Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@01:33:38 GMT

میلیون‌ها نفر در مسیر یک توفان سهمگین در هند

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۸۱۷۲

میلیون‌ها نفر در مسیر یک توفان سهمگین در هند

توفند "فنی" با باد‌هایی به سرعت حداکثر ۱۹۰ کیلومتر در ساعت در حال حرکت به سوی ایالت اوریسا است و انتظار می‌رود روز جمعه به آنجا برسد.مقام‌ها اکنون فعالیت دو بندر بزرگ در ساحل شرقی را متوقف کرده اند و هزاران مامور نجات برای کمک به خارج کردن ساکنان از نواحی پست تلاش می‌کنند.

زنگ خطر در ایالت‌های آندرا پرادش و تامیل ناتو هم به صدا در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این توفان (سایکلون) درحال حرکت به سوی خلیج بنگال در شرق آندرا پرادش است.اچ آر بیسواس، مدیر مرکز هواشناسی در بوبانشوار، مرکز ایالت، گفت که حداقل ۱۱ ناحیه در اوریسا ضربه خواهند خورد و گفت: "پیشنهاد شده مردم از خانه‌ها خارج نشوند. "

انتظار می‌رود که توفان بعد از رسیدن به شمال شرقی هند به سوی چیتاگونگ در بنگلادش برود.مقام‌های هندی می‌گویند که بیش از ۸۵۰ سرپناه برای نگهداری حداکثر یک میلیون نفر ایجاد کرده اند.نیروی دریایی، گارد ساحلی و "نیروی واکنش ملی شرایط فاجعه‌بار" هم آماده استقرار هستند.رسانه‌های محلی گزارش می‌دهند که سفر ۸۱ قطار از مبدا یا به مقصد شهر‌های ساحلی لغو شده است.

هند اکنون در میانه انتخاباتی است که ماه پیش شروع شد و کمیسیون انتخاباتی با تسهیل مقررات مربوط به عملکرد دولت در دوران انتخابات، امکان انجام عملیات امدادی را فراهم کرده است.در شرایط عادی بعضی از اختیارات دولت حاکم معلق می‌شود تا در دوره رای گیری نتواند با اعلام برنامه‌ها و تصمیم‌های تازه بر آرای مردم تاثیر بگذارد.

هرچند انتخابات تا پایان ماه مه ادامه خواهد داشت، اما رای گیری در اوریسا پایان یافته است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: توفند انتخابات هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۸۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سریع‌ترین خودروهای رکوردشکن تاریخ، هواپیماهای بدون بال با سرعت 1000 کیلومتر (+عکس)
  • خسارت وقوع طوفان سهمگین در اوکلاهما | ویدئو
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • طرح مالیات بر سوداگری شامل حداکثر یک درصد از افراد جامعه است
  • هشدار هواشناسی؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان این مناطق
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)
  • دیدنی های امروز؛ توفان اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین از آمریکا تا اروپا