Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@18:31:56 GMT

طارمی قهرمان از دست دادن موقعیت‌های گل است

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۳۴۸۸

طارمی قهرمان از دست دادن موقعیت‌های گل است

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال الغرافه در حالی تمرینات خود را برای دیدار با السد قطر در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام امیر آغاز کرد که تلاش می‌کند با هدایت گورکوف به نیمه نهایی این رقابت‌ها برسد.

الرایه قطر درباره شروع تمرینات الغرافه نوشت و در خصوص مهدی طارمی، مهاجم ملی پوش ایرانی هم توضیح داد: بخش پایانی تمرین الغرافه به مهاجمان تیم مربوط بود به خصوص مهدی طارمی که در بازی‌های اخیر فرصت‌های گلزنی زیادی را از دست داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گورکوف در تمرین به دنبال حل مشکل گلزنی و پیدا کردن دلیل از دست رفتن موقعیت‌های زیاد توسط مهاجمانش است. در واقع طارمی در بازی‌های اخیر قهرمان از دست دادن فرصت‌ها لقب گرفت و موقعیت‌های عجیب و زیادی را به هدر داد. طارمی اگر نیمی از فرصت‌هایش را در هر بازی گل کند سرنوشت تیم را دگرگون می‌کند خصوصا با توجه به اینکه بسیاری از این موقعیت‌ها در فرصت تک به تک با دروازه‌بان بوده است. به نظر می‌رسد مهاجم ایرانی به تمرین و البته تمرکز بیشتری نیاز دارد تا موقعیت‌ها را از دست ندهد.

با پایان فصل، زردپوشان قطری درصدد هستند تا یوسف العربی، مهاجم الدحیل را به خدمت بگیرند و تیم قطری نیز درصدد جذب عمرالسوما سوریه‌ای است و با این اوصاف به نظر می‌رسد طارمی به لیگ ایران باز می‌گردد.

مهاجم شماره ۱۷ تیم ملی ایران سابقه بازی برای پرسپولیس تهران را هم دارد و احتمال دارد پس از پایان لیگ ستارگان، بازهم به ایران بازگردد.

بیشتر بخوانید:

جدایی مهدی طارمی از الغرافه قطعی شد/ آقای جنجال به لیگ ایران باز می‌گردد؟

حضور آقای خیریت در استقلال منتفی است

انتهای پیام/

گزارش رسانه قطری درباره مهدی طارمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۳۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏

به گزارش ورزش سه، درحالیکه قرارداد مهدی طارمی با پورتو به زودی ‏به پایان می‌رسد و انتقال تابستانی او به اینتر قطعی شده است ‏باشگاه پورتو با شکایت جدیدی مواجه شده که موضوع آن مهدی ‏است. ‏

یک شرکت فعال در نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال که در انتقال ‏طارمی از باشگاه قبلی‌اش ریو آوه به پورتو نقش داشته شکایتی ‏رسمی علیه پورتو به دادگاهی در پرتغال ارائه کرده و مدعی است در ‏زمان انتقال ستاره ایرانی از ریو آوه به پورتو کل مبلغ کمیسیون قانونی ‏که حقش بوده از طرف پورتو به این شرکت پرداخت نشده است.

گزارش‌ها در پرتغال حاکی است این شرکت نقل و انتقالاتی که نام آن ‏Xektalent‏ عنوان شده از دادگاه درخواست دریافت غرامتی 230 هزار ‏یورویی کرده است. شکایت این شرکت علیه شرکت اف‌سی پورتو ‏اس‌ای‌دی به دادگاه ارائه شده که شرکت مالک باشگاه پورتو است. ‏

در پرتغال در حال حاضر پورتو با دو شکایت مشابه مواجه است. یک ‏شرکت از این باشگاه در ماجرای انتقال لوئیس دیاز به لیورپول ‏شکایت کرده و خواهان 2.5 میلیون یورو است. از طرف دیگر  ایجنت ‏اوتاویو مونترو بازیکن سابق پورتو هم در شکایتی خواهان دریافت ‏غرامتی 500هزار یورویی از این باشگاه شده است. ‏

دیگر خبرها

  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام تختی شد
  • ایران قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی شد
  • موقعیت سوزی تراکتور در نیمه اول دیدار با ذوب آهن
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا