Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@10:44:50 GMT

آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور از زبان وزیر کشور

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۲۳۹۸

آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور از زبان وزیر کشور

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی روز چهارشنبه در گرگان اظهار داشت: مرحله مقابله با سیلاب در استان های سیل زده پشت سر گذاشته شده و فقط پاکسازی برخی مناطق خوزستان باقی مانده که با تلاش نیروهای امدادی و عملیاتی در مراحل پایانی است.
وی بیان کرد: مرحله بعدی پس از پاکسازی، تلاش برای فراهم کردن شرایط مطلوب زندگی مردم با تعمیر و نوسازی خانه ها و مناطق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پرداخت بخشی از کمک ها و تسهیلات به سیل زدگان آغاز شده و خانه های تخریب شده و آسیب دیده پس از عقد قرارداد با دستگاه های مختلف در کوتاه ترین زمان ممکن بهسازی و نوسازی می شود.
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ظهر امروز برای بازدید و سرکشی از مناطق سیل زده از طریق فرودگاه گرگان وارد استان گلستان شد.
وزیر کشور قرار است از مناطق و محلات شهر گمیشان دیدن کرده و از نزدیک در جریان روند امدادرسانی به سیل زدگان و مردم آسیب دیده این شهر قرار بگیرد.
رحمانی فضلی سپس با حضور در گرگان، با آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان دیدار کرده و در خصوص سیل و مباحث کلان استان تبادل نظر و گفت و گو می کند.
حضور در مراوه تپه و سخنرانی در همایش بزرگداشت دویست و هشتاد و ششمین زادروز مختومقلی فراغی در آق تقای (محل دفن این شاعر نامدار ترکمن) برنامه فردای وزیر کشور در سفر 2 روزه به گلستان است.
3014/3091
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان گلستان امام جمعه سیل نماینده ولی فقیه وزیر کشور 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۲۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سید حسن خمینی به نخست وزیر بورکینافاسو: طرح مسئله فلسطین از زبان شما به عنوان یک کشور مستقل و تاثیرگذار در آفریقا می تواند خیلی کمک کند

سید حسن خمینی به نخست وزیر بورکینافاسو: طرح مسئله فلسطین از زبان شما به عنوان یک کشور مستقل و تاثیرگذار در آفریقا می تواند خیلی کمک کند

دیگر خبرها

  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات
  • سید حسن خمینی به نخست وزیر بورکینافاسو: طرح مسئله فلسطین از زبان شما به عنوان یک کشور مستقل و تاثیرگذار در آفریقا می تواند خیلی کمک کند
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان