Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@11:23:08 GMT

صیادمنش: 20 سانتی متر خون ریزی در عضله داشتم

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۲۰۶۹

صیادمنش: 20 سانتی متر خون ریزی در عضله داشتم

مهاجم جوان استقلال درباره آخرین وضعیت خود مصدومیت خود توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش "ورزش سه"،  اللهیار صیادمنش مهاجم جوان تیم فوتبال استقلال درباره شایعاتی که پیرامون دلایل عدم حضور او در تمرینات منتشر شده، گفت: با توجه به نتایج آزمایشاتی که دکتر نوروزی در جریان آن هستند، عضله همسترینگ من دچار پارگی شد و 20 سانتی متر خون ریزی داشت و این مصدومیت نیاز به حداقل 2 تا 3 ماه استراحت دارد اما من همه تلاش خود را انجام دادم و با کمک کادر پزشکی شرایط من به شکلی پیش رفت که من با گذشت 2ماه، بهبود پیدا کردم و اکنون در حال تقویت عضلانی خود هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر این مرحله را سپری نکنم و خودم را تقویت نکنم، قطعا نمی توانم برای تیم به میدان بروم زیرا دوباره دچار آسیب دیدگی می شوم و حتی امکان دارد فوتبال من تمام شود.


وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به شرایط عضله همسترینگ همچنین این احتمال وجود دارد که رباط صلیبی من پاره شود. به همین دلیل روزی سه جلسه زیر نظر دکتر نورزوی به تمرین می پردازم و همه تلاشم را می کنم تا با تمام توان برای استقلال به میدان بروم. فعلا تمام تمرکز من این است که عضله خود را تقویت کنم و سپس برای ادامه حضور در تمرینات آماده می شوم.


صیادمنش درباره زمان اضافه شدن خود به تمرینات بیان کرد: بعد از دیدار با استقلال خوزستان کنار تیم تمرین خواهم کرد و اگر خدا بخواهد در بازی های بعدی و پایانی لیگ به تیم بزرگ استقلال کمک می کنم.


او در ادامه درباره خبر سرماخوردگی خود گفت: در این مدت دچار سرماخوردگی شدم که البته دلیل غیبت من سرما خوردگی نیست و بعد از دیدار با استقلال خوزستان دویدن در کنار بازیکنان دیگر در تمرین را آغاز می کنم.

الهیار صیادمنش استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الهیار صیادمنش استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۲۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داورزنی: وطن پرستی ویژگی اصلی استاد اسکویی بود

محمدرضا داورزنی رئیس سابق فدراسیون والیبال در مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی گوینده رادیو و تلویزیون در مسجد بلال سازمان صداوسیما گفت: نزدیک به ۳ دهه در فدراسیون سوارکاری و والیبال حضور داشتم و با استاد اسکویی ارتباط نزدیکی داشتم. او  هیچگاه نقد تخریبی نداشت و همیشه در برنامه ها تبسم داشتند و فکر می کنم الگو بسیار خوبی برای اهالی رسانه می است و بسیاری از شاگردان ایشان نیز خصوصیات خوب استادشان را یاد گرفته اند.

او ادامه داد: روحبه مردم داری استاد اسکویی برای همه ما الگو بود و وطن پرستی یکی از ویژگی های اصلی ایشان بود.

داورزنی خاطرنشان کرد: من فقدان این مرحوم استاد اسکویی را به جامعه ورزش و همکاران و خانواده ایشان تسلیت می گویم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • (تصاویر) کارخانه عضله سازی هادی چوپان افتتاح شد!
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • داورزنی: وطن پرستی ویژگی اصلی استاد اسکویی بود
  • پلنگ صورتی عضله‌ای: این شخصیت دیگر خنده دار نیست! (عکس)
  • اولین پست اینستاگرامی نکونام پس از اخراج خطیر؛ چه روز زیبایی + عکس
  • اللهیار دیر آمد، وسترلو یک امتیاز گرفت
  • کاپیتان استقلال برای یک پیشکسوت سنگ‌تمام گذاشت
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس