Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@12:30:52 GMT

غله کاران کاشانی نسبت به آبیاری مزارع خود اقدام کنند

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۸۸۰۸

غله کاران کاشانی نسبت به آبیاری مزارع خود اقدام کنند

عباس ارغوانی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه امروز هوای قسمتی ابری و در ارتفاعات بارش پراکنده باران همراه با وزش باد در کاشان پیش بینی می‌شود، اظهار داشت: بیشینه و کمینه دما در روز پنجشنبه ۳۲ و ۱۷ درجه سانتی گراد است و تا روز شنبه این بیشینه دما پایدار و ثابت است اما کمینه دما یک درجه سانتی گراد افزایش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جمعه و شنبه هوای کاشان قسمتی ابری است و بارش پراکنده باران همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود، افزود: دمای حداقل در مناطق کوهستانی بین دو تا چهار درجه سانتی گراد نسبت به مناطق دشت کمتر پیش بینی می‌شود و سرعت باد نیز از ۱۰ تا ۱۸ متر بر ثانیه متغیر و رطوبت نیز حداقل ۲۰ و حداکثر ۵۰ است.

رئیس اداره هواشناسی کاشان ضمن اشاره به نظرات کارشناسان جهاد کشاورزی کاشان ابراز داشت: بر طبق نظریه این کارشناسان غله کاران کاشانی با توجه به پیش بینی عدم بارش مؤثر نسبت به آبیاری مزارع خود اقدام و پسته کاران کاشانی نیز به منظور سمپاشی علیه آفت پروانه چوب خوار پسته، اقدام کنند.

وی گفت: هر گونه عملیات سمپاشی یا محلول پاشی با اطلاع از پیش‏ بینی‌های اداره هواشناسی کاشان و در شرایط مساعد جوی انجام شود.

ارغوانی بیان داشت: از آنجا که اردیبهشت ‏ مناسب‌ترین ماه برای طبیعت‏گردی و بیابان‌گردی دشت کاشان است، رعایت اصول طبیعت‏گردی و دوستی با طبیعت می‌تواند لذت و آرامش گردشگران‬ را دوچندان کند.

کد خبر 4606219

منبع: مهر

کلیدواژه: سم پاشی سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۸۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند

سرهنگ حسین تُرکیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی شکایت چند مالباخته مبنی بر سرقت از مغازه آنان در سطح شهرستان کاشان، بررسی موضوع برای دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه و جمع آوری آثار و ادله لازم از دست داشتن ۵ سارق در این سرقت‌ها مطلع و پس از بدست آوردن هویت اصلی متهمان، عملیات دستگیری سارقان را به صورت ویژه آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با پیگیری‌های دقیق کارآگاهان مخفیگاه هر ۵ سارق شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر، به پلیس آگاهی منتقل و در تحقیقات صورت گرفته به ۵ فقره سرقت از مغازه در شهرستان کاشان اقرار کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش اموال به سرقت رفته توسط این باند ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است خاطر نشان کرد: مالخر این پرونده نیز دستگیر و از مخفیگاه وی تعداد ۹۱ حلقه لاستیک وابزارهای مسروقه از ۳ مغازه کشف که با تکمیل تحقیقات متهمان به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6098208

دیگر خبرها

  • ۱۱ شب جشن و شادمانی رضوی کاشانی‌ها با «آه و آهو»
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در آذربایجان‌غربی ادامه دارد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • گرم‌ترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • گردمترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • گندم‌کاران نسبت‌به آفات غافل نباشند/هرکیلو گندم دوروم ۱۸هزارتومان