Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@16:01:31 GMT

نسخه معاون سیاسی سپاه برای حل مشکلات اقتصادی

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۵۲۴۶

به گزارش ایرنا، سردار علی قاسمی روز چهارشنبه در همایش گرامیداشت مقام معلم که از سوی سازمان بسیج فرهنگیان استان البرز در کانون فرهنگی ورزشی شهید سبحانی کرج برگزارشد، اظهارداشت: به دلیل تحریم ها، کشور در حوزه اقتصادی با مشکل روبرو شده است که برای عبور از سختی های ناشی از آن باید همدلی داشته باشیم و به اصلاح تغییر رفتارها در این حوزه بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در حوزه اقتصادی کشور نمادسازی باید صورت گیرد، خاطرنشان کرد: سود معقول در جامعه باید آموزش داده شود زیرا در تمام دنیا انعطاف در معامله دارند در حالی که در آموزه های دینی ، اخلاقی و رفتاری ما نیز به این مهم تاکید شده است.
وی خاطرنشان کرد: در بسیاری از کشورها به خاطر اعتقاد و باورهایشان به پرچم و ... خلاف نمی کنند در حالی که در ایران کدام دزد یا رانت خواری را می بینید که بگوید به خاطر پرچم کشور و یا شهید دست به تخلف نمی زند.
وب با اشاره به اینکه زیرساخت های اقتصادی در کشور باید جدی گرفته شود، یادآور شد: برای رونق تولید لازم است به دنبال اصلاح شغل در جامعه باشیم و بانک ها نیز به دنبال ایجاد شغل نباشند و شغل ها را با حمایت پولی از مراکز تولیدی که مشکل مواجه هستند، حفظ کنند تا نیروی انسانی بیکار شده همانند صنعت نساجی به کار برگردد.
وی گفت: مقام معظم رهبری 20 سال است که شعار سال اعلام می کند که 65 درصد آن مربوط به بخش اقتصادی است چون اقتصاد و معیشت در نگاه ایشان جایگاه مهم داشته و دارد.

قاسمی از رونق تولید به عنوان یک بحث تخصصی یاد کرد و افزود: برای مبارزه با جنگ اقتصادی دشمن باید اراده قوی داشت تا با همدلی این دوره سخت را پشت سر بگذاریم.
وی در ادامه به تلاش ترامپ برای بازگشت ایران به پشت میز مذاکره پرداخت و ادامه داد: آمریکا برای تحریم کشور ها تا کنون 120 مدل داشته است که 80 مدل آن روی کشورها بی تاثیر بوده است و تنها 40 مدل آن تاثیر در تغییر رفتار مردم کشورهای مورد تحریم قرار گرفته داشته است و تغییر حاکمیت آن تحریم ها نیز صفر بوده است.
وی عنوان کرد: باید از ظرفیت ها مختلف کشور در حوزه اقتصادی استفاده کنیم و خط مقاومت را در جامعه تقویت کنیم.
وی بیان داشت: اوج تحریم های آمریکا علیه ایران در حوزه نفت است که با راهکارهای مناسب امکان کاهش مشکلات و سختی های ناشی از آن در کشور وجود دارد.
وی تاکید کرد: برای فرهنگ سازی در حوزه اقتصادی نیاز به آموزش معلمان در مدارس برای جامعه هدف است.
استان البرز 24 هزار و 500 معلم دارد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۵۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۲۵ هیات تجاری در اکسپو با وجود تحریم نشان از رشد ایران دارد

امتداد - حضور کشور‌های مختلف برای بازدید از توانمندی‌های صادراتی ایران با وجود تحریم‌ها نشان می‌دهد، ایران مسیر رشد و توسعه را طی می کند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد به نقل از ایبنا  ، حسین پیرموذن، نایب‌رئیس اتاق ایران در بازدید از نمایشگاه ایران‌اکسپو ۲۰۲۴ (نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران) تأکید کرد: کمک به درآمدزایی کشور با توجه به تنگنا‌های اقتصادی و ارزی حاکم، یکی از برنامه‌های اصلی اتاق ایران در دوره دهم است.

وی تصریح کرد: بخش خصوصی و در رأس آن اتاق ایران تلاش می‌کند طی سالی که به‌عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری شده است، زمینه تولید و صادرات بیشتر را فراهم کند. در این مسیر به حمایت‌های دولت هم نیاز دارد. خوشبختانه همکاری که برای برگزاری ایران‌اکسپو در ابتدای امسال بین بخش خصوصی و دولت صورت گرفت شروع خوب و امیدوارکننده‌ای در همین راستا بود.

پیرموذن ادامه داد: در ایران‌اکسپو توانمندی‌های صادراتی ایران را به نمایش گذاشتیم و با حضور هیأت‌های تجاری از ۲۵ کشور مختلف نشان دادیم که اقتصاد ایران با وجود محدودیت‌های ناشی از تحریم توانسته است سطح تولید و به دنبال آن صادرات خود را ارتقا دهد.

نایب‌رئیس اتاق ایران افزود: هیأت‌های تجاری مختلفی که به دعوت اتاق ایران از نمایشگاه اکسپو دیدن کردند، نشست‌های رودررویی با فعالان اقتصادی ایرانی داشتند که همچنان ادامه دارد. بدون شک ایران برای مقابله با محدودیت‌های ناشی از تحریم به برگزاری نمایشگاه‌هایی از این دست نیاز دارد تا بتواند خود را به بهترین شکل معرفی کند.

پیرموذن از مطلوبیت کالا‌های ایرانی در بین فعالان اقتصادی دیگر کشور‌ها سخن گفت و تأکید کرد: ابراز علاقه‌مندی این تعداد از کشور‌های مختلف برای بازدید از توانمندی‌های صادراتی ایران نشان می‌دهد که باوجود تحریم‌ها، ایران قادر است مسیر رشد و توسعه را طی کند.

وی تأکید کرد: افزایش سطح درآمد‌های ارزی کشور در این تنگنا‌های اقتصادی یکی از برنامه‌های اصلی اتاق ایران است.

منبع: مهر

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • موبایل پرچمدار هواوی تحریم‌های تراشه آمریکا را دور زد
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • بهبود اقتصادی؛ از میدان «واقعیت» تا میدان «تصویر»
  • چرا ایران تحریم‌ناپذیر است؟
  • حضور ۲۵ هیات تجاری در اکسپو با وجود تحریم نشان از رشد ایران دارد
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست راهبرد برد- برد است
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست، راهبرد برد- برد است
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم