Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بازی برگشت تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران از هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) از ساعت 17 امروز چهارشنبه یازدهم اردیبهشت ماه 1398 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد.

در این مسابقه، پرسپولیس با لباس‌های سفید و تیم تراکتورسازی با لباس‌های قرمز رنگ در زمین حاضر شدند و تیم داوری نیز با لباس‌های مشکی به میدان آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس آغازگر نیمه اول بازی بود.

​در دقیقه 2 سرخپوشان میزبان حمله‌ای را از سمت چپ آغاز کردند که در ادامه، به ضربه دروازه تبدیل شد.در دقیقه 3 مهاجمان تراکتورسازی در تله آفساید سفیدپوشان پایتخت گرفتار شدند.​در دقیقه 7 پرسپولیس حمله‌ای را آغاز کرد که در محوطه جریمه تراکتورسازی، توپ مهار شد.در دقیقه 8 در پی برخورد بشار رسن و اکبر ایمانی، داور به بازیکن میزبان کارت زرد نشان داد.در دقیقه 10 پرسپولیس از سمت چپ صاحب کرنر شد. ارسال توپ، در یک رفت و برگشت به کرنر از سمت دیگر مبدل شد. سانتر توپ با ضربه کامیابی نیا به گل اول این دیدار تبدیل شد.​در دقیقه 14 حمله قرمزپوشان به خطای آنها در هجده قدم پرسپولیس انجامید.در دقیقه 15 پاس دانیال اسماعیلی فر به دژاگه رسید که این موقعیت توسط مدافعان پرسپولیس مهار شد.در دقیقه 18 کامیابی‌نیا در میانه زمین توسط ساسان انصاری متوقف شد و داور به بازیکن میزبان تذکر جدی داد.

در دقیقه 22 ارسال بلند حاج صفی به مهاجمان تراکتورسازی نرسید.​در دقیقه 25 ارسال بشار از سمت چپ به نورالهی رسید که ضربه زیبای او توسط اخباری برگشت شد که پس از آن، احمد با ضربه سر توپ را راهی دروازه کرد که حاج صفی توپ را از روی خط دروازه دور و در سومین ضربه برگردان متوالی نورالهی، توپ در دستان اخباری قرار گرفت.​در دقیقه 27 ارسال دژاگه از نقطه کرنر سمت راست به ضربه دروازه مبدل گردید.​در دقیقه 29 قرمزپوشان در چند حمله متوالی صاحب موقعیت شدند که در نهایت شوت مهدی پور به شکم بازیکن پرسپولیس برخورد کرد و او برای مداوا از زمین خارج شد.در دقیقه 31 تراکتور از جناح چپ به یک کاشته رسید. شوت مستقیم دژاگه با مشت بیرانوند، بازی را به جریان انداخت

در دقیقه 39 امید عالیشاه در جناح چپ متوقف شد و پرسپولیس به یک ضربه ایستگاهی رسید.شوت مستقیم عالیشاه از روی دروازه اخباری گذشت.در دقیقه 41 ارسال سوگیتا از سمت چپ، از روی دستان بیرانوند عبور کرد و از جناح دیگر به بیرون رفت.در دقیقه 42 شوت زمینی و از راه دور مهدی ترابی از کنار دروازه میزبان گذشت.در دقیقه 43 شوت احمد نورالهی از بالای دروازه اخباری عبور کرد.در دقیقه 44 در پی اتلاف وقت و اعتراض علیرضا بیرانوند، داور به او کارت زرد نشان داد.داور برای نیمه اول، سه دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت.​در دقیقه 46 اکبر ایمانی در جناح چپ، علیپور را متوقف کرد و یک ضربه ایستگاهی برای تیم میهمان بدست آمد.  ارسال ترابی دفع شد.در این دقایق، ​خطاهای اکبر ایمانی، یکی پس از دیگری در این جناح شکل می‌گرفت.در دقیقه 48 حرکت و شوت سوگیتا مهار شد و داور در سوت خود به نشانه پایان نیمه اول دمید.

داوران:

داور وسط: محمدحسین زاهدی‌فرد

کمک‌ها: محمدرضا منصوری و علی میرزابیگی

کمک داوران اضافی: اشکان خورشیدی و محمدرضا اکبریان

داور چهارم: رضا سخندان

ناظر: محسن ترکى

ترکیب تراکتورسازی:

محمدرضا اخباری، محمد طیبی، ایمان سلیمی، احسان حاج صفی، احمد موسوی، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر، اکبر ایمانی، اشکان دژاگه، یوکیا سوگیتا و ساسان انصاری.

سرمربی: جورج لیکنز

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی ، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، بشار رسن، امید عالیشاه، مهدی ترابی و علی علیپور.

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایتخت پرسپولیس تراکتورسازی تبریز فوتبال پرسپولیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۴۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی

پرسپولیس و سپاهان مهم‌ترین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر را برگزار می‌کنند؛ تقابل اوسمار ویرا و ژوزه مورایس

طرفداری | تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر میزبان سپاهان است.

مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود؛ پرسپولیس مقابل سپاهان در دیداری موسوم به ال کلاسیکوی ایران. سرخ‌پوشان پایتخت در حال حاضر 52 امتیازی هستند و تنها یک امتیاز با استقلال صدرنشین فاصله دارند. سپاهان هم با 45 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفته و کورسوی امیدی برای حفظ اندک شانس قهرمانی دارد. تساوی در این بازی، بیش از همه جواد نکونام و استقلالی‌ها را خوشحال خواهد کرد. این دیدار نخستین بازی بعد از اعلام خبر مسلمان شدن ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی طلایی‌پوشان، است. مهمترین غایب بازی، همچنان علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش و شماره یک پرسپولیس، محسوب می‌شود. در سوی مقابل، اما مصدومان سپاهان در تمرینات گروهی شرکت کرده‌اند. باید دید در نهایت چه نتیجه‌ای در بازی کلاسیک فوتبال ایران رقم می‌خورد.

اطلاعات بازی

هفته بیست و پنجم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس

بازی: پرسپولیس - سپاهان

تاریخ و ساعت برگزاری: چهارشنبه 12 اردیبهشت ۱۴۰3؛ ساعت 19:30

ورزشگاه: آزادی تهران

داور: بیژن حیدری | کمک‌ها: فرهاد مروجی، علی اکبری نوری و علی صفایی | ناظر: رضا سخندان

5 تقابل اخیر دو تیم

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • سایه‌روشن‌های هفته بیست‌وپنجم؛ مدعیان، جام را به هم تعارف کردند!
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی