Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تراکتورسازی می‌گوید تیمش اگر از موقعیت‌هایش استفاده می‌کرد می‌توانست از سد پرسپولیس بگذرد.

به گزارش ایسنا، جرج لیکنز، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در نشست خبری بعد از بازی تیمش با پرسپولیس گفت: تراکتورسازی در کل بازی، عملکرد خیلی خوبی داشت. به هواداران‌مان نیز به علت استقبال پرشور و حمایت‌شان تشکر می‌کنم چرا که ما به هواداران‌مان نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس تیمی است که بالانس خوبی دارد. ما سعی می‌کردیم که تیم را به سمت بالا هدایت کنیم و پرسپولیس به دنبال ضد حملات بود. باید پیروز این مسابقه می‌شدیم. به اخباری بابت عملکرد خوبش تبریک می‌گویم چرا که بعد از گل پرسپولیس خودش را جمع و جور کرد. ما بعد از دریافت گل سعی کردیم بازی را با اعتماد به نفس بالا ادامه بدهیم. ما لیاقت این یک امتیاز را داشتیم و اگر از شانس‌هایمان استفاده می‌کردیم می‌توانستیم ورزشگاه را بترکانیم. وقتی که گل اول را دریافت کردیم به بازیکنانم گفتم شما لیاقت جبران این نتیجه را داریم. ما به محمدرضا آزادی بازی دادیم و نقی‌زاده را به جای اکبر ایمانی وارد زمین کردیم چرا که ممکن بود اکبر ایمانی کارت زرد دوم را دریافت کند و اخراج شود.

او ادامه داد: به برانکو بابت عملکرد خوبش در پرسپولیس تبریک می‌گویم.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال تراكتورسازي جرج لیکنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۴۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اوسمار ویه را در نشست خبری بعد از این بازی گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم می خواهم درباره طرفدارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند تشکر کنم. این رابطه نزدیک بین ما با هواداران در شرایط سخت که امروز هم گاهی احساس کردیم به ما کمک می کند.

سرمربی پرپسولیس درباره تساوی دو تیم افزود: می دانستیم بازی سختی داریم. جزئیات بازی تعیین کننده بود. مهدی ترابی شانس خیلی خوبی داشت. پس از ۱۰ نفره شدن هم شانس داشتیم. امروز شانس خوبی داشتیم به صدر جدول برویم اما پنج بازی دیگر مانده است و ما تا آخر می جنگیم.

کد خبر 6094724 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • اوسمار: شایسته پیروزی بودیم
  • مورایس: بازیکنان من، چه اتفاق‌هایی برایتان رخ داد!
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم
  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • نویدکیا: نبردن در خانه برای ما اذیت‌کننده است
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟