Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@17:13:27 GMT

ما فقیر اما شرافتمندیم....

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۶۵۱۰

ما فقیر اما شرافتمندیم....

نسل اندر نسل ، شرافت از نان شب مهم تر و واجب تر است . ما فقیر اما بسیار شرافتمندیم. سرمان  برود ، شرافتمان نمی رود .

به گزارش خبرنگار ایمنا، سحر دولتشاهی بعد از دریافت جایزه ویژه بازیگری از جشنواره فیلم‌های ایرانی در استرالیا،  با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشته است :
جلب کردن نظر هیئت داوران مراسم دیشب خیلی برام موجبات خوشی بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ممنونم ازتون هیئت محترم داوران ، رویا جان تیموریان ، امیر پوریای عزیز و باران کوثری جان جان . تشکر از آقای آرمین میلادی که خیلی برای برقرار بودن این مراسم زحمت کشیدن و همینطور سفیر هنردوست استرالیا برای میزبانی مراسم دیشب . جایزه این بخش یعنی بازیگری زن را سارا بهرامی عزیزم دریافت کرد و در واقع من جایزه ویژه هیئت داوران را دریافت کردم . تبریک به سارا بهرامی عزیز،  مرسی از همراهی مامان و بابای عزیزم و تشکر و خسته نباشید به همه همکاران عکاس و خبرنگار.


شبنم مقدمی،  به بهانه پخش اولین قسمت از سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی ، با قرار دادن این عکس در صفحه شخصی خود آورده است :
عکس خانوادگی ما ، خانواده شرافت . به بهانه پخش اولین قسمت از مجموعه هیولا در شبکه نمایش خانگی .
در خانواده ما ،؟نسل اندر نسل ، شرافت از نان شب مهم تر و واجب تر است . ما فقیر اما بسیار شرافتمندیم. سرمان  برود ، شرافتمان نمی رود جایی. میگین نه ، ببینید تا قضیه دستتون بیاد.


سارا بهرامی نیز بعد از دریافت جایزه بهترین بازیگری زن از جشنواره فیلم‌های ایرانی در استرالیا ، با قرار دادن این عکس در اینستاگرام خود آورده است:
در هشتمین جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا،  هیئت داوران من را لایق دریافت تندیس بهترین بازیگر زن ، برای بازی در فیلم دارکوب دانستند. 
سپاس ویژه از هیئت محترم داوران (سرکار خانم رویا تیموریان ، امیر پوریای عزیز و باران کوثری) 
آقای آرمین میلادی نازنین و سفیر محترم استرالیا.
 افتخار داشتم در کنار سحر دولتشاهی نازنین باشم  و هر دو با هم این جایزه بگیریم.


گوهر خیراندیش ، بعد از عیادت از مجید اوجی ،تهیه کننده سینما و تلویزیون،  با پست کردن این عکس در اینستاگرامش آورده است :
سلام عزیزان . شما خانم فلورا سام را می شناسید . نویسنده ،کارگردان و بازیگر و یکی از انسان ترین ، مهربان ترین ، هنرمند ترین و دوست ترین عزیزی است که می شناسم. این روزها تمام وقتش را در کنار همسرش ، تهیه‌کننده محترم و کاربلد ، رفیق و همکلاسی ام، آقای مجید اوجی می‌گذراند . از همه شما عزیزان درخواست می‌کنم ضمن دعا برای همه بیماران ، برای همدم و بهترین همسر و پدر که این روزها درگیر بیماری است که این روزها بسیاری درگیر آن هستند . امیدوارم به زودی بهبود یافته و مثل گذشته به ساخت سریال‌های زیبایشان ادامه بدهند.


مجید توکلی ،کارگردان سینما و روزنامه‌نگار ، با انتشار پوستر فیلم دونده در اینستاگرام خود نوشته است :
یک پیشنهاد،  حالا که بعد از ۳۵ سال هنوز هم داریم درباره دونده امیر نادری حرف می‌زنیم و هنوز تماشای فیلم ما را به کیف و عشق به سینما می رساند،  حالا که نسخه مرمت شده اش آماده است و می شود روی پرده سینما به تماشایش نشست ، حالا که امیر نادری بزرگ انقدر عاشقانه پای کار است ، بهترین فرصت است که دونده  برای نسل جدید و قدیم در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران شود  و تماشای این لذت عمومی شود . ای کاش بشود این تجربه درخشان را تجربه کرد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اینستاگرام پیام اینستاگرامی مهران مدیری هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۶۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرالیا نخستین رایانه کوانتومی کاربردی جهان را می سازد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، دولت فدرال استرالیا و دولت ایالت کویینزلند حدود یک میلیارد دلار استرالیایی (۶۰۰ میلیون دلار آمریکایی) در یک استارت آپ رایانش کوانتومی به نام PsiQuantum سرمایه گذاری کرده اند تا نخستین رایانه کوانتومی مفید و کاربردی جهان را بسازند.

رایانش کوانتومی تاکنون به طور کلی فعالیتی مخصوص بخش خصوصی بوده که شرکت های بزرگ فناوری مانند گوگل، آی بی ام، مایکروسافت میلیون ها دلار در توسعه آن سرمایه گذاری کرده اند. جرمی اوبراین و تری رودلف محققان استرالیایی PsiQuantum را تاسیس کرده اند.

هرچند شرکت های درگیر ساخت رایانه های کوانتومی معتقدند نسل جدید این فناوری می تواند به سرعت مشکلات را حل کند اما تلاش های اولیه آنها برای نشان دادن عملکرد آن کاملاً با مشکلات دنیای واقعی فاصله دارد.

کتی فولی محقق ارشد این پروژه در این باره می گوید: رایانه های کوانتومی به زودی می توانند به بخشی از زندگی روزمره تبدیل شوند و شیوه حل مشکلات مانند یافتن مسیرهای حمل ونقل، سازماندهی بنادر یا کنترل لجستیک برای المپیک ۲۰۳۲ بریزبن را دگرگون کند.

PsiQuantum اعلام کرده نخستین رایانه کوانتومی خطاپذیر جهان را می سازد که بدون خطا و برخلاف رایانه های کوانتومی فعلی است. این امر سبب می شود رایانه های کوانتومی برای مقاصد تحقیقات دفاعی و صنعتی کارآمد باشد.

PsiQuantum به جای استفاده از ابررساناها برای ساخت رایانه های کوانتومی، از روش همجوشی محور استفاده می کند که در آن فوتون ها به عنوان کیوبیت عمل می کنند و مانند رایانه های امروزی، روی تراشه های نیمه رسانا پردازش می شوند.

قرار است نخستین رایانه کوانتومی در مقیاس کاربردی یک میلیون کیوبیت فیزیکی داشته باشد و با استفاده از یک خنک کننده برودتی عمل می کند.

یکی از بنیانگذاران این استارت آپ اعلام کرد محققان کویینزلند از ۲۵ سال قبل روی درک فرایندهای فیزیکی رایانش کوانتومی تمرکز کرده اند. اما در دهه قبل این مشکلات قابل حل شدند.

کد خبر 6094041 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • تکلیف جایزه بزرگ جشنواره شهرنما چه شد؟
  • نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند
  • استرالیا نخستین رایانه کوانتومی کاربردی جهان را می سازد
  • پس از ژاپن، کره جنوبی هم خواهان پیوستن به پیمان امنیتی «آکوس» است
  • کره‌ جنوبی به دنبال عضویت در پیمان «آکوس»
  • کشف فسیل دست نخورده یک گونه کانگوروی عجیب
  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • اعتراضات دانشجویان طرفدار فلسطین، تهدیدی برای یهودیان نیست
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری