Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیمه تکمیلی سازمانی یکی از انواع بیمه‌های تکمیلی است که در حال حاضر این بیمه را می‌توان با امکانات و مزایای ویژه و برای همه شرکت‌ها و سازمان‌ها از ازکی خریداری کرد. در ادامه به معرفی بیمه تکمیلی سازمانی، شرایط و مزایای آن و همچنین انتخاب بهترین بیمه تکمیلی‌ می‌پردازیم.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام بیمه ازکی، با توجه به افزایش هزینه‌های درمان در سال‌های اخیر، داشتن بیمه تکمیلی اهمیت زیادی برای همه افراد پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طوری که شرکت‌های بیمه به دنبال ارائه بیمه تکمیلی در قالب طرح‌ها و بیمه‌نامه‌های مختلف هستند. بیمه تکمیلی دو نوع کلی دارد: بیمه تکمیلی انفرادی و بیمه تکمیلی سازمانی (گروهی). در بیمه تکمیلی گروهی کارمندان شرکت‌ها و افراد تحت تکفلشان می‌توانند تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار بگیرند؛ اما در بیمه تکمیلی انفرادی هر فرد می‌تواند به تنهایی از پوشش‌های بیمه تکمیلی استفاده کند. بیمه تکمیلی انفرادی و سازمانی تفاوت‌هایی با هم دارند که آن را بررسی خواهیم کرد.

مزایای خرید بیمه تکمیلی سازمانی نسبت به بیمه تکمیلی انفرادی

اگر شما عضو گروه یا سازمان خاصی هستید، بهتر است به جای بیمه تکمیلی انفرادی از بیمه تکمیلی گروهی استفاده کنید. به این دلیل که بیمه تکمیلی سازمانی حق بیمه مناسب‌تری دارد و ضمناً در بیشتر سازمان‌ها بخشی از این حق بیمه توسط کارفرما پرداخت می‌شود.

همچنین در بیمه تکمیلی سازمانی پوشش‌ها و سقف تعهدات بیمه‌نامه بر اساس توافق سازمان متقاضی بیمه و شرکت بیمه‌گر تعیین می‌شود و می‌تواند سقف بالایی داشته باشد، در حالی که بیمه تکمیلی انفرادی پوشش‌ها و سقف تعهدات معینی دارد و امکان تغییر یا افزایش در آن وجود ندارد.

از طرف دیگر معمولاً شرکت‌های بیمه قبل از صدور بیمه تکمیلی انفرادی، انجام آزمایشات پزشکی برای تأیید سلامت بیمه شده را اجباری کرده‌اند؛ اما در بیمه تکمیلی سازمانی چنین الزامی وجود ندارد.

یکی دیگر از مزایای بیمه تکمیلی سازمانی این است که در صورتی که تعداد بیمه شده‌ها زیاد باشد، دوره انتظار استفاده از پوشش‌های آن کاهش پیدا کرده و گاهاً حذف می‌شود.

بهترین بیمه تکمیلی

اگر قصد خرید بیمه درمان تکمیلی را دارید و به دنبال انتخاب بهترین بیمه تکمیلی هستید، بهتر است در انتخاب خود موارد زیر را در نظر بگیرید:

- بیمه‌ای را انتخاب کنید که پوشش‌های بیشتر و سقف تعهدات بالاتری داشته باشد.

- بیمه‌ای را انتخاب کنید که دوره انتظار کمتری برای پوشش‌های خود داشته باشد، به خصوص پوشش زایمان و عمل‌های جراحی.

- به فرانشیز توجه داشته باشید. هرچه فرانشیز بیمه‌ای که می‌خرید کمتر باشد، می‌توانید هزینه درمان خود را کامل‌تر دریافت کنید.

- شرکت بیمه‌ای را انتخاب کنید که در زمان پرداخت خسارت یا همان پرداخت هزینه‌های درمان شما بهتر عمل کند و خسارت‌های مربوطه را سریع‌تر و راحت‌تر پرداخت کند.

- در بیمه تکمیلی شرکت بیمه‌ای بهتر است که با بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بیشتری طرف قرارداد باشد.

- برای بیشتر افراد قیمت بیمه‌ای که خریداری می‌کنند اهمیت زیادی دارد و می‌توانیم بگوییم بیمه تکمیلی بهتر است که با مناسب‌ترین قیمت، پوشش‌های کامل‌تر، تعهدات بیشتر و خدمات بهتری را به شما ارائه می‌دهد.

برای انتخاب و خرید بهترین بیمه درمان تکمیلی (به صورت انفرادی و گروهی) مشاوران ازکی در خدمت شما هستند تا با ارائه مشاوره‌ها و راهنمایی‌های لازم، بهترین بیمه تکمیلی را در اختیار شما قرار دهند.

مزایای خرید بیمه تکمیلی سازمانی از ازکی

در بیشتر شرکت‌های بیمه محدودیت‌هایی برای صدور بیمه تکمیلی سازمانی وجود دارد. به خصوص اگر تعداد کارکنان سازمان متقاضی بیمه کمتر از ۵۰ نفر باشد؛ اما به تازگی مرکز مشاوره و انتخاب بیمه ازکی طرح‌های ویژه‌ای را برای سازمان‌ها و شرکت‌ها در نظر گرفته است. به این صورت که شرکت‌ها با هر تعداد پرسنل و هر شرایطی متقاضی بیمه تکمیلی باشند، ازکی بهترین بیمه تکمیلی را به آن‌ها پیشنهاد و ارائه می‌دهد.

از دیگر مزایای خرید بیمه تکمیلی سازمانی از ازکی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

- برگزاری کارگاه‌های آموزشی رایگان برای پرسنل شرکت‌ها

- ارائه مشاوره‌های بیمه‌ای به مدیران شرکت‌ها

- آنالیز هفتگی خسارت

- پرداخت سریع خسارت

با خرید بیمه تکمیلی سازمانی از ازکی پرونده‌های خسارت یا هزینه‌های درمانی پرسنل هر شرکت به صورت هفتگی بررسی می‌شود و خسارت بیمه شده‌ها در مدت زمانی کوتاه‌تر از سایر شرکت‌های بیمه (۲ تا ۳ هفته) پرداخت می‌گردد. همچنین خدمات مربوط به مشاوره و آموزش رایگان نیز به مدیران و پرسنل شرکت‌ها ارائه می‌شود.

نحوه استفاده از بیمه تکمیلی و دریافت هزینه‌های آن

یکی از سوالات متداولی که پس از خرید بیمه تکمیلی برای بیمه شده‌ها به وجود می‌آید، در خصوص نحوه دریافت خسارت یا هزینه‌های درمانی از شرکت بیمه است.

برای استفاده از بیمه تکمیلی و دریافت خسارت‌ها دو روش پیش روی شماست:

۱ - در روش اول شما می‌توانید به مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت بیمه خود مراجعه کنید. بعضی از این مراکز درمانی امکان صدور معرفی نامه آنلاین دارند؛ یعنی در همان محل برای شما معرفی نامه صادر می‌شود؛ اما برای مراجعه به برخی از مراکز درمانی که چنین امکانی ندارند، باید قبل از مراجعه از نمایندگی بیمه خود معرفی نامه دریافت کنید. در این روش هزینه‌های درمانی شما تا سقف تعهد بیمه و با کسر فرانشیز پرداخت خواهد شد.

۲ - در روش دوم شما می‌توانید به مراکز درمانی غیر طرف قرارداد بیمه مراجعه کنید. در این روش شما باید هزینه‌های درمانی لازم را شخصاً پرداخت کنید و پس از آن با ارائه مدارک و پرونده‌های پزشکی مورد نیاز به نمایندگی بیمه مراجعه کنید و هزینه‌های انجام شده را با توجه به تعرفه‌های موجود و با کسر فرانشیز از شرکت بیمه دریافت نمائید. البته در صورتی که خرید بیمه تکمیلی خود را از طریق ازکی انجام دهید، مراحل دریافت خسارت توسط ازکی انجام خواهد شد.

بین دو روش ذکر شده، پیشنهاد مشاوران ازکی انتخاب روش اول است. به این دلیل که پرداخت خسارت در این روش سریع‌تر و راحت‌تر انجام خواهد شد.

خرید بیمه تکمیلی سازمانی از ازکی

پس از بررسی شرایط و مزایای بیمه تکمیلی سازمانی، به موضوعی مهم یعنی خرید این بیمه می‌پردازیم. با توجه به مزایای خرید بیمه تکمیلی سازمانی از ازکی، همه شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند در سایت ازکی درخواست خود را برای خرید این بیمه ثبت کنند و پس از دریافت مشاوره‌های تخصصی کارشناسان ازکی، برای خرید آن اقدام کنند.

با خرید بیمه تکمیلی سازمانی از ازکی، مدیران سازمان‌ها می‌توانند برای پرسنل و کارمندان خود به سادگی و با شرایط ویژه بیمه تکمیلی تهیه کنند.

Azki.com به عنوان یک مرکز مشاوره و انتخاب بیمه آنلاین، انواع بیمه‌نامه از جمله بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه مسئولیت، بیمه مهندسی، بیمه آتش‌سوزی، بیمه عمر … را ارائه می‌دهد.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بیمه ازکی بیمه تکمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۸۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمای خرید تشک طبی یک نفره و دونفره

با یک حساب سر انگشتی می‌توان دریافت که همه ما یک سوم از عمر خود را در خواب می‌گذرانیم ... - اخبار بازار -

با یک حساب سر انگشتی می‌توان دریافت که همه ما یک سوم از عمر خود را در خواب می‌گذرانیم بنابراین برای اینکه خوابی راحت را تجربه کنیم و از همه مهم تر سلامت جسمانی خود را در اولویت قرار دهیم، باید هنگام خرید تشک طبی توجه و دقت کافی را داشته باشیم تا تشکی مناسب با شرایط جسمانی خود خریداری نمائیم.
تشک طبی با نام تشک ارتوپدیک یا مدیکال هم شناخته می‌شوند و از اسفنج، مموری فوم هوشمند، لاتکس، ریباند و ... تولید می‌شود و هیچ فنری داخل تشک طبی نیست به همین علت سطح متوسط رو به سفتی دارند. البته میزان نرمی و سفتی این متریال‌ها با یکدیگر متفاوت است. برای مثال تشک طبی که از اسفنج و ریباند تشکیل شده دارای سطح سفت تر و تشک طبی که از مموری فوم و لاتکس ساخته شده دارای سطح نسبتا نرم تری می‌باشد.
تشک طبی به علت ساختاری که دارد به طور کامل از بدن، ستون فقرات و شکل طبیعی آن محافظت می‌کند در نتیجه برای درمان و پیشگیری مشکلات ستون فقرات، کمر و دیسک کمر بسیار کاربرد دارد.
به علت نبود فنر در تشک طبی، لرزش و ارتعاش به شخص دیگر در تشک‌های دونفره منتقل نمی‌شود و کیفیت خواب بالایی را به شما می‌دهد.

تشک طبی نیز مانند تمامی تشک ها دارای ابعاد مختلفی برای تشک یک نفره و دونفره می باشد که در ادامه ابعاد استاندارد تشک یک نفره و دونفره و کاربرد هریک را ذکر خواهیم کرد.

جهت خرید  تشک طبی با بیشترین تخفیف، ارسال رایگان و پرداخت درب منزل از فروشگاه خوابکو

 

تشک طبی یک نفره

تشک طبی یک نفره 200 * 90 سانتی‌متر: سایزاستاندارد تشک یک نفره است و برای افرادی با جثه متوسط و افرادی که فضای زیادی در اتاق خواب خود ندارند، مناسب است.تشک طبی یک نفره 200 * 100 سانتی‌متر: این سایز تشک تقریبا سفارشی است و تشک یک نفره بزرگ محسوب می‌شود و برای افرادی با جثه درشت و افرادی که تمایل دارند هنگام خواب فضای بیشتری داشته باشند، مناسب است.تشک طبی یک نفره 200 * 120 سانتی‌متر: به این سایز تشک، تشک یک و نیم نفره نیز گفته می‌شود. تشک یک و نیم نفره برای افرادی با جثه درشت یا افرادی که می‌خواهند همراه فرزندشان بخوابند و افرادی که تمایل دارند هنگام خواب فضای بیشتری داشته باشند، مناسب است.

تشک طبی دونفره

تشک طبی دونفره 200 * 140 سانتی‌متر: به تشک سایز 140، تشک دونفره کوچک گفته می‌شوند. این سایز تشک برای زوج هایی که فضای کمی در اتاق خواب خود دارند مناسب است.تشک طبی دونفره 200 * 160 سانتی‌متر: سایزاستاندارد تشک دونفره است. این سایز تشک به تشک کوئین معروف است و برای تمامی زوج ها مناسب است.تشک طبی دونفره 200 * 180 سانتی‌متر: به این سایز تشک، تشک کینگ سایز گفته می‌شود و تشک دونفره بزرگ محسوب می‌شود. تشک کینگ سایز برای زوج هایی که فضای زیادی در اتاق خوابشان دارند یا می‌خواهند همراه فرزندشان بخوابند و زوج که تمایل دارند هنگام خواب فضای بیشتری داشته باشند، مناسب است.تشک طبی دونفره 200 * 200 سانتی‌متر: به این سایز تشک، تشک کالیفرنیا کینگ گفته می‌شود و تشک دونفره بزرگ محسوب می‌شود. تشک کالیفرنیا کینگ نیز مانند تشک کینگ برای زوج هایی که فضای زیادی در اتاق خوابشان دارند یا می‌خواهند همراه فرزندشان بخوابند و زوج که تمایل دارند هنگام خواب فضای بیشتری داشته باشند، مناسب است.

تشک طبی برای چه افرادی مناسب است؟

همانطور که پیش تر گفته شد، تشک طبی برای افرادی که مشکل ستون فقرات، کمردرد و دیسک کمر دارند مناسب است.افرادی که ترجیح می‌دهند برروی تشک سفت بخوابند یا عادت دارند روی زمین بخوابند، می‌توانند از تشک طبی استفاده کنند.

مزایای تشک طبی

پیشگیری و درمان دردهای ستون فقرات و کمر از مزایای تشک طبی می‌باشد.یکی دیگر از مزیت های تشک طبی عدم انتقال لرزش و ارتعاش در تشک دونفره است.

بهترین برندهای تشک طبی

امروزه برندهای زیادی هستند که اقدام به تولید تشک طبی می‌کنند اما چون کیفیت تشک شما در سلامت شما تاثیر مستقیم دارد، پس باید تشک خود را از بهترین برندهای موجود در بازار تهیه کنید.
فروشگاه خوابکو بزرگترین فروشگاه اینترنتی می‌باشد که تنوع بالایی از برندهای مطرح و باکیفیت موجود در بازار را دارد و شما می توانید از میان تمام برندهای مطرحی که در زیر به شما معرفی خواهیم کرد، تشک طبی خود را تهیه نمایید.

تشک رویاتشک ویسترتشک نفیستشک زستتشک آدنیستشک تن آسایتشک نرم آساتشک داتیس تشک وگال

راه های ارتباطی جهت خرید تشک طبی یک نفره و دونفره

شما مشتریان عزیز می توانید با مراجعه به سایت خوابکو به نشانی khabco.com ، خرید تشک طبی یک نفره و دونفره خود را ثبت و در کمترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید. جهت کسب اطلاعات و دریافت مشاوره رایگان هم اکنون با کارشناسان ما در تماس باشید:

شماره تماس:  02128422926شماره تماس:  09981538051شماره تماس:  09013976767شماره تماس:  09120696529

مزایای خرید تشک طبی از فروشگاه خوابکو

فروشگاه خوابکو با ارائه برندهای مطرح و معتبر و محصولات باکیفیت تشک طبی، تمام تلاش خود را می‌کند که شما مشتریان عزیز بتوانید خریدی رضایت‌مند با بهترین کیفیت و بهترین قیمت را داشته باشید. همچنین خدمات دیگر فروشگاه خوابکو برای مشتریان خود بصورت زیر می‌باشد:

خرید بصورت حضوری و اینترنتیارسال فوری و رایگانپرداخت در محلمشاوره 24 ساعته و رایگان

این خدمات پاسخی است به حسن انتخاب شما.

"این مطلب تبلیغاتی است"

دیگر خبرها

  • شمش خم کن چیست؟
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • آنروا تنها سازمانی است که توان توزیع کمکها را در غزه دارد
  • راهنمای خرید تشک طبی یک نفره و دونفره