Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@13:24:03 GMT

۳ طرح سرمایه‌گذاری عمرانی موقوفات خرم‌آباد مصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۶۷۵۷

۳ طرح سرمایه‌گذاری عمرانی موقوفات خرم‌آباد مصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم رضایی پور شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: اولین جلسه کمیته استانی احیا، توسعه و عمران موقوفات در سال ۹۸ با حضور اعضای این کمیته در محل سالن جلسات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تشکیل و پس از بررسی، بحث و تبادل نظر در خصوص طرح‌ها و پیشنهادات واصله، نهایتاً سه پروژه سرمایه گذاری عمرانی مربوط به موقوفات شهرستان خرم آباد به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این سه پروژه شامل مجتمع مسکونی موقوفه «اسدخانی»، مجتمع فرهنگی مسکونی موقوفه «عسلیان» و مجتمع مسکونی موقوفه «کویاب» بوده که در اقدامات بعدی فراخوان مزایده و جذب سرمایه گذار از طریق اداره اجرایی شهرستان مربوطه انجام خواهد شد.

معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان ادامه داد: در راستای اجرای پروژه‌های سرمایه گذاری غیر عمرانی، برنامه ریزی لازم برای اجرای پروژه‌های سرمایه گذاری دانش بنیان نیروگاه خورشیدی در بقاع متبرکه، مساجد و موقوفات استان انجام پذیرفته که در آینده نزدیک عملیاتی خواهد شد.

رضایی پور از اتمام کامل نیروگاه‌های خورشیدی ۵ کیلو وات در بقاع متبرکه امامزادگان محمد (ع) و ابوالوفا (ع) شهرستان کوهدشت خبر داد که طی چند روز آینده با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان به بهره برداری خواهند رسید.

کد خبر 4606109

منبع: مهر

کلیدواژه: خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۶۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال تا خرداد به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، هادی حق‌بین امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت‌_ در حاشیه بازدید از پروژه‌های حوزه فنی و عمرانی غرب تهران، اظهار کرد: با توجه به حجم گسترده فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر و استفاده شهروندان از مزایا و آثار بهره‌برداری، اجرای عملیات پروژه‌ها در حداکثر ظرفیت ضروری است.

وی با اشاره به پروژه دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال افزود: این پروژه با ۹۵ درصد پیشرفت به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: پروژه تکمیل دسترسی‌های تقاطع بزرگراه شهید همت، بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، بزرگراه حکیم- بلوار تعاون و بزرگراه شهید آبشناسان- جنت‌آباد، گلوگاه‌های اجرایی، به تفکیک بررسی و تصمیم‌های لازم اتخاذ شد.

در جریان بازدید از پروژه دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال، صالحی شهردار منطقه ۲ تهران نیز در محل پروژه حضور پیدا کرد و درباره احداث فضای سبز پروژه به منظور بهره‌برداری قریب‌الوقوع از آن، بحث و تبادل‌نظر شد.

کد خبر 751134

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • ثبت وقف جدید ۲۰۰ میلیاردی در کاشان
  • دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در حادثه رانندگی جان باخت
  • محدوده‌های بازآفرینی شهری ۲۰ شهر استان همدان مصوب شد