Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-02@17:01:30 GMT

حکم جلب مهناز افشار صادر می‌شود؟+ سند

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۷۵۹۱

حکم جلب مهناز افشار صادر می‌شود؟+ سند

در پی شکایت سید غفار دریاباری از مهناز افشار به دلیل انتساب اظهارات خلاف واقع، وی به دادگاه احضار و در صورت عدم حضور، حکم جلب این سلبریتی صادر می‌شود.

به گزارش شریان نیوز،  در پی شکایت سید غفار دریاباری از مهناز افشار به دلیل انتساب اظهارات خلاف واقع، وی به دادگاه احضار و در صورت عدم حضور، حکم جلب این سلبریتی صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع در دستور نیابت قضایی دادسرا بابل به دادسرا تهران درج شده است.

 

احسان خاکزاد شاهاندشتی وکیل سید غفار دریاباری طلبه آملی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری با بیان اینکه دستور مقام قضایی در خصوص روند رسیدگی به پرونده مهناز افشار امروز صادر شده است، گفت: براساس قانون، خانم مهناز افشار از زمان ابلاغ اخطاریه احضار، پنج روز فرصت دارد تا در دادگاه حضور یابد و در غیر این صورت حکم جلب و بازداشت وی صادر خواهد شد.

وی با بیان اینکه از این خانم بازیگر با دوعنوان اتهامی اعلام جرم و شکایت شده است، افزود: نشر اکاذیب با قصد اضرار که سبب هتک حیثیت شده است و انتشار عکس موکل بدون اجازه وی دو مورد اتهامی مهناز افشار است.

احسان خاکزاد ادامه داد: بازنشر توییت دروغین توسط خانم افشار سبب تشویش اذهان عمومی، احساس عدم امنیت، سلب آرامش و تحریک برخی از مخاطبان نسبت به موکل و خانواده وی شده است به گونه‌ای که برخی‌ها حجت الاسلام دریاباری را در فضای مجازی و حقیقی مورد تهمت، افترا و تهدید قرار دادند.

وی در خصوص انتشار تصویر موکل بدون اجازه وی نیز گفت: سید غفار دریاباری تیرماه پارسال این عکس را در منزل یکی از دوستانش گرفته بود و این عکس نیز بدون اجازه وی در فضای مجازی پخش شد.

وکیل طلبه مازندرانی افزود: قانون در ماده ۱۷ جرائم قضایی به صراحت اعلام کرده است انتشار تصویر بدون اجازه شخص جرم تلقی می‌شود و در خصوص این پرونده نیز انتشار تصویر سید غفار دریاباری در فضای مجازی سبب هتک حیثت او شده است.

خاکزاد ادامه داد: مرجع قضایی شهرستان بابل با توجه به اقامت خانم افشار در تهران جهت تسریع در رسیدگی به دادسرای استان تهران دستور نیابتی داده است.

وی در خصوص شکایت ازعوامل سازنده آن توییت نیز گفت: آقای دریاباری در خصوص سازنده آن توییت نیز شکایتی را در دادسرا مطرح کرده و پلیس فتا در حال پیگیری موضوع است.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، جواد محمدی افزود: وزن کالا‌های صادر شده در این مدت از گمرک همدان به خارج از کشور ۱۰۹ هزار و ۹۵ تن و ارزش ریالی آنها نیز ۱۹ هزار و ۲۳۳ میلیارد ریال بوده است.

او تأکید کرد: البته باید توجه داشت بخش قابل توجهی از محصولات تولیدی استان همدان از سایر گمرکات به خارج از کشور صادر شده و آمار یاد شده مجموع کالا‌ها و ارزش صادراتی استان نیست.

مدیرکل گمرک استان همدان تصریح کرد: در این مدت محصولات و کالا‌های صادراتی از گمرک استان ۶۴ قلم بوده که از عمده کالا‌ها می‌توان به شیشه، فروسیلیس، انواع کشمش، کابل آلومینیومی، وازلین، سیمان سفید، پودر شیرخشک بدون چربی، منسوج نبافته، قرص بیوتین، انواع سس و کنسرو و رب گوجه فرنگی، زیتون، شور، شور مخلوط و ترشی مخلوط و نشاسته سیب زمینی اشاره کرد.

محمدی با بیان اینکه این کالا‌ها به ۱۸ کشور دنیا صادر شده است، گفت: عمده مقصد‌های صادراتی کشور‌های عراق، ترکیه، گرجستان، روسیه، افغانستان، پاکستان، قزاقستان، ارمنستان، هند، ایتالیا، عمان و کانادا است.

او با اشاره به واردات استان در سال گذشته نیز افزود: آمار واردات تا پایان سال ۱۴۰۲ به وزن حدودی ۱۰ هزار و ۴۳۶ تن که ارزش تقریبی آن بیش از ۳۵ میلیون و ۲۸۴ هزار دلار است.

این مسئول تأکید کرد: ارزش ریالی واردات استان همدان در مدت یاد شده نیز به ۱۰ هزار و ۴۵ میلیارد ریال می‌رسد که عمده اقلام وارداتی به گمرک استان ۳۷ نوع کالا شامل انواع نخ (پلی آمید و پلی استر مقاوم)، قطعات خودرو، ماشین آلات بافندگی، ماشین فرز، روغن سیلاستول، رزورسینول، دیسپرس، فیلم پلی اتیلن، گرانول و انواع لاستیک خودرو است.

محمدی افزود: از کشور‌های طرف معامله نیز می‌توان به گرجستان، چین، امارات متحده عربی، بلژیک، آلمان، بلغارستان و ترکیه اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • نخستین آزمون رانندگی و اولین تهرانی که تصدیق رانندگی گرفت
  • افزایش ۹ درصدی صادرات کالا از مازندران
  • شهردار ارومیه با چهار رأی موافق ابقا شد
  • کارنامه جواد نکونام در تبریز صادر می‌شود
  • فائضه غفار حدادی با سفرنامه حج به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق
  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • صدور بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان
  • تراکتور به خاطر تماشاگرانش 200 میلیون جریمه شد