Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر دست‌نشان، سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت به شایعه احتمال تکرار یا تغییر نتیجه دیدار این تیم مقابل تراکتورسازی تبریز واکنشی جالب نشان داد. ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

نادر دست‌نشان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, راجع به حرف و حدیث‌هایی که برای بحث شرط‌بندی و تبانی در دیدار سپیدرود - تراکتورسازی  به وجود آمده است, گفت: در این باره چیزی ندارم که بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من به نماینده مجلس چه کار دارم که چه می‌گوید. نماینده مجلس هرچه دلش می‌خواهد بگوید. ما در مجلس چند نماینده داریم؟! اگر هر کدام از آنها بخواهند نظری بدهد, فوتبال ما دیگر چه وضعی پیدا می‌کند؟

وی ادامه داد: ما به این بحث‌ها کاری نداریم و کار خودمان را می‌کنیم. اگر بر اساس حرف نماینده مجلس بخواهیم حرف بزنیم, نماینده شهر تیم ما نیز حرف‌هایی زده است، اما باید بدانیم که فوتبال با این مسائل بیگانه است. ما در بازی با تراکتورسازی کار خودمان را کردیم و خیلی عالی بازی کردیم و در روزی که تراکتورسازی ضعیف بود توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

سرمربی سپیدرود درباره اینکه چه واکنشی به شایعات پیرامون 3 بر صفر شدن بازی به نفع تراکتورسازی یا تکرار این دیدار خواهد داشت, عنوان کرد: اصلاً هیچ نظری ندارم. به نظر شما هر نماینده‌ای که چیزی می‌گوید ما باید درباره آن موضع بگیریم؟ این مسائل شخصی است, به هرحال انتخابات نزدیک است و برخی می‌آیند این حرف‌ها را می‌زنند. ما را وارد بازی سیاست نکنید, ما سرمان گرم فوتبال است.

واکنش باشگاه سپیدرود به احتمال تکرار بازی این تیم با تراکتورسازی

 

انتهای پیام/

R7878/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تراکتورسازی تبریز سپیدرود رشت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز سپیدرود رشت تراکتورسازی تبریز سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۲۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این نماینده مجلس شهید شد +تصاویر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌السلام مهدی شاه آبادی نماینده مردم تهران در اولین دوره مجلس شورای اسلامی هنگام بازدید از مناطق جنگی به شهادت رسید.

بنابر روایت اطلاعات آنلاین، روزنامه اطلاعات ۸ اردیبهشت ۱۳۶۳ گزارش مراسم تشیع پیکر این شهید مجلس را منتشر کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902536

دیگر خبرها

  • این نماینده مجلس شهید شد +تصاویر
  • کارنامه سیاست‌های مسکن پس از انقلاب
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • نماینده شیراز: طبل رسوایی غرب و غربگرا‌ها با هم به صدا در آمده است
  • نگاه مجلس آینده باید به منافع و مصالح ملی باشد
  • باید افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم
  • اصلانیان: بازی پرسپولیس و سپاهان فقط حاشیه داشت/ اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند
  • باخت تیم جوانان زاگرس مهاباد در مرحله دوم مسابقات فوتبال
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • تصویر شهریار شاعر نامدار ایرانی بر دستان هواداران تراکتورسازی