Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد - ایرنا - فرماندار تکاب با اشاره به انتخابات دوم اسفند امسال گفت: ادارات و دستگاه های اجرایی این شهرستان نسبت به برگزاری باشکوه و پرشور انتخابات اهتمام جدی داشته و از هم اکنون در این زمینه آماده باشند.

به گزارش ایرنا، علی مکرمی، روز چهارشنبه در نخستین جلسه شورای اداری تکاب در سال 1398 افزود: مدیران و روسای ادارات شهرستان امور مربوط به انتخابات مجلس یازدهم به دقت انجام و اصل قانونمندی و بی طرفی را در تمام مراحل انتخابات لحاظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: روسای ادارات زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آینده را فراهم کرده و از رفتارها و اقدامات جانبدارنه خودداری کنند.
فرماندار تکاب با اشاره به سفر اخیر استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه این سفر آثار و برکات فراوانی در روند توسعه و بهبود زیرساخت های شهرستان خواهد داشت ادامه داد: ادارت و دستگاه های اجرایی این شهرستان با سرعت و جدیت مصوبات سفر استاندار را پیگیری کرده و زمینه تحقق آنها و اجرای به موقع طرح ها و پروژه های عمرانی و زیرساختی را در فصل کاری مناسب فراهم کنند.
مکرمی بیان کرد: برگزاری اولین جلسه شورای برنامه ریزی آذربایجان غربی در تکاب در جریان سفر اخیر استاندار نشانه همت و عزم جدی مدیران استانی برای رفع محرومیت از تکاب است و از این رو مدیران و روسای ادارات این شهرستان برای جذب اعتبارات طرح های مصوب شده در این جلسه تلاش کرده و اجرای پروژه های زیرساختی را به طور سریع آغاز کنند.
وی اضافه کرد: برای توسعه و پیشرفت تکاب و بهبود زیرساخت های عمرانی این شهرستان نیازمند اتحام و انسجام در کل مجموعه شهرستان و مشارکت و همراهی مردم و تلاش جدی مسوولان است.
فرماندار تکاب همچنین در این جلسه از حضور باشکوه اهالی این شهرستان در تشییع و خاکسپاری پیکر جانباز شهید عباس الطافی و همدردی و کمک رسانی شهروندان به سیل زدگان در ابتدای امسال تشکر و قدردانی کرد.
به گزارش ایرنا تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و همراه با شهرستان شاهین دژ یک حوزه انتخابیه را تشکیل می دهند.
7514/ 3020

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي انتخابات مشاركت تكاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۸۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»

به گزارش خبرآنلاین، استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی های زن خبر داد.

اقتصاد آنلاین نوشت: استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899674

دیگر خبرها

  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»