Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@21:34:00 GMT

واکنش اخوان‌المسلمین به اقدام کاخ‌سفید

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۴۴۷۸

به گزارش مهر به نقل از رویترز، اخوان المسلمین مصر در بیانیه ای در واکنش به تلاش آمریکا برای درج نام این گروه در فهرست تروریستی خود، اعلام کرد که به فعالیت‌های مسالمت آمیزش بر اساس تفکر اعتدالی ادامه خواهند داد.

در این بیانیه آمده است: اولاً با کمک خداوند و سپس در چارچوب همکاری با مردم منطقه خود، به فعالیت مسالمت آمیز خود طبق تفکر اعتدالی مان ادامه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیانیه مذکور در ادامه می‌افزاید: هدف از موضوع مطرح شده از سوی سخنگوی کاخ سفید هر چه که باشد مطمئن هستیم که برخی از شرکت کنندگان در مکانیسم تصمیم گیری آمریکا، به خوبی می‌دانند که واکنش مخالفان با این تصمیم چه خواهد بود.

گفتنی است سارا سندرز سخنگوی کاخ سفید دیروز درباره تصمیم ترامپ جهت درج نام گروه اخوان المسلمین در لیست گروههای تروریستی اعلام کرده بود: رئیس جمهوری با گروهی از کارشناسان امنیت ملی و رهبران منطقه که نگرانی‌های خود را مطرح می‌کنند مشورتهای لازم را انجام داد. قرار دادن این گروه (اخوان المسلمین) در این لیست، روند تشریفات داخلی خود را طی می‌کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبنان خواستار اقدام فوری جامعه جهانی برای جلوگیری از حمله به رفح شد

وزارت امور خارجه لبنان امروز (سه شنبه) در بیانیه‌ای درباره هر گونه تشدید حملات رژیم صهیونیستی به شهر رفح هشدار داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری «العهد»، وزارت امور خارجه لبنان در بیانیه‌ای هشدار داد که هر گونه تشدید حملات رژیم صهیونیستی به رفح منجر به وقوع فاجعه بزرگ انسانی برای بیش از یک میلیون فلسطینی آواره در این منطقه، می‌شود.

در این بیانیه آمده است که هر گونه حمله رژیم صهیونیستی به رفح به اجرای طرح این رژیم برای کوچاندن اجباری فلسطینیان کمک خواهد کرد.

وزارت خارجه لبنان همچنین خواستار اقدام فوری جامعه جهانی و کشورهای تأثیرگذار برای توقف جنایت‌های رژیم صهیونیستی، نقض قانون بین‌المللی بشردوستانه و قطعنامه‌های بین‌االمللی توسط این رژیم و نیز تلاش برای حصول توافق آتش‌بس دائمی در نوار غزه شد.

جنبش حماس دوشنبه شب (دیشب) موافقت خود با پیشنهاد قطر و مصر درباره برقراری آتش‌بس در نوار غزه را اعلام کرد اما با وجود موافقت حماس، کابینه رژیم صهیونیستی حمله زمینی به رفح را تصویب کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی از بامداد امروز (سه شنبه) حملات به مناطق مختلف شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه و نیز یورش زمینی به بخش فلسطینی گذرگاه رفح را آغاز کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لبنان خواستار اقدام فوری جامعه جهانی برای جلوگیری از حمله به رفح شد
  • تصمیم صهیونیست‌ها برای ادامه حملات به رفح
  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • چرا ترکیه روابط تجاری با اسرائیل را تعلیق کرد؟ | هدف اردوغان از اقدام دیرهنگام
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • ترکیه تجارت با اسرائیل را کاملاً متوقف کرد
  • خلیفه کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • بیانیه الجزیره پس از بستن دفاتر این شبکه در اراضی اشغالی
  • اوج گیری انتقادات از اسرائیل در واکنش به بسته شدن دفتر الجزیره