Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@13:13:29 GMT

تبدیل الموت به شهرستان منجر به توسعه سریع‌تر آن می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۸۳۸۹

تبدیل الموت به شهرستان منجر به توسعه سریع‌تر آن می‌شود

استاندار قزوین گفت: الموت در صورت یکپارچگی ظرفیت شهرستان شدن را دارد تا با تحقق این اعتبارات بیشتری برای توسعه منطقه دریافت کرد که با تقسیم به شرقی و غربی انسجام آن تحت تاثیر قرار گرفت. ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، عبدالمحمد زاهدی شامگاه چهارشنبه در همایش روز ملی شوراها که در شهر معلم کلایه برگزار شد، اظهار داشت: امروز دولت با استفاده از ظرفیت شورا‌ها همچون تجربه خوب در سهر و روستا موفق به به توسعه مناطق شتاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین از رویدادهای کشور شکل گیری شوراها بوده که منجر به مشارکت مردم در بسیاری از مدیریت‌ها و اداره کشور شد.

استاندار قزوین گفت: شوراها نقش اساسی در عمران کشور دارند چرا که توسعه و آبادانی شهرها و روستاها نیازمند مشورت و عقل جمعی است و باید سورا به امر توجه ویژه داشته باشد.

وی تاکید کرد: امیدوار بودن به آینده فرزندان کشور مستلزم اهمیت دادن به تعلیم و تربیت بوده و باید در این‌راستا مسئولان و مردم به تقویت آموزش و پرورش اهمیت ویژه‌ای دهند.

الویری: انتخابات شورایاری‌ها در تهران به تعویق می‌افتدخشم عمومی مردم سودان از وقت‌کشی شورای نظامی در واگذاری قدرتالکترونیکی شدن انتخابات مجلس منوط به تائید شورای نگهبانطرح اصلاح و بازنگری قانون شوراها در شورای عالی استان‌ها تهیه شود


زاهدی افزود: تسریع در امور تنها از طریق تقویت ارتباط شوراها و مسئولان استان صورت می‌گیرد که باید بدین منظور برنامه جامعی تدوین و مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: گردشگری می‌تواند جایگزین صنعت و کشاورزی باشد و در مناطقی همچون الموت به اقتصاد و اشتغال رونق دهد اما متاسفانه این ظرفیت مورد غفلت قرار گرفته و در بسیاری از کشورها به عنوان منبع درامد‌های میلیاردی به شمار می‌رود.

استاندار قزوین تاکید کرد: الموت در صورت یکپارچگی ظرفیت شهرستان شدن را دارد تا با تحقق این اعتبارات ببستری برای توسعه منطقه دریافت کرد که با تقسیم به شرقی و غربی انسجام آن تحت تاثیر قرار گرفت.

انتهای پیام/ش

R41364/P/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۸۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر کل بهبود تغذیه و جایگاه دام وزارت جهادکشاورزی در حاشیه بازدیدی که از شرکت دامداران شهرستان نیشابور با اشاره به  استفاده از  بقایای بخش کشاورزی و حتی خانگی در کارخانجاتی تبدیل به خوراک دام گفت:پایداری تولید شرط اولیه امنیت غذایی است و اکنون جنگ علوفه بصورت نرم در کنار جنگ آب شروع شده است و کشت گیاهان کم آب طلب مانند سورگوم بجای ذرت علوفه‌ای اهمیتی بالاتر از بقایا وبازماند‌های این بخش دارد.

سید احمد رضا سید علیان افزود: در کشور ۸ سایت تبدیل بقایا به خوراک دام وجود دارد که مجموعه نیشابور تنها کارخانه شرق کشور است.

 معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی نیشابور درهم دراین بازدید با بیان اینکه شهرستان نیشابور از شهرستان‌های پیشرو در زمینه دام در خراسان رضوی است گفت: این شهرستان با بیش از ۶۱ هزار راس دام سنگین و تولید شیری حدود ۲۶ هزار تن در سال در استان در رتبه اول و در تولید گوشت با ۷ هزار و ۵۰۰ تن در سال، رتبه دوم استانی را دارد.

علی مبارکی افزود: در بخش کشاورزی بیش از ۳۰ درصد بقایا داریم و قسمت عمده آن یا سوزانده ویا به دور ریخته می‌شود که باعث ایجاد مشکلات زیست محیطی می‌شود و از طرفی نیاز شدید به واردات نهاده‌های خام دامی از خارج کشور صدور مجوز‌ها و تسهیلات لازم برای بازگرداندن این پسماند‌ها به چرخه خوراک دامضروری است.

وی گفت: شرکت تعاونی دامداران با داشتن زنجیره‌ای کامل از شیر خام، کارخانه تولید خوراک دام و تاسیس کارخانه تولید خوراک دام از بقایا و پسماند‌های بخش کشاورزی و ارائه مشاوره‌های آموزشی به دامداران، از شرکت‌های نمونه کشوری و استانی در شهرستان می‌باشد.

دیگر خبرها

  • ثبت سه رویداد گردشگری قزوین در تقویم ملی
  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • انسجام فکری و تشکیلاتی لازمه تأثیرگذاری شوراها است
  • شوراها پشتوانه مالی ندارند
  • شورای شهر تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی دارد
  • ۱۲۷ هزار نفر عضو شورا در کشور وجود دارد
  • استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • شورای‌های شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در کشور هستند
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد