Web Analytics Made Easy - Statcounter

اللهیار صیادمنش، مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت که پس از دیدار مقابل استقلال خوزستان در تمرینات آبی‌پوشان شرکت خواهد کرد. ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اللهیار صیادمنش در گفت‌وگو با سایت باشگاه استقلال، درباره شایعاتی که درباره دلایل عدم حضورش در تمرینات استقلال منتشر شده، گفت: با توجه به نتایج آزمایشاتی که دکتر امین نوروزی در جریان آن هستند، عضله همسترینگ من دچار پارگی شد و 20 سانتی‌متر خون ریزی داشت و این مصدومیت نیاز به حداقل 2 تا 3 ماه استراحت دارد، اما من همه تلاش خود را انجام دادم و با کمک کادر پزشکی شرایط به شکلی پیش رفت که با گذشت 2 ماه، بهبود پیدا کردم و اکنون در حال تقویت عضلانی خود هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر این مرحله را سپری نکنم و خودم را تقویت نکنم، قطعا نمی‌توانم برای تیم به میدان بروم، چون دوباره دچار آسیب دیدگی می‌شوم و حتی امکان دارد فوتبالم تمام شود.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط عضله همسترینگ همچنین این احتمال وجود دارد که رباط صلیبی‌ام پاره شود. به همین دلیل، روزی سه جلسه زیر نظر دکتر نوروزی به تمرین می‌پردازم و همه تلاشم را می‌کنم تا با تمام توان برای استقلال به میدان بروم. فعلا تمام تمرکز من این است که عضله خود را تقویت کنم و سپس برای ادامه حضور در تمرینات آماده می‌شوم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال در خصوص زمان اضافه شدن خود به تمرینات گفت: بعد از دیدار با استقلال خوزستان کنار تیم تمرین خواهم کرد و اگر خدا بخواهد در بازی‌های بعدی و پایانی لیگ به تیم بزرگ استقلال کمک می‌کنم.

صیادمنش در مورد بحث سرماخوردگی‌اش گفت: در این مدت دچار سرماخوردگی شدم که البته دلیل غیبتم سرماخوردگی نیست و بعد از دیدار با استقلال خوزستان دویدن در کنار بازیکنان دیگر در تمرین را آغاز می‌کنم.

معرفی ناظران انضباطی دیدارهای استقلال و پرسپولیس

 

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۲۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال تهران در حالی برای دیدار روز چهارشنبه مقابل تراکتور تبریز آماده می‌شود که گلر اصلی این تیم اجازه همراهی آبی‌ها را ندارد.

سید حسین حسینی که در این فصل عملکردی فوق العاده درون دروازه استقلال داشته به دلیل محرومیت انضباطی ناشی از مصاحبه پس از بازی برابر شمس آذر در حساس‌ترین بازی استقلال در نیم فصل دوم غایب خواهد بود.

با این حال حسینی این روز‌ها تمرینات خود را در کمپ حجازی پا به پای سایر بازیکنان استقلال دنبال می‌کند و امیدوار است با پایان محرومیت از بازی هفته بیست و ششم دوباره درون دروازه تیمش قرار بگیرد.

او که در روز‌های گذشته حمایت ویژه‌ای از گلر دوم تیمش داشته، سعی کرده با روحیه دادن به این دروازه‌بان جوان، انگیزه او برای نگه داشتن استقلال به عنوان شانس اصلی قهرمانی را حفظ کند و از سوی دیگر خودش هم تلاش می‌کند این محرومیت بدموقع را به دست فراموشی سپرده و تمرکزش را برای ادامه فصل حفظ کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر: رفاقت!