کشت و صنعت دهخدا همچنین به تبیین نقش کلیدی کارگران در تحقق شعار سال پرداخت و بر تداوم تلاش‌ها برای ارتقای سطح رفاه و معیشت این کارگران تأکید و اظهار امیدواری کرد که با همدلی و همراهی یکدیگر، شاهد تحقق شعار جهش تولید در سال جاری باشیم.

کیانی در پایان، ضمن اشاره به برگزاری موفقیت‌آمیز سومین جشنواره ملی شکرستان (برداشت نیشکر) در کشت و صنعت دهخدا، از حمایت‌های بی‌دریغ دکتر ناصری و همچنین تلاش‌های ارزشمند تمامی عوامل در برگزاری این رویداد به‌یادماندنی در سال گذشته، صمیمانه قدردانی کرد.

دهخدا میزبان شایسته جشنواره شکرستان

در ادامه این مراسم، مدیر روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی نیز ضمن تجلیل از کارگران، به نقش مهم آن‌ها در رکوردشکنی‌ها اشاره و اظهار کرد که در دوره مدیریت دکتر ناصری اتفاقات مثبتی برای کارگران نیشکر رقم خورده است؛ از جمله این موارد می‌توان به پرداخت به‌موقع حقوق، بهبود شرایط کار و ایجاد امنیت شغلی اشاره کرد که همگی در راستای ارتقای جایگاه واقعی کارگران در این صنعت بوده است.

دکتر ولید آلبوناصر همچنین از میزبانی شایسته کشت و صنعت نیشکر دهخدا در برگزاری سومین جشنواره ملی شکرستان قدردانی کرد و استقبال چشمگیر مردم از این جشنواره را نشان‌دهنده پیوند عمیق و ناگسستنی مردم با این صنعت راهبردی دانست.

وی در پایان با بیان اینکه اختتامیه بخش رقابتی این جشنواره در محورهای رسانه، ادبیات، نقاشی و عکاسی در کشت و صنعت امیرکبیر برگزار شد، تأکید کرد که چنین رویدادی نقشی مهم در معرفی ظرفیت‌های کم‌نظیر صنعت نیشکر، رونق جوامع محلی و ایجاد ارتباطی عمیق‌تر بین مردم و این صنعت راهبردی دارد.

بر اساس این گزارش، در مراسم گرامیداشت مقام کارگر که یکشنبه (۱۶اردیبهشت‌ماه) در کشت و صنعت نیشکر دهخدا برگزار شد، برنامه‌های متنوعی به اجرا درآمد.

در پایان نیز از کارگران نمونه، بازنشستگان، برگزیدگان و داوران مسابقات قرآنی و همچنین عوامل اجرایی سومین جشنواره ملی شکرستان با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد. 

دیگر خبرها

  • سهم ۴درصد بیمه مشاغل سخت و زیان آور کارگران شهرداری پرداخت شود
  • مراسم روز کارگر در شرکت نیشکر (+عکس)
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی شد
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است
  • ۸۰ درصد جمعیت اصفهان جزو جامعه کارگری هستند
  • برگزاری جشن کارگری شهرداری سمنان با نام «سپاس کارگر»
  • تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه در جشن «خداقوت کارگر»
  • خانه‌دار شدن کارگران واجد شرایط استان یزد با تسهیلات ارزان قیمت
  • جامعه کارگری باید مورد تکریم و احترام قرار گیرد
  • دل های نگران کارگران پیمانکاری با قراردادهای لرزان