Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- نخستين صبحگاه مشترک بسيجيان بنياد شهيد و امور ايثارگران در سال 98 صبح روز چهارشنبه 11 ارديبهشت به مناسبت گراميداشت هفته عقيدتي، سياسي و بزرگداشت روز معلم برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، سرهنگ فريبرز خزايي فرمانده مرکز مقاومت بسيج بنياد در اين مراسم ضمن تبريک روز معلم، کارگر و هفته عقيدتي و سياسي سپاه، با اشاره به نام‌گذاري سال توسط رهبر معظم انقلاب به نام «رونق توليد»، اظهار داشت: رونق توليد فقط در حوزه صنعت نيست و توليد فکر و علم و همچنين انجام کارهاي تاثيرگذار از جمله اقلام ديگر توليد محسوب مي‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تاکيد کرد: همه ما در مجموعه بنياد شهيد و امور ايثارگران، بايد به وظايف‌مان نسبت به جامعه هدف که خانواده‌هاي معظم شاهد و ايثارگر هستند، اهتمام ويژه داشته باشيم؛ پيامبر اسلام (ص) فرمودند: «بهترين بندگان امت من کساني هستند که کارهايي که به آنها سپرده شده را دقيق و با مسئوليت انجام مي دهند» و ما نيز در مجموعه بنياد بايد اين مهم را سرمشق خود قرار دهيم.
فرمانده مرکز مقاومت بسيج بنياد در ادامه به شهادت شهيد مرتضي مطهري و روز معلم اشاره کرد و بيان داشت: شهيد مطهري حق فراواني بر اين کشور دارد و به عنوان يکي از استوانه‌هاي مهم و تاثيرگذار دانش و دين در انقلاب اسلامي محسوب مي شود و از اين نظر اين شهيد گرامي، يک فيلسوف بزرگ است.
وي با بيان اينکه کتاب‌ها و نوشته‌هاي شهيد مطهري در عصر حاضر نيز به عنوان يکي از معيارهاي مهم براي نسل کنوني به حساب مي آيند، اظهار داشت: شهيد مطهري سه ويژگي متمايز داشت. نخستين ويژگي اين شهيد عزيز آن بود که مقيد به شرع بود؛ يعني مباني ديني براي ايشان بسيار حساس و مهم بود. دومين ويژگي شهيد مطهري آن بود که اهل دقت بود، يعني مطالبي که بيان مي‌کرد اگر چه اندک اما گزيده و متقن بود. ويژگي سوم و منحصر به فرد شهيد مطهري اين بود که فقط به يک موضوع خاص توجه نداشت و مسائل پيرامون خود را در خارج و داخل رصد مي‌کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: صبحگاه بسيجيان بنياد روز معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۳۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، متن پیام ابوطالب شفقت استاندار لرستان به مناسبت روز کارگر به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حال خوب جامعه کارگری، حال ملت را هم خوب خواهد کرد. (مقام معظم رهبری)

روز جهانی کار و کارگر فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به قشر سازنده و خدومی است که مقام معظم رهبری آنها را ستون اصلی تولید و خدمات‌رسانی در کشور دانستند.

کارگران به عنوان رزمندگان خط مقدم اقتصادی و بازوی جهش تولید و نیروی مولد، پیشرفت‌های اقتصادی و جهش تولید در کشور هستند که با وجود تمام تنگنا‌ها و در شرایط حساس کنونی و توطئه‌های دشمنان از هیچ کوششی برای شکوفایی اقتصاد ملی و پیشرفت ایران دریغ نکرده و نمی‌کنند.

این جانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام کارگر، تلاش‌های شبانه روزی کارگران پر تلاش و زحمت‌کش استان را ارج نهاده و امیدوارم در سالی که با درایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، با بلندهمتی، همدلی و روحیه جهادی کارگران و کارفرمایان گرامی، شاهد دستاورد‌های ارزشمندی که حاکی از بالندگی غرورآفرین در کشور و به ویژه استان لرستان است، باشیم.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • استاد مطهری شهید راه تدبیر و تفکر است
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • دیدار ۳ هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک