Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی گالیکش از اجرای عملیات و تعویض شبکه و خطوط انتقال در روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به حادثه سیل استان گلستان بیش از یک کیلومتر شبکه توزیع و خطوط انتقال در فروردین‌ماه امسال اجراشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ حسن براتی با اعلام مطلب فوق افزود: اجرای این عملیات افزون بر ۸۰۰ میلیون ریال هزینه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به رفع ۷۶ مورد شکستگی شبکه و خطوط انتقال اشاره کرد و گفت: در این مدت ۵۰ متر خط انتقال برق تعویض شده است.

مدیر آبفار گالیکش ادامه داد: نصب دو دستگاه اینورتر برای چاه آب و نصب و تعویض ۱۰ مورد شیرآلات هم در فروردین‌ماه امسال انجام‌شده است.

وی به ارائه کیفیت آب شرب سالم و بهداشتی به مشترکین تأکید کرد و یادآور شد: ۲۳ مورد نمونه‌برداری میکروبی و ۵۱۳۴ مورد آزمون کلر سنجی و توزیع ۱۲۱ کیلوگرم پرکلرین و ۲۷۰ کیلوگرم کلر مایع در ماه نخست سال جاری باهدف اطمینان از سلامت آب شرب انجام‌شده است.

براتی در خاتمه تعداد روستاهای تحت پوشش مدیریت آبفار این شهرستان را ۴۹ روستا اعلام کرد و گفت: ۱۰۶۵۳ مشترک با ۳۵۸۴۲ جمعیت از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۳۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ نجفی در خصوص وضعیت آسفالت راه‌های روستایی در شهرستان طارم، گفت: از لحاظ جمعیتی ۹۶ درصد راه‌های روستایی طارم دارای آسفالت هستند و به لحاظ طول راه نیز در شهرستان طارم ۶۵ درصد راه‌ها آسفالت شده و ۳۵ درصد از راه‌های شهرستان خاکی هستند.

وی افزود: راه‌های روستایی فاقد آسفالت، روستا‌هایی با جمعیت زیر بیست خانوار هستند و پروژه‌های روستا‌های بالای بیست خانوار مربوط به روستا‌های زرنی با ۷ کیلومتر، تازه‌کند با ۸ کیلومتر، روستای سرخ‌آباد به طول ۱۳.۵ کیلومتر و مسیر نوکیان به ماسوله است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طارم ادامه داد: پروژه مسیر‌های نام برده فعال هستند و به دلیل کمبود اعتبار، با کندی پیش می‌روند و با تامین اعتبار تکمیل خواهند شد.

نجفی گفت: در شهرستان طارم آسفالت برخی از روستا‌های بالای بیست خانوار همچون هندی‌کندی، گوهر، ارشت و رزه‌بند _ قاضی‌بلاغی آسفالتی با عمر بالای بیست و پنج سال دارند که درصورت تامین اعتبار روکش مجدد خواهند شد.

دیگر خبرها

  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲/ طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد
  • سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش یافت​
  • افزایش یک‌هزار کیلومتری طول خطوط لوله انتقال نفت در سال جاری
  • طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد/ انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲
  • صادرات نفت خام با خط لوله نداریم
  • سختی کار نفتی‌ها
  • ۲۵ فقره سرقت موفق از خطوط لوله نفت در سال ۱۴۰۲
  • صادرات نفت با خط لوله نداریم