Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: از طلاب و روحانیون در ارتباط با حضور فعالانه در مسأله سیل از شما تشکر می‌کنم که حضور خوبی داشتید و برای روحانیت آبرومندی، روسفیدی و سربلندی بیشتری به ارمغان آوردید. ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری در مراسم بزرگداشت استاد شهید مطهری ضمن تشکر از برپایی این مراسم به مسئله سیل و حضور فعالانه طلاب و روحانیت در امر کمک‌رسانی اشاره کرد و اظهار داشت در ارتباط با حضور فعالانه در مسئله سیل از شما تشکر می‌کنم که حضور خوبی داشتید و برای روحانیت آبرومندی، روسفیدی و سربلندی بیشتری به ارمغان آوردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر لزوم تدوام این کمک‌رسانی تاکید کرد و گفت: کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده باید در طول ماه مبارک رمضان نیز ادامه پیدا کند، هر چند سیل فروکش کرده ولی روحانیت باید پای به پای مردم خدمات رسانی خود را انجام دهند.

اهواز| 8500 واحد مسکونی بر اثر سیل دچار آسیب شدنداهواز| 30 هزار بسته لوازم خانگی در میان مناطق سیل‌زده ‌توزیع می‌شوداهواز|کمک‌رسانی به سیل‌زدگان مایه سرافرازی نظام جمهوری اسلامی است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به عملکرد خوب ستاد مردمی کمک به سیل‌زدگان اشاره کرد و افزود: از مسئولان ستاد مردمی کمک به سیل زدگان که هم اعتماد اینجانب و هم اعتماد مسئولان در سطح کشور را جلب کردند تشکر ویژه دارم. بحمدلله کمک‌های مردمی بسیار خوبی از استان و از سطح کشور به این ستاد رسید که به نحو احسن مدیریت شد.

وی با اشاره به نزدیکی ماه مبارک رمضان، بر اهمیت این ماه تاکید کرد و عنوان کرد: در ماه رمضان نفوس مستعد هستند و از این جهت اهمیت ویژه ای برای مبلغین دارد.

آیت‌الله موسوی‌جزایری هدف اصلی روحانیت را انسان سازی عنوان کرد و گفت: هدف ما یک کلمه و آن انسان سازی است که در لسان قرآن و احادیث از آن به هدایت یاد می شود و این هدایت به سوی صراط مستقیم است. اگر انسان در صراط مستقیم قرار گرفت در قوس صعود قرار می گیرد و از ملائکة الله بالاتر می رود و اگر از صراط خارج شد از حیوان پست‌تر می‌شود.

رئیس حوزه علمیه اهواز افزود: ماه رمضان بهترین زمان برای این است که مردم را به صراط مستقیم هدایت کرد. پیامبر(ص) در روایتی می‌فرمایند «یا علی اگر خداوند به واسطه تو شخصی را هدایت کند برای تو از آنچه خورشید برآن می تابد بهتر است یعنی ارزش هدایت یک نفر از ارزش تمام دنیا بالاتر است».

به گزارش تسنیم مراسم بزرگداشت استاد شهید مطهری و پاسداشت مقام استادی آیت الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری توسط حوزه علمیه خوزستان در مسجد اعظم اهواز برگزار شد.

انتهای پیام/ ت

R41468/P1336/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۷۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان هفته‌های پرماجرایی را پیش رو دارد و مدیران این تیم با حضوری موفق در نقل و انتقالات زمستانی، امیدوارند به هدف خود در ادامه فصل دست یابند.

محمد آبشک یکی از بازیکنانی بود که در پنجره زمستانی به جمع شاگردان سیروس پورموسوی اضافه شده و با قدرت رهبری خود در خط میانی و تجربه بالایی که دارد، توانسته شرایط موفقی را در این بازی‌ها پشت سر بگذارد. آبشک که در ساعات پایانی نقل و انتقالات زمستانی و به شکل عجیبی از لیست فولاد خوزستان خارج شد تا این تیم برنامه نقل و انتقالاتی خود را پشت سر بگذارد، در شرایطی قرار دارد که امیدوار است بتواند بعد از خارج کردن پیراهن قرمز، اکنون با آبی‌های خوزستانی اتفاق شیرینی را شکل دهد و به سهمیه بقا دست یابد.

هافبک دفاعی استقلال خوزستان خود را مهیای جدال حساس این هفته تیمش برابر ملوان خواهد کرد. تیمی که دورانی به عنوان یک یاغی تجربه حضور در آن را پشت سر گذاشته بود. در روزهایی که حضور بازیکنان رشت و انزلی در بین تیم‌های این دو شهر با واکنش‌های جنجالی همراه بود، محمد آبشک ریسک حضور در جمع ملوان را پذیرفته بود.

او اکنون با پیراهن استقلال خوزستان باید مقابل ملوان قرار گیرد و باید دید در مسیر حفظ سهمیه بقای تیمش چه نمایشی در این دیدار سخت به‌جا خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • فعالیت سامانه بارشی فعال در خوزستان از چهارشنبه
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان