Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) با اشاره به وجود برخی از قوانین و آیین نامه های مزاحم و دست و پاگیر در حوزه تولید کشور، گفت: با توجه به نامگذاری امسال به سال رونق تولید، همه باید با ورود هوشمندانه و کارشناسانه برای رفع این موانع اقدام کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصراترک سردار سیدحسن مرتضوی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی پیش از ظهر امروز  در همایش تجلیل از کارگران نمونه پتروشیمی ضمن تبریک روز جهانی کارگر به کلیه کارگران استان و کشور، نقش کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی را بیش از بقیه اقشار مردم بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پرسنل صنعت نفت ایران یکی از اقشار تاثیرگذار در سرعت بخشیدن به جریان پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می شوند، خاطرنشان کرد: در مقاطع مختلفی از جمله پیروزی انقلاب، استقرار نظام اسلامی و دفاع مقدس، سهم بالایی از جهاد و فداکاری متعلق به بخش صنعت و کارخانه های کشور بوده است.

مرتضوی با اشاره به تحریم ها و کمبودهای کشور در دوران جنگ تحمیلی، افزود: در آن زمان بسیاری از نیازمندی های جبهه توسط متخصصین باهوش و معتقد در واحدهای تولیدی تامین می شد.

فرمانده سپاه استان ادامه داد: صنعت کشور بعد از دفاع مقدس در سازندگی و امروز هم در دفاع از جبهه اقتصادی کشور را در قله های اقتدار پابرجا نگاه داشته اند.

وی با بیان اینکه هوش و ذکاوت کارگران و تولیدکنندگان ایرانی، تهدیدهای ناشی از تحریم را به فرصت تبدیل می کند، تصریح کرد: اگر بخواهیم برای هر قشر از مردم سهم و نقشی در دفاع از استقلال کشور و نظام اسلامی تعریف کنیم، قطعا نقش کارگران مهمتر از بقیه اقشار خواهد بود.

مرتضوی اظهار کرد: در  بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، نقش صنعت و کارگر در اقتصاد ایران و در پویایی و شکوفا کردن اقتصاد کشور، بسیار برجسته است.

وی با بیان اینکه هدف دشمن از ایجاد هجمه علیه جمهوری اسلامی، القای حس ناامیدی از آینده نظام اسلامی است، تاکید کرد:  اگر اراده، همدلی، ایستادگی و مقاومت کارگران و صنعتگران در عرصه تولید، وجود نداشته باشد، استقلال کشور و ملت معنایی پیدا نمی کند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) ادامه داد: تلاش، حضور، تشخیص و عمل به موقع تولیدکنندگان، نقشه های دشمن را یکی پس از دیگری ناکام گذاشته است.

وی با اشاره به وجود برخی از قوانین و آیین نامه های  مزاحم و دست و پاگیر در حوزه تولید کشور، گفت: با توجه به نامگذاری امسال به سال رونق تولید، همه باید با ورود هوشمندانه و کارشناسانه برای رفع این موانع اقدام کنیم.

مرتضوی اظهار کرد: باید زمینه های ایجاد روحیه جهادی برگرفته از اعتقاد، غیرت و مردانگی در تمام نقاط کشور ایجاد بشود.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع)با اشاره به اینکه امسال دشمن هجمه جدیدی را علیه جمهوری اسلامی آغاز کرده است، تصریح کرد: پایان سال 98 چیزی جز نکبت، سستی و ناامیدی در انتظار دشمن نخواهد بود.

وی با اشاره به همکاری سپاه با پتروشیمی استان در سال گذشته، ادامه داد: با مدیریت هوشمندانه مجتمع، همراهی و همدلی مسئولان استان و برنامه ریزی صحیح، توانستیم از مشکلات خارج شویم.

مرتضوی در پایان با اشاره به همکاری موفق سپاه استان و پتروشیمی خراسان شمالی در سال گذشته، گفت: امروز هم این همدلی و دست در دست هم دادن در راستای افزایش تولید است تا جمهوری اسلامی بتواند قله های موفقیت را یکی پس از دیگری به تسخیر در بیاورد.

در ادامه این مراسم از کارگران برگزیده پتروشیمی تقدیر به عمل آمد.

پس از پایان مراسم تجلیل از کاگران نمونه پتروشیمی، نمایندگان صنایع مادر در خراسان شمالی در راستای هم افزایی صنایع استان با فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع)، به بحث و تبادل نظر نشستند.

انتهای پیام / 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۲۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرتیپ پاسدار " پاکپور " فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار " رضا شجاعی" فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • رادان: مردم افتخار کنید رئیس‌جمهوری دارید که برایش تکلیف مهم است/ بیشترین کسانی که در طرح نور و لایحه عفاف و حجاب تلاش کردند، نمایندگان اصفهان بودند/ ما به سبک خودمان آزادی برای احیای دینمان را ایجاد می‌کنیم
  • جهش تولید با کارگران بدون دغدغه معیشتی محقق می‌شود
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • تجلیل از کارگران شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی