Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@03:36:43 GMT

نوسازی ناوگان راهداری آستارا در اولویت است

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۶۱۵۶

نوسازی ناوگان راهداری آستارا در اولویت است

نازک‌کار با بیان‌اینکه اگر اعتبار لازم تامین شود ناوگان راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان نوسازی می‌شود گفت: نوسازی ناوگان راهداری آستارا به لحاظ موقعیت ویژه این شهرستان در اولویت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،« محمدرضا نازک‌کار» امروز( چهارشنبه، ۱۱ اردیبهشت) در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهارکرد: خدمات‌رسانی در حوزه راهداری استان گیلان با ۴۱۷ دستگاه خودرو سنگین و نیمه سنگین انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل راهدای و حمل و نقل جاده‌ای گیلان به عمر ناوگان راهداری این استان اشاره کرد و افزود: در دو سال اخیر میانگین عمر ناوگان راهداری استان گیلان از ۲۹ سال به ۲۶ سال کاهش یافته است.

 

وی با بیان‌اینکه اگر اعتبار لازم تامین شود ناوگان راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان نوسازی می‌شود تصریح‌کرد: نوسازی ناوگان راهداری آستارا به لحاظ موقعیت ویژه این شهرستان در اولویت است.

 

نازک‌کار ابراز امیدواری کرد در کمیته برنامه‌ریزی بندر آستارا برای نوسازی ناوگان راهداری این شهرستان اعتبار لازم تخصیص پیدا کند.

 

وی با اشاره به اینکه در راستای چهاربانده کردن محور مواصلاتی آستارا به اردبیل مطالعات لازم انجام شده است،خاطرنشان‌کرد: چهاربانده کردن این مسیر با هدف تسهیل در عبور و مرور و کاهش تصادفات جاده‌ای انجام می‌شود.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان افزود: اصلاح نقاط حادثه‌خیز در اولویت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان است.

 

نازک‌کار با بیان‌اینکه در فروردین سال جاری حدود ۸۰ هزار نفر از مرز زمینی تردد کردند گفت: بندر آستارا با برخورداری از خط ریلی و مرز زمینی و دریایی نقش مهمی در بخش‌های اقتصادی و تجاری منطقه دارد و باید نگاه ویژه‌ای به آن شود.

 

 

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان مشهد مراسم افتتاحیه شهید مطهری خبرگزاری شبستان خسارت سیل اردبیل مرحله کشوری نمایشگاه کتاب تهران توسعه ناوگان راهداری حمل و نقل جاده ای بندر آستارا مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۶۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح دوشنبه در بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر و نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های شاخص راهداری دشتستان افزود: اکنون ۱۲ پروژه در زمینه‌های تعریض، بهسازی، ایمن‌سازی و رفع نقاط حادثه خیز در محورهای اصلی و روستایی دشتستان در دست اجرا است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر ادامه داد: تعریض و بهسازی محور تنگ ارم به نمازگاه، سعدآباد- وحدتیه، احداث پل بزرگ درودگاه و تعمیرات ابنیه راه‌ها از شاخص‌ترین پروژه‌های دشتستان است.

وی یادآور شد: بخشی از پروژه‌های راهداری دشتستان تا هفته دولت و باقی مانده آن تا دهه فجر امسال تقدیم کاربران جاده‌ای خصوصاً مردم این شهرستان می‌شود که منجر به جهش قابل توجهی در ارتقای ایمنی و بهبود راه‌های دشتستان خواهد شد.

کد خبر 6097814

دیگر خبرها

  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد