Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@04:07:35 GMT

دژاگه: کی‌روش حتما دلیلی داشته که شکایت کرده

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۵۷۳۹

دژاگه: کی‌روش حتما دلیلی داشته که شکایت کرده

کاپیتان تراکتورسازی گفت: لیکنز امسال خوب کار کرده و نباید به خاطر 3 باخت عملکرد او را زیر سوال ببریم.

به گزارش "ورزش سه"، اشکان دژاگه بعد از تساوی تراکتورسازی برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره اینکه تراکتورسازی تا پشت محوطه جریمه خوب پیش می رفت، اما آنجا نمی توانست کاری کند، اظهار داشت: بازیکنان ما وقتی جلو بودیم، شانس های زیادی ایجاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند تا توپ را سانتر کردیم که می توانست با کمی شانس وارد گل شود. روزهایی هست که توپ هایی اینطوری گل می شود، اما برخی روزها هم نمی شود. همین که تیم ما سعی کرد و این شانس ها را توانست در بازی درست کند، نشان داد که چه تیم خوبی هستیم.


وی درباره شایعات پیرامون تغییرات در کادرفنی و شایعه حضور علی دایی در تراکتورسازی عنوان کرد: من نمی توانم در این باره اظهارنظر کنم. این موضوع چیزی است که بازیکن نمی تواند درباره اش صحبت کند. آقای لیکنز تا الان خوب کارکرد و نباید ببینیم که 3 بازی باختیم. مثلا بازی با ذوب آهن ما بدشانسی آوردیم. خوب شروع کردیم، پنالتی گل خوردیم و من هم یک پنالتی گل نکردم. اما قبل از آن چه؟ این همه نتیجه های خوب آوردیم.


هافبک تراکتورسازی ادامه داد: فکر می کنم باشگاه خودش می داند چه کار کند. امروز هم تیم بازی خوبی انجام داد. فکر می کنم از تماشاگران هم راضی بودند. شاید با کمی شانس یک توپ دیگر هم می توانست گل شود. انشالله این بازی که جلوی پرسپولیس کردیم را در 2 بازی بعدی هم ادامه دهیم تا ببینیم برای سال آینده چه اتفاقی می افتد.

 


دژاگه همچنین درباره عدم حضور هواداران پرسپولیس گفت: من چه باید بگویم؟ باید بیایند.

 

وی در خصوص تنش کی روش و فدراسیون بیان داشت: کی روش الان مربی کلمبیا است. او سال ها زحمت کشید. الان هم باید یک مربی جدید بیاید. نمی دانم این دعوا بین فدراسیون و کی روش است یا چیز دیگری. اگر کی روش شکایت کرده که حتما دلیلی دارد.

 

تیم ملی کلمبیا کلمبیا اشکان دژاگه کارلوس کی روش(سرمربی) تراکتورسازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی کلمبیا کلمبیا اشکان دژاگه کارلوس کی روش سرمربی تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۵۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره

تیم فوتبال آرسنال با برتری خانگی سه بر صفر مقابل بورنموث، صدرنشین لیگ برتر انگلیس باقی ماند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های آرسنال و بورنموث از هفته سی‌وششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امارات برگزار شد و در نهایت با برتری ۳ بر صفر آرسنال به پایان رسید.

آرسنال در دیدار قبلی خود مقابل تاتنهام با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسیده بود و در تلاش برای رسیدن به جام قهرمانی است.

در آخرین لحظات نیمه نخست دیدار امروز، بوکایو ساکا از روی نقطه پنالتی توانست دروازه تیم میهمان را باز کند.

در دقیقه ۷۰، لئاندرو تروسار با یک بغل پا توانست برای دومین بار دروازه بورنموث را باز کند. در وقت‌های پایانی نیمه دوم دکلان رایس گل سوم تیمش را زد تا شاگردان میکل آرتتا این بازی را با برتری سه بر صفر به اتمام برسانند.

آرسنال با این برد ۸۳ امتیازی شد و جایگاهش را در صدر جدول مستحکم کرد و بورنموث نیز با ۴۸ امتیاز در رده دهم باقی ماند.

هم اکنون، منچسترسیتی با ۷۹ امتیاز و دو بازی کمتر نسبت به آرسنال در رتبه دوم جدول دارد. منچسترسیتی از ساعت ۲۰ امشب پذیرای ولورهمپتون است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد/ اوسمار کیفیت خود را نشان دهد
  • دردسر جدید بارسا: حتما باید سوپرجام بگیرند
  • پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!
  • گل‌های دیدنی بازی‌های لیورپول - تاتنهام + فیلم
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • هت تریک جدید کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • هت تریک‌ کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره