Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@20:25:34 GMT

ادامه اختلاف جناح‎های سیاسی انگلیس بر سر برگزیت

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۳۷۶۰

ادامه اختلاف جناح‎های سیاسی انگلیس بر سر برگزیت

خبرگزاری میزان- حزب محافظه کار انگلیس در پی کشمکش‎ها با جناح‎های دیگر این کشور مجبور است که برای تصویب طرح برگزیت ترزا می با عضویت دائم در اتحادیه گمرکی موافقت کند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، رسانه‎های انگلیسی می‎گویند این امکان وجود دارد که حزب محافظه کار انگلیس مجبور شود تا برای به تصویب رساندن طرح برگزیت ترزا می‌ در پارلمان، عضویت دائم در  اتحادیه گمرکی را بپذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مجلس عوام انگلیس می‎گوید که طرح برگزیت ترزا می ‌بدون حمایت حزب کارگر هیچ شانسی برای تصویب شدن ندارد.   وی همچنین هشدار داده در صورتی که دولت انگلیس این طرح را عملی کند در باتلاق مشکلات فرو خواهد رفت.
وی افزوده که "یا باید عضویت در اتحادیه گمرکی را بپذیریم و یا همه پرسی دوم برگزار کنیم، این در حالی است که ما نمی‌توانیمهمه پرسی دیگری برگزار کنیم."

در همین حال وزیر محیط زیست انگلیس گفته است "اگرچه کنار آمدن با حزب کارگر همانند نوشیدن جام تلخی است، اما بسیار بهتر از آن است که طرح برگزیت بدون نتیجه اتفاق بیافتد."

ترزا می‌ پیش از این گفته بود که قصد دارد تا مذاکرات با حزب کارگر را به امید آنکه طرح برگزیت را در پارلمان تصویب کند تا هفته آینده به نتیجه برساند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ترزا می برگزیت اتحادیه گمرکی تصویب حزب کارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۳۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد

به گزارش جام جم آنلاین، این اعتراضات در حالی برگزار شده که غزه توسط نیروهای رژیم صهیونیستی همچنان بمباران می‌شود و اعتراضاتی دیگر هم در پردیس‌های ایالتی در آمریکا همچنان ادامه دارد.

به نقل از شبکه خبری المانیتور، دانشجویان دانشگاه «ساینس پو» مدیریت این دانشگاه را به فراخوانی پلیس برای سرکوب تظاهرات حامی فلسطین که توسط ده‌ها دانشجو در پردیس مرکزی پاریس تجمع کرده بودند، متهم کردند.

یکی از اعضای اتحادیه دانشجویی این دانشگاه گفت: «مدیر دانشگاه با تصمیم برای فراخواندن پلیس به منظور سرکوب دانشجویان از خط قرمز رد شده است.»

سخنگوی این اتحادیه نیز گفت، دانشجویان با وجود سرکوب‌ها به دنبال ادامه تجمعات خود هستند.

این اتحادیه گفت که فعالان آن توسط بیش از ۵۰ نفر از نیروهای امنیتی از دانشگاه خارج شده‌اند و حدود ۱۰۰ افسر پلیس هم در بیرون منتظر آنها بودند.

سازمان دهندگان این اعتراضات خواستار «محکومیت آشکار اقدامات اسرائیل توسط ساینس پو» و برگزاری مراسم یادبود «به یاد مردم بیگناه کشته شده توسط اسرائیل» شده‌اند.

دیگر خبرها

  • پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد
  • توماج صالحی اعدام می‌شود؟
  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان
  • ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان
  • توماج صالحی اعدام می‌شود؟ نمی‌شود؟
  • تکرار ماجرای هاشم آغاجری؛ حکم اعدام توماج صالحی در چه شرایطی اجرا نمی‌شود؟
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش در بین عمو‌های فیتیله‌ای‌ روشن شد!
  • اختلاف میان عمو‌های فیتیله‌ای با مجید قناد عمو قناد
  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!