Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@22:07:11 GMT

حجت‌الاسلام رستمی شهادت طلبه همدانی را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۱۸۲۸

حجت‌الاسلام رستمی شهادت طلبه همدانی را تسلیت گفت

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت روحانی مجاهد حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی و درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین کامل خیرخواه را تسلیت گفت. ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت روحانی مجاهد حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی و  درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین کامل خیرخواه را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌جزئیات دستگیری قاتل روحانی شهید همدانی/دستگیری 32 نفر از حامیان قاتل در فضای مجازیطلبه همدانی «شهید ترور» است#از_تسنیم_بپرسید: قتل طلبه همدانی چه ارتباطی با "مهناز افشار" دارد؟

 

متن این پیام‌ها به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله واناالیه راجعون

شهادت مظلومانه روحانی مجاهد حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی مایه تاسف و تاثر شد.

به یقین این شهید عزیز با عروج آسمانی و غریبانه خود هم اینک درآغوش رحمت خدا و در اعلی علیین ماوا گزیده و به فوز عظیم و حیات جاودان نائل گشته است، اما این اتفاق هولناک بیش از هرزمان دیگری ضرورت توجه به تذکر دغدغه‌مندان و به‌ویژه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب در خصوص مدیریت و مراقبت از فضای مجازی و امنیت روانی جامعه را نمایان ساخت.

ضرورتی که مع‌الاسف مورد غفلت قرار گرفته و در نتیجه هر از گاهی با هدایت ایادی دشمن و یا عرض‌اندام برخی اراذل، در قالب چنین جنایت‌ها و وقایع تلخی امنیت، آرامش و انسجام ملی را نشانه می‌گیرد.

امید می‌رود مسئولان و متولیان امر، متذکر شده و برای مرهم نهادن بر این زخمی که بر پیکره جامعه دینی کشورمان نشسته است با اقدام انقلابی نسبت به تامین امنیت روانی واخلاقی جامعه و مدیریت هوشمندانه فضای مجازی اقدام نمایند.

اینجانب این ضایعه را به محضر حضرت ولی‌عصر(ارواحنافداه)، رهبر معظم انقلاب، حوزه علمیه مقدسه همدان، خانواده داغدار و به‌ویژه فرزند دانشجوی این شهید سرافراز تبریک و تسلیت می‌گویم و علو درجات را برای آن عزیز سفر کرده و صبر و شکیبایی را برای بازماندگان از خداوند منان مسالت می‌نمایم.

سلام خدا بر مجاهدان راه حق...

سلام و صلوات خدا بر روح آسمانی این مجاهدعزیز...

و درود بی‌کران الهی بر مردم قدرشناس و بصیر دارالمجاهدین همدان که درمراسم تشییع این شهید گرانقدر حماسه‌ای دوباره خلق کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، همچنین در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین کامل خیرخواه را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«انا للّه و انا الیه راجعون»

خبر درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین کامل خیرخواه موجب تأثر و اندوه گردید.

آن مرحوم به ساده‌زیستی، تقوا و تواضع شهرت داشت. پیش از انقلاب با فضل علمی و آثار قلمی‌اش، چهره‌ای شناخته شده در جمع علما و فضلا به‌شمار می‌رفت. پس از انقلاب اسلامی نیز در عرصه‌های مختلف به خدمات خویش ادامه داد. سه دوره نمایندگی مجلس را در کارنامه خدمت خود ثبت کرد و پس از آن در عرصه فعالیت‌های فرهنگی و پژوهشی در دانشگاه‌ها به تلاش‌های خود تداوم بخشید و آثار علمی متعددی را برجا نهاد. درگذشت این همکار پژوهشی و علمی را به جامعه روحانیت و دانشگاهیان و خانواده و بستگان آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از پروردگار متعال برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و برای آن مرحوم مغفرت و رحمت واسعه الهی را خواهانم.

انتهای پیام/

R1011173/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط نهاد نمایندگی حجت الاسلام مصطفی رستمی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نهاد نمایندگی نهاد نمایندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۱۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران به این شرح است:

با دریغ و افسوس بسیار، درگذشت دانشجوی سرشار از امید و نشاط دانشگاه تهران و مصداق توانستن جوان ایرانی، زنده‌یاد سید اسماعیل نصراللهی که به حکم تقدیر الهی جامه از این سرای فانی برگرفته و به سرای باقی شتافت، مایه تاثر بسیار شد.

شوق و تلاش علمی مرحوم نصراللهی با وجود معلولیت شدید جسمی و حرکتی، از درون او می‌جوشید. این جوان نخبه وطن که همه‌ ظرفیت وجودی و ذهنی خود را در مسیر درست بکار گرفته و به عنوان یک نخبه علمی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در ردیف برترین رقبای خود در گروه علوم انسانی درخشید، مصداقی از اراده‌هایی است که با اعتقاد به «ما می‌توانیم» و با کارِ بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر، روحیه جهادی را معنا می‌کنند.

در پی درگذشت ناگهانی این دانشجوی وارسته در اثر حادثه مسمومیت با گاز منواکسیدکربن در منزل شخصی، نه تنها دانشجویان دانشگاه تهران بلکه جوان ایرانی مسلمان و جامعه دانشگاهی، در از دست دادن الگویی در دسترس و ممتاز در صبر و تحمل و جهد و امیدواری، به سوگ نشست.

اکنون با استعانت از درگاه حق تعالی برای اعطای درجات عالی به این دانشجوی کوشا، فقدان او را به مادر فداکارش و جامعه دانشگاهی و درگذشت پدر فرهیخته‌شان را به جامعه پزشکی کشور و وابستگان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای ایشان آمرزش و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزز صبر جزیل و شکیبایی مسئلت دارم.

سید محمد مقیمی
۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

کد خبر 6097432

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • واکنش محمد مهاجری به زندانی شدن یک وکیل دادگستری /یکسوی دعوا سعیدمرتضوی است و یکسو وکیلی شریف!
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
  • مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو اعلام شد
  • آمار وارده پرونده‌های خانواده مناسب نیست
  • بخش عمده پرونده‌های قضایی خانواده‌ها مربوط به طلاق است
  • نباید از خودنمایی مجازی یا خیابانی یکسری هنجارشکن محدود بترسیم
  • مقایسه صحنه اعتراضات دانشجویی در ایران و آمریکا