Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@03:11:11 GMT

700 هزارمیلیارد تومان طرح نیمه کاره درکشور وجود دارد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۶۲۲۳

700 هزارمیلیارد تومان طرح نیمه کاره درکشور وجود دارد

به گزارش ایرنا، «علی اکبر کریمی» روز چهارشنبه به مناسبت روز شوراها در شورای اداری خنداب افزود: بیشتر این طرح های خدماتی هستند که امکان واگذاری آن ها وجود ندارد اما شهرداری ها، دهیاری ها و شوراها بهترین گزینه برای واگذاری طرح های نیمه کار هستند.
وی اظهارداشت: شوراها می توانند بازوی پرتوان دولت باشند بنابراین باید از ظرفیت بالقوه شوراها استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: 50 طرح در خنداب با 90 میلیارد ریال اعتبار درحال اجرا است و در قره چای نیز 54 طرح عمرانی در دست اجرا است که 28 طرح آن به اتمام رسیده است.
کریمی افزود: ظرفیت شوراها در قانون به وضوح بیان شده است و دولت هم برای واگذاری وظایف خود پیش قدم است.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به شوراها فرصت داد و در انتخاب دهیاران و شهرداران نباید فضایی فراهم شود که تصمیم به شوراها تحمیل شود.
کریمی افزود: یکی از دغدغه های شهرداری ها و دهیاری ها تامین منابع پایدار است و دولت باید بخشی از درآمد خود را به دهیاری ها تفویض نکند.
وی ادامه داد: در مدیریت یکپارچه وظایف 23 دستگاه به دهیاری ها محول شده است.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان اجرایی استان موظفند برنامه سالانه خود را در شوراها ارایه و آنان را از تصمیم خود مطلع کنند.
کریمی افزود: نباید منابع مالی در حساب دهیاری ها رسوب کند در حالی که 10 ها نیاز بر زمین باقی مانده است.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز آسان ترین منابعی که به حساب شوراها و دهیاریها واریز می شود، عوارض و مالیات برارزش افزوده است.
کریمی افزود: رویه ای در گذشته در توزیع عوارض آلایندگی شازند وجود داشت که با پیگیری های اعمال شده در سال 95 و با نظر مساعد استاندار مرکزی سهم اراک از 20 درصد به 44 درصد افزایش یافت که از ابتدای 97 اجرایی شده است و این مهم آثار مالی خود را نشان داده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: بیمه کشاورزان در حوادث طبیعی پایین و با تاخیر پرداخت می شود و به همین علت بهره برداران رغبتی برای بیمه کردن محصولات و دام خود ندارند.
استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد که دو جایگاه آن مربوط به نمایندگان اراک، کمیجان و خنداب است.
6991/3075
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 چای زمین شورای اداری قانون منابع مالی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۶۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شروین بزرگ، مهاجم آلومینیوم اراک از ابتدای فصل انتقادات زیادی را تحمل می‌کرد و کادرفنی و هواداران آلومینیوم انتظار گل‌های بیشتری از او داشتند.

این مهاجم مقابل پرسپولیس در جام حذفی نیز نیمکت نشین بود اما در دقایق پایانی و وقتی آلومینیوم با دو گل عقب بود به زمین فرستاده شد. جالب اینکه در زمان ورود او به زمین بسیاری از هواداران آلومینیوم از این تعویض ناراضی بودند.

با این حال شروین بزرگ پاس گل اول را به لیموچی داد و با گلزنی بازی را به وقت‌های اضافه کشاند. همچنین او با زدن گل سوم در وقت‌های اضافه دوباره اختلاف را به حداقل رساند و امید را به اردوی اراکی‌ها بازگرداند.

این بازیکن که در مس کرمان هم شاگرد مجتبی حسینی بوده، در دو دوره بهترین گلزن جام حذفی شده و حالا مهارت خود در گلزنی را مقابل پرسپولیس در یک هشتم نشان داد. مجتبی حسینی نیز از تلاش و خستگی ناپذیری او برای رسیدن به این روز تقدیر کرد.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۲ هزارمیلیارد ریال عوارض ارزش افزوده در آذربایجان غربی
  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)
  • پرداخت ۴۶ هزارمیلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان وبلوچستان