Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دیدار تیم‌های استقلال تهران و استقلال خوزستان در جریان است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم‌های استقلال تهران و استقلال خوزستان از ساعت 20:15 امشب (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال کشورمان در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند.

ترکیب استقلال تهران: سید حسین حسینی، وریا غفوری، محمد دانشگر، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، علی کریمی، آیاندا پاتوسی، امید نورافکن ( 53 - رضا کریمی)، داریوش شجاعیان ( 57 - فرشید باقری)، مرتضی تبریزی و ایسما.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب استقلال خوزستان: حسن پورحمیدی، محمد شریفی ( 66 - ایوب کلانتری)، وحید حمدی‌نژاد، رضا درویشی، میثم کریمی، محمدرضا شیرزادی، رضا نعامی، امیرحسین باقرپور، مصطفی کیانی، مهرداد پورابوالقاسم و فرید امیری.

نیمه اول

دقیقه 3: داریوش شجاعیان از داور اخطار گرفت.

دقیقه 26 (گل): روی ارسال زمینی آرمین سهرابیان در داخل محوطه شش قدم، توپ به ایسما رسید تا ضربه نا مطمئن این بازیکن با کمک مدافع استقلال خوزستان به گل اول شاگردان مجیدی بدل شود.

دقیقه 27 (گل): یک دقیقه بعد از گل استقلال تهران، فرید امیری بعد از پاس رو به عقبی که به او رسید با پای چپ گل شوت محکمی به سمت دروازه حسینی زد تا بازی خیلی زود مساوی شود.

دقیقه 29: مرتضی تبریزی دروازه استقلال خوزستان را باز کرد اما کمک داور این گل را آفساید اعلام کرد تا دومین گل تبریزی هم توسط کمک داور آفساید اعلام شود.

دقیقه 36: پورحمیدی از داور اخطار گرفت.

دقیقه 37: رضا نعامی از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 2+45:‌ محمد دانشگر دیگر بازیکن اخطاری این بازی بود.

نیمه دوم

دقیقه 68 (گل): رضا کریمی بازیکن جوان استقلال با یک شوت محکم گل دوم استقلال تهران را به ثمر رساند.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال تهران استقلال استقلال خوزستان لیگ برتر لیگ برتر فوتبال پخش زنده نتیجه زنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۶۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاید لورکوزن به لطف داور بی‌شکست ماند!

به گزارش "ورزش سه"، دیشب اشتوتگارت چیزی تا رسیدن به پیروزی برابر قهرمان آلمان فاصله نداشت ولی تیم ژابی آلونسو انگار از دقیقه 90 تغییر شکل می‌دهد. بایر بار دیگر توانست بازی باخته را برگرداند و با گل دقیقه 96 از یک شکست مسلم فرار کرد و تیم سوم جدول را از سه امتیاز محروم کرد.

گل اندریخ البته مشکوک بود و در پایان بازی سباستین هونس، مربی اشتوتگارت، شدیدا معترض بود. مربی اشتوتگارت به دقایق تلف شده بازی نیز اعتراض داشت.

سباستین هونس در اسکای به تمجید از تیمش پرداخت و درحالی‌که از داوری آزرده‌خاطر بود گفت: «متاسفانه در زمین فقط بازیکنان دو تیم واقعا خوب بودند.»

پنج دقیقه وقت اضافه پس از نیمه دوم هیجان‌انگیز اعلام شد. برای هونس این اولین اشتباه داور، فلیکس زوایر، بود: «گل تساوی در دقیقه ششم وقت اضافه به ثمر رسید. چرا بازی هنوز تمام نشده بود؟ شنیده‌ام که 30 ثانیه در زمان تعویض از دست می‌رود و ما فقط یک تعویض در دقیقه 92 داشتیم.»

این استنزل بود که صحنه تعیین کننده بازی را با خطای خودش خلق کرد. او روی عدلی خطا کرد. هونس از او انتقاد کرد: «حریف واقعاً در آن صحنه خطا را می‌خواست اما باید اعتراف کنم حرکت بازیکن ما هوشمندانه نبود.»

خطا؟ برخورد توپ به دست؟

آنتونی روو با ویکتور بونیفیس وارد دوئل هوایی شد. این بازیکن فرانسوی توسط ستاره نیجریه‌ای بایر از پشت به عقب رانده شد، بنابراین او نتوانست توپ را با سر بزند. هونس با عصبانیت گفت: «به سادگی در آنجا خطا رخ داد.»

اما این همه ماجرا نبود، زیرا توپ در ادامه به دست پیرو هینکاپی برخورد کرد که تبدیل به یک پاس گل برای رابرت اندریخ شد تا نتیجه نهایی 2-2 شود.: «برای من، گل باید مردود می‌شد. حداقل کاری که می‌توان انجام داد این است که به آن نگاه کرد. عدم بررسی VAR در چنین موقعیتی برای من غیر قابل درک است.»

دیگر خبرها

  • ده بازی خاطره‌انگیز تراکتور-استقلال در یک دهه اخیر
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • گزارش‌زنده؛ ایران ۲ - تایلند ۰
  • شاید لورکوزن به لطف داور بی‌شکست ماند!