Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین نژاد گفت: باید خودمان را متناسب با معیارهای قرآن به‌روز کنیم تا در راه مقابله با دشمنان قرآن از این پلیدان عقب نمانیم و بتوانیم با اقتدار ناکامشان کنیم.

«امید حسین‌نژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار داشت:من جزء برگزیدگان دوره‌های قبلی مسابقات قرآنی مدهامتان هستم که از خراسان رضوی در این رقابت‌ها حاضر شده بودم و امسال به عنوان قاری تلاوت‌کننده آئین افتتاحیه سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان افتخار تلاوت در این مراسم را داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برگزیده دوره قبل مسابقات مدهامتان افزود: به جهت اینکه در دوره‌های قبلی این رویداد قرآنی حائز رتبه برتر شدم طبق قانون حق شرکت در مسابقات دوره‌های بعد را ندارم و در دوره سیزدهم هستند حافظان و قاریانی که در سال‌های گذشته حائز رتبه‌های برتر شدند و اکنون به عنوان داور مسابقات امر قضاوت را برعهده دارند و رویکرد مثبتش عدم ثبات داوران و استفاده داوران جوان و جدید بوده است.

 

وی با بیان اینکه من پرورش یافته کانون فرهنگی و هنری باقرالعلوم(ع) مسجد امام محمدباقر(ع) مشهد (منطقه قاسم‌آباد، خیابان دکتر حسابی) هستم، گفت: من در سال‌های ۹۴ و ۹۵ و در دوره‌های نهم و دهم مسابقات قرآنی مدهامتان شرکت کردم که در هر دو سال به مرحله کشوری راه یافتم و در دوره نهم حائز رتبه اول رشته قرائت تحقیق و در دوره دهم حائز رتبه اول رشته حفظ کل شدم.

 

حسین‌نژاد تصریح کرد: اولین مولفه برای حضور در عرصه قرآنی علاقه‌مندی آن فرد بوده و توصیه‌ام به نوجوانانی که می‌خواهند در عرصه قرآن گام بردارند این است که قدم‌های خود قاطع و محکم بردارند و از تجربیات اساتید مجرب بهره‌مند شوند و از حضور مستمر در جلسات قرآنی غافل نشوند.

 

وی تاکید کرد: نسل جدید دنبال پیشرفت سریع هستند و از تمرین زیادی خسته می‌شوند که این مهم یک ضعف و آفت بزرگ است و کسی که می‌خواهد نامش به عنوان یک نخبه مطرح شود باید تلاشی مستمر و بی‌پایان داشته باشد و خستگی برایش معنا نداشته باشد تا به آن چیزی که برای خود ترسیم کرده است برسد.

 

برگزیده مسابقات قرآنی مدهامتان با اشاره به اینکه دشمنان ایران و در راس آن‌ها استکبار جهانی پس از ناکامی در جنگ سخت، جنگ نرم را به‌راه انداخته‌اند، گفت: کسی در مسیر قرآن حرکت می‌کند طعمه دشمنان در فضای مجازی نمی‌شود، زیرا از بهترین کتاب کمک و راهنمایی می‌گیرد و آن فرد خودش را تا ابد بیمه قرآن می‌کند.

 

حسین‌نژاد گفت: اگر در عرصه فضای مجازی که عرصه‌ای بسیار گسترده بوده درست کار کنیم تهدیدهای دشمن به‌جایی نمی‌رسد و معتقدم که این تهدیدات آن‌قدر که بزرگ جلوه داده می‌شود نبوده و نیست، معتقدم که باید با برنامه‌ریزی درست به مقابله با جنگ نرم بپردازیم.

 

وی افزود: قرآن کریم می‌فرماید تا ما روش غلط برخورد با مشکلات را اصلاح نکنیم و هیچ تغییری صورت نمی‌پذیرد و باید خودمان را متناسب با معیارهای قرآن به‌روز کنیم تا در راه مقابله با دشمنان قرآن از این پلیدان عقب نمانیم و بتوانیم با اقتدار ناکامشان کنیم.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران مشهد خبرگزاری شبستان مراسم افتتاحیه سیل مرحله کشوری کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه خسارت سیل سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان جشنواره مدهامتان خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۲۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»

آئین معنوی جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی در محل برگزاری نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل برگزار شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، مسئولان برگزاری جشن تکلیف 2 هزار دختر افغانستانی در نخستین بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم بیان کردند که برگزاری این جشن یک خاطره شیرین تربیتی و معنوی است.

این برگزارکنندگان افزودند به همین خاطر در نمایشگاهی که با شعار تربیت قرآنی گشایش یافته است، این مراسم معنوی برگزار شده است.

این مسئولان همچنین ابراز امیدواری کردند که در سال‌های آینده نیز با تعداد بیشتری بتوانند در چنین فضاهای معنوی جشن تکلیف برگزار کنند.

 

.

 

نخستین بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، عصر چهارشنبه (12 اردیبهشت 1403) با حضور فرهنگیان، اساتید حوزه و دانشگاه و شماری از مقامات کابل و برخی کشورهای اسلامی در کابل گشایش یافت.

این نمایشگاه با شعار «جامعه افغانی، تربیت قرآنی» برای یک هفته در 25 غرفه درحال برگزاری است.

گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستانحضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • معلمان افسران پیشتاز در مقابله با هجمه‌های فرهنگی هستند
  • تقدیر از مفاخر قرآنی و مفسر کتاب وحی در اردبیل
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • دیدگاه‌های متعدد در اسلامی‌سازی علوم انسانی بررسی شد
  • اسلامی‌سازی علوم انسانی امری ضروری است