Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-05-08@02:32:03 GMT

خلاصه بازی بارسلونا و لیورپول / پیروزی پر گل آبی اناری پوشان با دبل مسی

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۸۸۵۹

خلاصه بازی بارسلونا و لیورپول / پیروزی پر گل آبی اناری پوشان با دبل مسی

‍‍‍‍‍‍

تیم‌های فوتبال بارسلونا و لیورپول امشب در نخستین دیدارشان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا  از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند.

ترکیب دو تیم

بارسلونا: تراشتگن- پیکه- لانلگه- سرخی روبرتو- جوردی آلبا- بوسکتس- ویدال- راکیتیچ- سوارز- کوتینیو- لیونل مسی

لیورپول: آلیسون- گومز- فن دایک- ماتیپ- رابرتسون- فابینیو- میلنر- واینالدوم- مانه- کیتا- صلاح

گزارش لحظه به لحظه

نیمه اول

بازی دو تیم راس زمان اعلام شده آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
دقیقه ۳: پاس خوب سوارز در محوطه جریمه توسط مدافعان لیورپول تبدیل به کرنر شد.دقیقه ۴: صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه بارسلونا اتفاق افتاد که نظر داور پنالتی نبود.دقیقه ۵: شوت لیورپولی‌ها به مدافعان برخورد کرد.

دقیقه ۱۲: مسی صاحب یک موقعیت خوب در محوطه لیورپول شد که توسط مدافعان مهار شد و در همین زمان بازیکنان بارسلونا معتقد به پنالتی بودند.دقیقه ۱۴: ضربه کوتینیو توسط آلیسون بکر مهار شد.دقیقه ۱۶: موقعیت خوب برای بارسایی‌ها از دست رفت.دقیقه ۱۷: لیورپول در کنار محوطه بارسلونا صاحب یک ضربه کاشته شد که توسط مدافعان بارسلونا مهار شد.دقیقه ۲۲: حرکت خوب و ضربه مانه توسط پیکه برای لیورپول از دست رفت.دقیقه ۲۵: لوییس سوارز موفق شد روی یک ارسال دروازه تیم سابقش را باز کند.  

دقیقه ۲۹:ارسال سوارز توسط مدافعان لیورپول دفع شد.دقیقه ۳۱: بازیکنان بارسلونا نتوانستند از یک موقعیت خوب در محوطه تیم حریف استفاده کنند.دقیقه ۳۴: سادیو مانه یک موقعیت خوب گلزنی را از دست داد.دقیقه ۳۸: مدافعان لیورپول مانع به وجود آمدن موقعیت برای مهاجمان بارسلونا شدند.دقیقه ۴۲: برخورد مسی با یکی از بازیکنان لیورپول منجر به اعتراض شدید هواداران شد.دقیقه ۴۵: بازیکنان بارسلونا یک موقعیت خوب را از دست دادند.

نیمه دوم 

دقیقه ۴۶: یک موقعیت خوب برای مانه ازدست رفت.دقیقه ۵۲: ضربه محکم و دقیق محمد صلاح توسط ترشتگن مهر شد.دقیقه ۵۴: بازیکنان لیورپول نتوانستند از ضربه کاشته شان استفاده کنند.دقیقه ۵۸: ضربه میلنر در دستان ترشتگن قرار گرفت.دقیقه ۶۲: لیونل مسی یک موقعیت خوب را از دست داد.دقیقه ۶۷: حمله لیورپولی‌ها مهار شد.دقیقه ۷۱: بازیکنان لیورپول نتوانستند از موقعیتشان استفاده کنند.دقیقه ۷۳: لیونل مسی روی بازگشت توپ گل دوم بارسلونا را به ثمر رساند. 

دقیقه ۷۸: بازیکنان بارسلونا صاحب یک موقعیت خوب شدند.دقیقه ۸۳: ضربه کاشته مسی درون دروازه لیورپول قرار گفت و تبدیل به گل سوم این تیم شد.  

دقیقه ۸۴: ضربه محمد صلاح به تیر دروازه بارسلونا خورد.دقیقه ۸۵: ضربه سر مانه از بالای دروازه بارسلونا به بیرون رفت.دقیقه ۸۹: حمله لیورپولی‌ها روی دروازه بارسلونا ناکام ماند.دقیقه ۹۰ + ۱: بازیکنان لیورپول یک موقعیت خوب را از دست دادند.دقیقه ۹۰ + ۲: سوارز نتوانست از موقعیت خوب پیش آمده استفاده کند.دقیقه ۹۰+ ۴: سمدو یک موقعیت خوب برای بارسلونا را از دست داد.خلاصه بازی بارسلونا ۳ – لیورپول ۰ (گزارش فارسی)



دانلود

ساتین

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار بارسلونا اخبار فوتبال اروپا بازی های امشب لیگ قهرمانان اروپا باشگاه لیورپول فهرست بازیکنان بارسلونا نتیجه بازی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۸۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی لیورپول ۴ - تاتنهام ۲

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پاری سن ژرمن ۰ - ۰ دورتموند / گزارش لحظه به لحظه
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • جدال جنجالی مدافعان تاتنهام در زمین!
  • تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)
  • خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام + فیلم
  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • ببینید | خلاصه بازی لیورپول ۴ - تاتنهام ۲
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • گل‌گهر 0 - 0 شمس‌آذر: همه چیز صفر!
  • لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد