Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@17:07:35 GMT

"پلیس شکایتش از شهرداری را پس بگیرد"

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۵۴۰۰

معاون عمرانی فرمانداری تهران با اشاره به شکوایه‌ای که نیروی انتظامی راهور تهران علیه شهرداری تهران انجام داده، گفت: پیشنهاد ما بر این است که راهور تهران شکایت را پس بگیرد و به فرمانداری مراجعه کنند. آفتاب‌‌نیوز : غلامحسین آرام در رابطه با شکوایه‌ای که پلیس راهور تهران علیه شهرداری درباره اخذ عوارض و جریمه در سطح محدوده طرح ترافیک انجام داده، اظهار کرد: پیش از عید نشستی برگزار شد و توافقاتی در کمیته انطباق با حضور عوامل نیروی انتظامی راهور تهران و معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران و اعضای هیات انطباق فرمانداری تهران انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: توافقاتی انجام شد که اگر طرفین به آن پایبند باشند می‌توان مشکل را رفع کرد، پیشنهاد ما بر این است که راهور تهران شکوایه را پس بگیرد و به فرمانداری مراجعه کنند، به امید خدا در اسرع وقت نشستی برگزار می‌کنیم و موضوع را با توجه به توافقی که در جلسه آخر سال ۹۷ برگزار شد برطرف خواهیم کرد.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نیروی انتظامی شهرداری تهران پلیس راهور تهران طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۵۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه خودرو‌هایی که شیشه دودی دارند چقدر است؟

رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور فراجا از جریمه ۵۰ هزار تومانی برای خودرو‌هایی که شیشه دودی دارند، خبر داد. سرهنگ محمد حسن ابراهیم پور اظهار کرد: شیشه‌دودی همچنان جریمه دارد و مبلغ جریمه آن هم ۵۰ هزار تومان است.

به گزارش روزیاتو، وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا یک خودرو برای داشتن شیشه دودی در روز فقط یک بار جریمه می‌شود یا امکان دارد بیشتر جریمه شود، گفت: بله امکان اینکه فردی در روز چند بار به دلیل داشتن شیشه‌دودی جریمه شود، وجود دارد.

رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور فراجا تصریح کرد: فردی که استمرار به تخلف داشته باشد باید طبق قانون با او برخورد و جریمه شود؛ در واقع استمرار در تخلف به معنای بی‌قانونی فرد متخلف است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جریمه خودرو‌هایی که شیشه دودی دارند چقدر است؟
  • شهرداری تهران کارهای ارزنده‌ای در ۳ سال گذشته انجام داده است
  • ۳ پل در محدوده دره نورالشهدا اراک ساخته می‌شود
  • جریمه ۵۴۰۰۰۰ خودرویی که بر روی خط عابر پیاده توقف داشتند
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • فیلم| وقتی پلیس راهور راه خودروها را باز می‌کند!
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • وقتی پلیس راهور دست به بیل می شود! + ویدئو
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری
  • درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی