Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مت داس» مشاور سیاست خارجی «برنی سندرز» نماینده ایالت ورمونت در سنای آمریکا که یکی از نامزدهای حزب دموکرات برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 نیز به شمار می‌رود، ادعای وزیر امور خارجه کشورش مبنی بر اینکه پایان دادن به حمایت آمریکا از تداوم جنگ در یمن به نفع ایران خواهد بود را ابلهانه خواند.
مشاورز سیاست خارجی برنی سندرز در پیامی توئیتری در این خصوص نوشت: «این ادعای پمپئو که پایان دادن به حمایت آمریکا از جنگ در یمن به نفع ایران خواهد بود، به طرز آشکاری ابلهانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جنگ برای ایران یک  موهبت است. ایرانی ها با یک سرمایه گذاری ناچیز می توانند از این جنگ به عنوان ویترینی برای نشان دادن درنده خویی سعودی ها و ناکارآمدی نظامی آنها و بی تفاوتی آمریکا استفاده کنند. ما باید این جنگ را پایان دهیم.»

«مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا اخیراً در واکنش به تلاش‌های کنگره برای پایان بخشیدن به حمایت آمریکا از ائتلاف سعودی-اماراتی در جنگ یمن مدعی شده بود که این حمایت‌ها در راستای تأمین منافع ملی آمریکاست.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شرکت در انتخابات وزیر امور خارجه جنگ یمن ایران سرمایه گذاری وزیر امور خارجه انتخابات ریاست جمهوری ایران جنگ وزیر خارجه سنای آمریکا برنی سندرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۷۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است

 جو بایدن رئیس جمهور آمریکا بار دیگر با حمایت همه جانبه از اسرائیل و بدون اشاره به حملات این رژیم به غزه با استفاده از تسلیحات آمریکایی مدعی شد: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه و کمک رسانی به مردم این منطقه است.

به گزارش ایرنا، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی در حساب کاربری خود در شبکه ایکس (توئیتر سابق) نوشت: دیروز با عبد الفتاح السیسی رئیس جمهور مصر و شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر برای محقق شدن آزادی گروگان‌ها به همراه آتش‌بس فوری در غزه تماس‌ و گفتگو داشتم.

رئیس جمهور آمریکا ادعا کرد: ایالات متحده با مصر و قطر برای اجرای کامل مفاد این توافق و انجام تمامی تلاش‌ها برای محقق کردن آزادی گروگان‌ها از دست حماس همکاری خواهد کرد. حماس اکنون تنها مانع بر سر راه آتش‌بس فوری و امداد رسانی به غیرنظامیان در غزه است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انتقاد تند برنی سندرز از سیاست‌های بایدن درباره فلسطین
  • سندرز از تظاهرات دانشجویان آمریکا حمایت کرد
  • انتقاد تند «برنی سندرز» از سیاست‌های بایدن درباره فلسطین
  • ایران هفت شخص و پنج نهاد آمریکایی را تحریم کرد
  • سندرز خواستار تمرکز بر جنایات در غزه به جای اعتراضات دانشگاهی شد
  • تحریم‌های جدید ایران علیه آمریکا
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد
  • تحریم های جدید ایران علیه آمریکا
  • کارگران سربازان بی‌ادعای جبهه اقتصادی‌اند
  • ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است