Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@17:04:38 GMT

عدم شفافیت مالی در عملکرد تیم های ورزشی

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۴۱۷۸

عدم شفافیت مالی در عملکرد تیم های ورزشی

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، پنجمین کرسی آزاد اندیشی رسانه ای دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه در سالن همایش های غدیر مجتمع دانشگاهس ولایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار شد.
مازیار ناظمی، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در این نشست گفت: جامعه ایرانی به بحث و گفت و گو احتیاج دارد؛ چراکه عدم گفت و گو به بغض، خشم و انتقام جویی منجر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از نمونه های خشم و انتقام جویی حاصل از عدم گفت و گو، در ورزشگاه های ما دیده می شود. البته این مسئله در بسیاری از کشورهای دنیا وجود دارد؛ چرا که فوتبال به نوعی به یک جنگ شباهت دارد.

ناظمی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات امروز ورزش ما، عدم شفافیت مالی است. به طوری که بسیاری از تیم ها و حتی فدراسیون فوتبال ما نیز شفافیت مالی ندارند.

ادامه دارد.

286 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۴۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس شرایط همراهی این تیم در دیدار مقابل سپاهان را پیدا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش

 

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد حساب واحد خزانه باعث افزایش شفافیت مالی می‌شود
  • شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • صدای داور روی آنتن تلویزیون؛ هاوارب وب برای شفافیت VAR وارد عمل شد
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ
  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • چرا طلافروشان تهرانی اعتصاب کردند؟
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ