Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@17:06:41 GMT

مشکلی برای تامین کالاهای اساسی در ماه رمضان نداریم

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۵۷۴۱

مشکلی برای تامین کالاهای اساسی در ماه رمضان نداریم

به گزارش ایرنا، علی محمدیان شامگاه چهارشنبه در جلسه تنظیم بازار شهرستان ابهر، افزود: اقدامات لازم برای رفع نیاز مردم به کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان انجام شده و این کالاها به وفور در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.
وی اظهار داشت: بازرسی و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی در ماه رمضان با قوت ادامه خواهد داشت تا این کالاها با قیمت های تعیین شده به دست مصرف کننده برسد و به سودجویان و گرانفروشان فرصت سوء استفاده نمی دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون فرماندار ابهر خاطرنشان کرد: ناظران بازار در زمینه قیمت گوشت افت قیمت دام زنده را مد نظر و توجه داشته باشند کالاهای اساسی با قیمت تعیین شده به دست مردم برسد.
وی تصریح کرد: گندم موجود در شهرستان به قیمت تضمینی خریداری خواهد شد و در این میان به دلالان مخل اقتصاد اجازه سوء استفاده از وضعیت اقتصادی کشور را نخواهیم داد.
محمدیان بیان کرد: متاسفانه برخی دلالان سودجوی گندم با قیمت های کذایی پا را از منفعت شخصی فراتر نهاده و قصد ضربه زدن به کشور را دارند که در صورت مشاهده به شدت با آنها برخورد خواهد شد.
وی با بیان اینکه تاکنون گزارش موثقی در زمینه فعالیت دلالان گندم در شهرستان دریافت نکرده ایم، تاکید کرد: مردم در صورت مشاهده فعالیت دلالان مراتب را گزارش دهند.
معاون فرماندار ابهر با بیان اینکه کمبودهای موجود در شهرستان مشکل مبتلا به کشور است، یادآور شد: همان‌گونه که مسئولان رده بالای کشور اعلام کرده اند شرایط اقتصادی سختی را سپری می کنیم از این رو مسئولانی که روی کار هستند باید با توجه به شرایط موجود با چکمه آهنین برای خدمت به مردم پای کار باشند که این میدان، کارزار افراد پیگیر، علاقه مند و متعهد به کشور است.
9556/6085
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 تنظیم بازار شرایط اقتصادی کالاهای اساسی گوشت ماه رمضان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۵۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و کشف یک انبار احتکار کالاهای اساسی در بندرعباس خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان شامگاه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان در ادامه طرح مقابله با پدیده احتکار و مبارزه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی با انجام گشت زنی های هدفمند پنهان و آشکار در یکی از محلات بندرعباس، یک انبار احتکار کالاهای اساسی را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با حضور نماینده سازمان صمت استان به محل اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر مقادیری نوشیدنی احتکار شده کشف کردند.

این مقام انتظامی استان ارزش این محموله احتکار شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۳۳ میلیارد ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و به سازمان های زیربط ارسال شد، از عموم شهروندان و مردم فهیم وقدر شناس استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالای قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و محتکران اقدام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سخنگوی دولت: مشکلی در تامین منابع ارزی نداریم
  • اعلام لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی اعلام شد
  • زیرساخت استفاده از خودروهای برقی و هیبریدی موجود نیست
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس