Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رضا قاسمی به عنوان رئیس ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، طی حکمی از سوی محمود مظفر، قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور، رئیس ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

 

براساس این حکم حجت الاسلام رضا قاسمی به عنوان رئیس جدید ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب و از خدمات الیاس چراغزاده، رئیس سابق این ستاد تقدیر و تشکر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آئین تکریم چراغزاده و معارفه حجت الاسلام قاسمی روز شنبه، ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه با حضور قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور در دفتر آیت الله سیدعلی اصغر حسینی، امام جمعه یاسوج برگزار می شود.

 

شایان ذکر است، حجت الاسلام رضا قاسمی پیش از این مسئولیت دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد ماهشهر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهبهان و به مدت ۱۸ سال مسئولیت ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد را برعهده داشت.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان خبرگزاری شبستان مشهد قم مسجد مرحله کشوری سیل مراسم افتتاحیه کارگر خبرگزاری رضا قاسمی تکریم و معارفه ستاد اقامه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۸۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیکر مرحومه معصومه حائری همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی و عروس امام (ره) امروز با حضور چهره‌های سیاسی و برخی از مردم از مسجد نو به سمت حرم حضرت معصومه (س) تشییع و بعد از اقامه نماز به امامت آیت‌الله جعفر سبحانی، در مقبره شیخ فضل‌الله نوری به خاک سپرده شد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900309

دیگر خبرها

  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • زنگ سپاس از معلمان کهگیلویه و بویراحمد در ۳۰۰۰ آموزشگاه نواخته شد
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا