Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در حالی که کمتر از دو ساعت به آغاز بازی تراکتورسازی و پرسپولیس باقی مانده، هواداران تراکتورسازی علیه تیم رقیب شعار دادند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و پرسپولیس از ساعت ۱۷ امروز (چهارشنبه) در حساس‌ترین دیدار هفته بیست‌وهشتم لیگ‌برتر در تبریز مقابل یکدیگر صف‎آرایی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*هواداران تراکتورسازی چندین بار علیه مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال شعار دادند.

*محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی در حالی وارد ورزشگاه شد که از میان هواداران عبور و چند دقیقه‌ای با هواداران صحبت کرد.

*در حال حاضر جو آرام است و موسیقی زنده پخش می‌شود.

*طبقه اول ورزشگاه یادگار امام (ره) تقریبا پُر شده و چیزی حدود ۴۵ هزار هوادار در ورزشگاه حضور دارند.

*بخشی از طبقه دوم ورزشگاه برای هواداران پرسپولیس تدارک دیده شده، اما تا الان هیچ هواداری از تیم پرسپولیس وارد ورزشگاه نشده است.

*هواداران تراکتورسازی علیه پرسپولیس شعار دادند.

*سعید فتاحی (مسئول برگزاری سازمان لیگ)، فریدون اصفهانیان (رئیس پیشین کمیته داوران فدراسیون فوتبال) و ششگلانی رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی هم وارد ورزشگاه شدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر تراکتورسازی پرسپولیس میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۱۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی

به گزارش “ورزش سه”، دیدار پیکان و شمس آذر از هفته بیست و پنجم لیگ برتر به دلیل محرومیت تماشاگران قزوینی، بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد. این محرومیت تعلیقی، بعد از پرتا‌پ نارنجک در دیدار شمس آذر و تراکتورسازی، قطعی شد و حالا تماشاگران پُرشور قزوینی که در طول فصل حمایت ویژه‌ای از تیم خود داشتند؛ نمی‌توانند در این مسابقه حضور داشته باشند.

اما باشگاه شمس‌آذر حالا در اقدامی جالب توجه از هواداران خود دعوت کرده است که به هنگام تماشای مسابقه این تیم، از عکس‌العمل‌های خود فیلم بگیرند تا این باشگاه با انتشار در صفحه رسمی اینستاگرام خود، بار دیگر نشان دهد که علی‌رغم محرومیت تماشاگرانش، کماکان در این مسابقه هم تنها نبوده است. شمس آذر نوشته است:

میخواهیم شما رو در کنار خودمون حس کنیم
با توجه به حکم کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت هواداران شمس‌آذر از حضور در استادیوم ، برای همراهی ما در بازی امروز در خونه‌هاتون ، در طول مسابقه با تلفن‌همراه از خودتان و واکنش‌هایتان در طول ۹۰ دقیقه مسابقه شمس‌آذر-پیکان فیلمبرداری کرده و واکنش‌های جالب‌تان (مانند ویدیوی پس از گل یا موقعیت‌های حساس) را برای ما به آدرس ایمیل یا از طریق شماره تلگرامی که در پوستر درج شده ارسال نمایید . پس از مسابقه هایلایت بازی با گزیده‌ای از تصاویر شما منتشر خواهد شد .
ما همیشه کنار همیم»

دیگر خبرها

  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • فیلم| در ورزشگاه سلتیک انگلیس غوغا شد/ حمیات باورنکردنی هواداران تیم سلتیک از فلسطین
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • آتش گرفتن بخشی از سکو های هواداران فنرباحچه در ورزشگاه / فیلم
  • زیمبابوه به صنعت کشاورزی و دارویی ایران نیازمند است
  • وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!
  • سوت‌های کرکننده علیه تن‌هاخ: برو دیگه لعنتی!‏