Web Analytics Made Easy - Statcounter

حواشی دختر وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت گویا تمامی ندارد، او مهر ماه سال گذشته و به دنبال افزایش قیمت ها بنا به آنچه سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کرده بود تخلفاتی صورت داده بود و حالا چند وقتی است صحت از ویلای غیر مجازی است که او ساخته و مقام قضایی دستور تخریب بخشی از آن را به دلیل تخلفات صورت گرفته در ساخت و ساز این بنا داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام قضایی اعلام کرده که در اجرای رای کمیسیون ماده ۱۰۰ نسبت به تخریب حدود ۱۰۰۰ متر بنای غیر مجاز دختر وزیر سابق در لواسان اقدام شد.

به گزارش «تابناک»، سال گذشته، سخنگوی سازمان تعزیرات از پلمب دوباره انبار داروی دختر وزیر سابق خبر داد و گفت: قرار بود داروهای کشف‌شده از این فرد برای امحا فرستاده شود که مشاهده شد تفکیک دارو برای ارسال بدون حضور کارشناسان غذا و دارو انجام شده است.

تخلفات از پلمب انبار دارو شروع شد

سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از پلمب دوباره انبار داروی دختر وزیر سابق خبر داد و اظهار داشت: هفته قبل قرار بود با دستور سازمان تعزیرات و حضور کارشناسان غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، داروهایی که از انبار دختر وزیر سابق کشف شده بود تفکیک شده و به کارخانه‌ای برای امحا فرستاده شود.

دختر وزیر سابق، ۲ پرونده در تعزیرات داشت یکی از این پرونده‌ها به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون تومان و دیگری به ارزش ۵میلیارد تومان بود که در پرونده یک میلیارد و دویست میلیون تومانی حکم صادر و اجرا شد و تمامی داروهای انبار معدوم شدند.پرونده ۵میلیاردی این فرد که مربوط به قاچاق دارو بود به دادسرای استان کرج ارجاع داده شده بود که در تفکیک داروها و ارسال آنها برای امحا تخلف صورت گرفت و منجر به پلمب دوباره انبار شد.

اما بحث ویلای غیر مجاز  دختر وزیر سابق که قرار بود، یکشنبه یکشنبه ۱۲ اسفند ماه ۹۷ با حکم قضایی تخریب شود، موضوعی دامنه دار است. البته این اتفاق در اسفند ماه نیافتاد تا اینکه برخی رسانه ها خبر از رایزنی و لابی دختر وزیر برای جلوگیری از بخشی از ویلای غیرقانونی اش دادند.  

دختر وزیر چقدر در ساخت ویلای لواسان تخلف کرده است؟

دختر وزیر سابق در لواسان تخلفاتی داشته است که در هر طبقه ۱۶۰ متر جواز ساخت داشته، اما ۵۰۰ متر ساخته است قرار بود براساس حکم کمیسیون ماده ۱۰۰ که چندین ماه است قطعی شده، اما هنوز اجرایی نشده است، اسفند ماه اجرایی ‌شود. این اقدام در راستای حفاظت از منابع طبیعی و باغات صورت می‌گیرد، قطعا در شهر لواسان تخریبساخت و سازهای غیرمجاز به جدیت دنبال خواهد شد.

موضوع از اسفند تا روز گذشته ادامه یافت تا اینکه دو شب پیش «علی حیدریان» در گفتگوی تلفنی با برنامه تهران۲۰ گفت: حکم تخریب ویلای دختر یکی از وزرای سابق صادر و قطعی شده است.

وی افزود: کارشناس رسمی دادگستری آمده و بررسی کرده چه مقدار از ویلای وی تخلف داشته است و در حیطه جواز نیست تا حکم را اجرا کنیم.

شهردار لواسان گفت: روز گذشته نامه به دادگستری زده ایم که به ما پیمانکار و نیروی انتظامی بدهد و امیدوارم شنبه یا یکشنبه حکم را اجرا کنیم.

یک هزار متر از ویلای دختر وزیر سابق باید تخریب شود

بالاخره روز موعود برای تخریب این ویلای لاکچری فرا رسید و روز گذشته با دستور رئیس حوزه قضایی لواسانات نسبت به تخریب حدود ۱۰۰۰ متر بنای غیر مجاز دختر وزیر سابق در لواسان اقدام شد. علی حیدریان شهردار لواسان روز گذشته از طی مراحل اداری تخریب ویلای دختر وزیر سابق خبر داد و گفت: این اقدام در راستای حفاظت از منابع طبیعی و باغات صورت می‌گیرد و قطعا تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز دنبال خواهد شد.

عزت الله چراغی معاون شهرسازی شهرداری لواسان درباره تخریب این ویلا گفت: ساختمان ۴ طبقه حدودا ۱۵۰ متر پروانه داشته اما تخلف ساختمانی انجام داده‌اند و طبق کمیسیون ماده ۱۰۰ بدوی این تخلفات ارجاع داده شده و حکم تخریب صادر شده است.

وی افزود: مالک می‌توانست نسبت به حکم بدوی اعتراض کند تا به کمیسیون تجدید نظر و دیوان برود، اما به دلیل اینکه در مدت ده روز تعیین شده اقدامی نکرده، حکم بدوی قطعی اعلام شده است.

چراغی با اشاره به قطعی شدن حکم بدوی اظهار کرد: بر اساس این حکم و برابر ماده ۱۰۰، مدت قانونی را به مالک داده‌ایم که خود به تخریب اقدام کند، اما چون در مدت مقرر اقدام نکرده شهرداری حکم قضایی گرفته و با هماهنگی کلانتری، تمامی اقدامات قانونی را برای تخریب انجام داده است.

وی با توجه به زمان بر بودن تخریب  این ویلا گفت: شهرداری باید قسمتی از این ۴ طبقه را تخریب می‌کرد و قسمتی که دارای پروانه است باقی می‌ماند.

توضیحاتی درباره تخریب بخش‌های غیرمجاز ویلا ش.ن

معاون شهرسازی شهرداری لواسان اظهار کرد: قسمتی از ساختمان که باید تخریب شود، بحث فنی دارد، چرا که مالک باید بعضی از نقاط این ساختمان را ستون بزند تا بتواند ساختمان را حفظ کند.

وی تاکید کرد: امروز شهرداری اقدام به تخریب ویلا کرده است، اما این موضوع زمان براست.

 چراغی با اشاره به مراجعه مالک به شهرداری گفت: مالک تقاضا داشته که خودش رسما این کار را انجام دهد و به دلیل مباحث فنی و رعایت پروانه‌ ساختمان و حساس بودن کار، حق مالک است که منوط به اینکه همه مضامین و تعهدات‌ها و با نظارت شهرداری و حضور قوه قضاییه و کلانتری این تخریب انجام دهد.

معاون شهرسازی شهرداری لواسان اضافه کرد: مالک هم حق دارد که خودش این تخریب را به عهده بگیرد، چرا که همه هزینه‌ها بر عهده او است.

چراغی  با بیان اینکه تخلف مازاد ساختمانی باید تخریب شود، خاطرنشان کرد: شهرداری هیچ گاه به انصاب، القاب، پست‌های سیاسی و توان مالی افراد توجه نکرده است واقدام امروز هم نمونه بارزی از این موضوع است ؛چرا که شهرداری میتوانست در حکم بدوی به گونه‌ای به مالک راهکار دهد، ولی به دلیل قطعی شدن حکم بدوی و کوتاهی مالک و ... این امر صورت نگرفت.

وی  ادامه داد: شهرداری در خصوص همه کسانی که در لواسان تخلف ساختمانی انجام داده اند مصالحه و به نام‌ها توجه نمی‌کند وهیچ گاه با آن‌ها همراه و همگام نیست.

چراغی تاکید کرد: مطمئن باشید که شهرداری با این موضوع به شدت برخورد می‌کند واگر فردی بخواهد فراتر از قانون اقدامی را  انجام دهند، مثل همین مورد بنابر قانون با او برخورد می‌شود.

همچنان عکس ها و تصاویری در فضای مجای و رسانه ها منتشر شده و می شود که بخش های زیادی از این ویلا که قسمت اعظم آن به صورت غیر مجاز ساخته شده، تخریب نشده است. بهتر است مقامات قضایی و شهری لواسان در این رابطه به صورت دقیق شفاف سازی کنند و اعلام کنند که همانطور که بر اساس حکم قضایی باید یک هزار متر از این بنا تخریب می شده، این اتفاق افتاده است یا خیر؟ چرا که دختر وزیر سابق بجای ساخت 150 متر در هر طبقه اقدام به ساخت 500 متر کرده است!

منبع: تابناک

کلیدواژه: پرونده دختر وزیر سابق نعمت زاده ویلای غیرمجاز ساخت و ساز لواسان چقدر تخلف ساخت ویلا دارو تخریب حکم قضایی کودتا در ونزوئلا تنگه هرمز موسسه اعتباری کاسپین مهناز افشار سهمیه بندی بنزین جولیان آسانژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۴۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان

مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار شهرداری اصفهان گفت: برای نخستین‌بار در کشور فردا (چهارشنبه) خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری با حضور سردار تیمور حسینی رییس پلیس راهور فراجا و شهردار اصفهان رونمایی می شود تا برگ زرینی بر افتخارات مدیریت شهری اصفهان باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی عبدالهی امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در نشست مشترک پلیس راهور و شهرداری‌های استان اصفهان اظهار کرد: سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان آماده است تا در حوزه مدیریت حمل ونقل بار درون شهری اقدامات ویژه‌ای را با همکاری شهرداری‌های استان اصفهان رقم بزند تا همچنان در سطح کشور الگو باشیم.

وی افزود: اجرای ماده ۹ قانون توسعه حمل‌ونقل بر عهده شهرداری‌ها گذاشته شده است و با ابلاغ قانون درآمد پایدار شهرداری‌ها در سال ۱۴۰۱ نیز فرصت بسیار خوبی به همه شهرداری‌های کشور داده شد تا در حوزه مدیریت حمل‌ونقل بار، با صدور پروانه فعالیت و اشتغال، صدور بارنامه و حفظ زیرساخت‌ها درآمد پایدار داشته باشند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان ادامه داد: شهرداری اصفهان در حوزه حمل‌ونقل بار پیشرو در کشور است و فردا میزبان تمام مدیران عامل کشور در این حوزه هستیم.

عبدالهی گفت: با مصوبه شورای هماهنگی ترافیک استان مصوبه‌ای ابلاغ شد مبنی بر اینکه خودروهای بالای ۳.۵ تن در سطح مرکز استان باید با مجوز تردد حرکت کنند، در غیر این صورت مشمول جریمه می شوند، از این‌رو درخواست داریم شهرداری‌های استان با هماهنگی پلیس راهور همراهی لازم را داشته باشند تا بتوانیم اقدام هماهنگی را انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: برای نخستین‌بار در کشور فردا _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری با حضور سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا و شهردار اصفهان رونمایی می‌شود تا برگ زرینی بر افتخارات مدیریت شهری اصفهان باشد.

کد خبر 749317

دیگر خبرها

  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد
  • زاکانی و مجموعه‌اش هم وارد ماجرای بی‌حجابی شد | فیلم
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • خسارت بیش از ۲ میلیارد تومانی سیل به زیر ساخت‌های عشایری سربیشه
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی