Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@21:05:00 GMT

نمایشگاه بین المللی گل سرخ در دماوند گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۳۶۸۱

نمایشگاه بین المللی گل سرخ در دماوند گشایش یافت

حجت مداحی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه بین المللی گل سرخ اظهار داشت: این نمایشگاه برای نخستین بار در سطح دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور به همت کانون بین المللی راه نو به میزبانی واحد دماوند برگزار شد.
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را پیوند فرهنگ اسلامی بین دو ملت ایران و افغانستان دانست و بیان کرد: قصد داریم نسل های سوم و چهارم انقلاب اسلامی را با توجه به هجمه های مختلفی که وجود دارد در سطح دانشگاه ها و در بین دانشجویان تبلیغ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام مسئول بیان اینکه بیش از 90 نفر دانشجو اتباع در این واحد در حال تحصیل هستند، ادامه داد: کادر سازی دانشجویان غیر بومی به ویژه دانشجویان اتباع از دیگر سیاست های مد نظر خواهد بود.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با اشاره به اینکه این نمایشگاه در بخش های صنایع دستی، لباس و غذاهای محلی، حوزه فرهنگی، ادبی و اسلامی، موسیقی، عکاسی و تئاتر، خوشنویسی، نقاشی، ورزشی و قلم زنی فعالیت دارد، خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه 30 غرفه شامل صنایع دستی و سوغات از 10 استان کشور و شهرستان های استان تهران برپا شده است.
نمایشگاه بین المللی گل سرخ از 11 تا 13 اردیبهشت ماه برپا خواهد بود.
تهرام/7246//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی دماوند عکاسی نمایشگاه بین المللی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۳۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند