Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اشکان دژاگه هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درباره تساوی این تیم برابر تیم پرسپولیس  و اینکه  جو ورزشگاه یادگار امام تبریز چطور بود، اظهار کرد: به نظرم جو ورزشگاه خوب بود و تماشاچیان امروز به ورزشگاه آمدند و مثل همیشه کمک کردند و خدا را شکر که امروز همه چیز آرام‌تر بود و همه به عشق فوتبال در ورزشگاه حاضر شدند و این موضوع مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیف شد نتوانستیم بازی را پیروز شویم چرا که  تماشاچیان استادیوم را پر کردند و خیلی خوب بود که با ۳ امتیاز خوشحالشان کنیم.

او ادامه داد: من فکر می‌کنم تیم ما خوب بازی کرد و در نیمه دوم یک مقدار بازیکنان خسته شده بودند و هوا یک مقدار گرم‌تر بود و پرسپولیس هم تیم خوبی است.   البته نیمه اول نشان دادیم که تیم قوی هستیم و متاسفانه ۳ بازی قبل بدشانسی آوردیم و  انشالله بتوانیم همین طور ادامه بدهیم. به هر حال حیف شد چرا که می‌توانستیم ۳ امتیاز بگیریم. امیدوارم این ۲ بازی آخر بتوانیم موفق باشیم.  

با یک مقدار شانس می توانستیم گل برتری را بزنیم

او درباره اینکه تراکتورسازی تا محوطه جریمه خوب جلو می‌آمد، اما دیگر برنامه‌ای برای گلزنی نداشت، گفت: فکر می‌کنم  ما نیمه دوم جلو بودیم و چند توپ را سانتر کردیم و با یک مقدار شانس یکی از این توپ‌ها می‌توانست وارد دروازه شود و فوتبال به این صورت است. روز‌هایی هست که توپ‌ها وارد دروازه می‌شود و زمانی هست که هر چه بزنید توپ وارد دروازه نمی‌شود. همین که تیم ما  سعی خود را کرد و شانس‌های گلزنی ایجاد کرد، این نشان می‌دهد که چقدر تیم خوبی هستیم.  

لیکنز تاکنون خوب کار کرده است 

دژاگه درباره اینکه گفته می‌شود فصل آینده سرمربی تراکتورسازی عوض می‌شود و علی دایی شانس زیادی برای مربیگری این تیم دارد، بیان کرد: بازیکن نمی‌تواند این سئوال را جواب بدهد، اما لیکنز تاکنون خوب کار کرده است و نباید به خاطر ۳ باخت عملکرد این مربی را زیر سئوال ببریم. ما در این ۳ بازی بدشانسی آوردیم و خیلی خوب شروع کردیم و من یک پنالتی را تبدیل به گل نکردم و این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد. نتایج خوبی در خیلی از بازی‌ها به دست آوردیم و فکر می‌کنم  مسئولان باشگاه  می‌دانند چکار کنند. امروز هم تیم ما خوب بازی کرد و فکر می‌کنم تماشاچیان هم از نحوه بازی ما راضی بودند و تلاش خود را کردیم و با یک مقدار شانس توپ دیگرمان هم می‌توانست وارد دروازه شود، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. به هر حال امیدوارم ۲ بازی آینده را همانند دیدار امروز با پرسپولیس بازی کنیم و نتایج خوبی کسب کنیم.  

بازیکن تراکتورسازی درباره اینکه تعجب نکرده است که جایگاه پرسپولیسی‌ها خالی بود، گفت: من این موضوع را نمی‌دانم و دفعه بعد به ورزشگاه بیایند.  

کاپیتان تیم ملی فوتبال درباره اینکه تنش بین کی روش و  تاج به وجود آمده است، خاطر نشان کرد: کی روش سرمربی کلمبیا است و در این مدت برای تیم ملی کشورمان زحمت کشید و اکنون هم مربی جدید می‌آید و معلوم نیست مربی چه کسی است. من خبر ندارم که کی روش شکایت کرده است و اگر شکایت کرده است دلیلی برای این کار خود دارد.  

بیشتر بخوانید:  

لیکنز: سزاوار باخت برابر ذوب آهن نبودیم/ می‌توانیم سهمیه بگیریم

لیکنز: روز بدی برای فروزان بود/ هدایای زیادی به حریف دادیم

دیدار سرمربی جدید تراکتورسازی با اعضای هیئت مدیره این باشگاه

انتهای پیام/ 

اظهارات دژاگه در پایان دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه تراکتورسازی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۵۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم

در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ 26 بهمن ماه 1402 و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید. بعمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد.رأی صادره قطعی است.

دیگر خبرها

  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • رضائیان: برابر پرسپولیس حرفه‌ای بازی کردم
  • پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان می دوید!
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان هوادار
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم می‌دوید!