Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس در حالی برگزار می‌شود که با توجه به درگیری بازیکنان در داخل زمین، سکوهای ورزشگاه برای لحظاتی دچار التهاب شد. ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 17 امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اقدامی فرهنگی، در بخش‌هایی از ورزشگاه بنرهایی در حمایت از سیل زندگان کشور نصب و از هم‌وطنان برای کمک‌رسانی به حادثه دیدگان سیل اخیر دعوت شده است.

هواداران تراکتورسازی در واکنش به حضور کریم باقری در کادر فنی تیم پرسپولیس، علیه او شعار دادند.

تعدادی از تماشاگران تراکتورسازی بادکنک‌هایی به رنگ قرمز به دست داشتند که هم‌زمان با سوت آغاز بازی آن‌ها را رها کردند.

با توجه به فرارسیدن روز معلم، بازیکنان دو تیم با شاخه گل به سمت یادبود شهید مطهری رفته و به مقام معلم ادای احترام کردند.

جرج لیکنز و برانکو ایوانکوویچ پیش از آغاز بازی برخورد گرمی با یکدیگر داشتند. سرمربیان دو تیم پس از خوش و بش با یکدیگر به سمت نیمکت حریف رفتند.

با توجه به محرومیت مسعود شجاعی، اشکان دژاگه در این بازی بازوبند کاپیتانی تراکتورسازی را بر بازو بسته است.

حاشیه دیدار تراکتورسازی ــ پرسپولیس| شعار پرشورها علیه بیرانوند/ موج مکزیکی هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار + فیلمواکنش هواداران تراکتورسازی به حضور برانکو در زمین/ مربی پرسپولیس را به رختکن راه ندادند! + فیلمحاشیه دیدار تراکتورسازی ــ پرسپولیس|درهای طبقه دوم ورزشگاه باز شد/حضور بیش از 55 هزار هوادار در ورزشگاه یادگار امام + فیلم

هواداران تراکتورسازی با تشویق تماشاگرانی که از ترکمن‌صحرا برای تماشای این بازی به ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آمده‌اند، از آن‌ها استقبال کردند.

ساسان انصاری از تیم تراکتورسازی به سمت نیمکت پرسپولیس رفته و به بازیکنان حریف خوش‌آمد گفت.

در دقیقه 7 بازی، اکبر ایمانی و بشار رسن با یکدیگر درگیر شدند که این موضوع واکنش تماشاگران تراکتورسازی روی سکو را در پی داشت. داور بازی در این صحنه به هر دو بازیکن کارت زرد نشان داد. تماشاگران نیز شعارهایی علیه محمدحسین زاهدی فر سر دادند. این صحنه با دخالت شجاع خلیل زاده در حال تبدیل شدن به درگیری بود که با حضور کاپیتان‌های دو تیم ختم به خیر شد.

در جریان درگیری بازیکنان دو تیم، هواداران تراکتورسازی اشیاء مختلفی را به زمین پرت کردند.

پس از اینکه پرسپولیس در دقیقه 11 گل اول بازی را به ثمر رساند، تعدادی از تماشاگران با شعار "عیبی یوخ" به بازیکنان تیمشان روحیه دادند اما تعدادی از تماشاگران پس از این گل ترجیح دادند سکوت کنند.

پس از گل پرسپولیس، تماشاگران تراکتورسازی نسبت به اتلاف وقت علیرضا بیرانوند واکنش نشان دادند. در این صحنه داور بازی نیز به دروازه‌بان تیم مهمان تذکر داد.

انتهای پیام/ف

R7887/P/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۳۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان و پذیرای سپاهان اصفهان بود که این بازی در نهایت با نتیجه تساوب بدون گل خاتمه پیدا کرد و این در حالی است که سرخپوشان پایتخت نشین هنوز در ورزشگاه آزادی متحمل شکست نشده‌اند.

پرسپولیس در سیزده بازی لیگ برتری خود، 9 برد و 4 تساوی کسب کرده است که آماری قابل توجه در ورزشگاه آزادی و بازی‌های خانگی این تیم محسوب می‌شود. این در حالی است که با در نظر گرفتن بازی‌های داخل خانه، استقلال هم با 10 برد و 2 تساوی هنوز در ورزشگاه ازادی بدون شکست باشد تا بدین ترتیب، این استادیوم تنها زمینی باشد که در لیگ بیست و سوم، میزبان‌هایش در آن شکست نخورده‌اند.

شاگردان اوسمار در ادامه لیگ، 2 بازی خانگی دیگر برابر استقلال خوزستان و مس رفسنجان خواهند داشت و سه بازی دیگرشان مقابل هوادار، نساجی و شمس آذر در خارج از تهران برگزار خواهد شد که می‌تواند برای پرسپولیسی‌ها با دردسرهای متفاوتی همراه شود.

دیگر خبرها

  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و حضور پیشکسوتان/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال
  • سپاهان رفتار تماشاگران زن پرسپولیس را «ناشایست» خواند
  • پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند