Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@06:24:40 GMT

انقلاب اسلامی مکتب بی هویتی را از خود کنار زد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۵۵۲۸

انقلاب اسلامی مکتب بی هویتی را از خود کنار زد

به گزارش ایرنا، سردار مصطفی ربیعی روز چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: ظلم نکردن، ظلم نپذیرفتن، حمایت از مظلوم و ستیز با ظالم چهار منطق انقلاب اسلامی است.
وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ریشه در سنت های نبوی دارد و همواره مردمی است و از سال 42 تاکنون نیم قرن از عمر پر برکت آن می‌ گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون کل بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه پاسداران گفت: وحی و شریعت، امامت و ولایت، مردم و امت سه رکن اصلی و موثر در پیروزی انقلاب اسلامی به شمار می روند.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی امروز در دریا، پدافند هوایی، موشکی، زمینی و خارج از مرزها به نیروی بازدارندگی رسیده است اما دشمن به دنبال استحاله فکری و تغییر سبک زندگی در فضای مجازی است.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: سپاه پاسداران در کنار دیگر نیروهای مسلح در پاسداشت از ارزش ها سینه سپر کرده است.
سردار علی رزمجو افزود: هر سال که از عمر پر برکت سپاه می ‌گذرد، کارکردهای آن ارتقا و بن بست ها شکسته شده است.
وی بیان کرد: در مجموعه سپاه افراد با توانایی هایی که دارند شناسایی و برای بکارگیری آنها در مسئولیت های دیگر برنامه ریزی می شود.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: جابجایی‌ نیروها یکی از ابزارهای قدرتمند ارتقای سپاه به شمار می رود و این عزل و نصب‌ها در بین کارکنان موجب تحرک و ایجاد انگیره‌های بالای فردی و سازمانی می‌ شود.
جانشین جدید سپاه امام صادق(ع) استان بوشهرگفت: سپاه پاسداران حافظ دستاوردها و ارزشهای انقلاب اسلامی است و با تمام وجود در خدمت انقلاب است.
سرهنگ عبدالرضا دشتی افزود: امروز دشمن از توانمندی انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف در هراس است.
در این آئین سرهنگ عبدالرضا دشتی بعنوان جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر معرفی و از خدمات سرهنگ حمید خرمدل تقدیر شد.
سرهنگ خرمدل در زمان حاضر فرمانده سپاه استان کهگیلویه و بویر احمد است.
6047/6045
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان بوشهر انقلاب اسلامی پیروزی انقلاب اسلامی تودیع و معارفه سبک زندگی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۵۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرتیپ پاسدار " پاکپور " فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار " رضا شجاعی" فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد