Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای افزایش آمادگی و هماهنگی‌های لازم میان دستگاه‌های ذیربط رزمایش پدافند غیرعامل پرتوی تحت عنوان شهدای خلیج فارس در جوار نیروگاه اتمی بوشهر آغاز شد. ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سخنگوی رزمایش پرتوی شهدای خلیج فارس صبح امروز  در آغاز عملیات این رزمایش با بیان اینکه سناریو رزمایش پرتوی از قبل تعیین شده است اظهار داشت: بر اساس این سناریو در نیروگاه اتمی بوشهر حادثه‌ای به وقوع پیوسته است که نیروهای عمل کننده وارد عملیات شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید خورشیدی با بیان اینکه استان بوشهر در امنیت کامل قرار دارد افزود: برای اجرای رزمایش پرتوی شهدای خلیج فارس، قرارگاه پرتوی به ریاست استاندار بوشهر به عنوان فرمانده قرارگاه تشکیل شد.

وی با بیان اینکه بر اساس سناریویی از پیش تعیین شده  این رزمایش در حال اجراست بیان کرد: در این سناریوی از پیش تعیین شده ساکنان روستاهای هلیله و بندرگاه و کمپ مروارید در جوار نیروگاه اتمی بوشهر تخلیه اضطراری می‌شوند.

برگزاری رزمایش پرتوی در بوشهر از خواسته‌های آژانس بین المللی انرژی اتمی است ‌رزمایش‌های ‌تخصصی پدافند غیرعامل در استان‌ها برگزار می‌شود‌ رزمایش «پرتوی» در بوشهر برگزار می‌شود

سخنگوی رزمایش پرتوی شهدای خلیج فارس  با تاکید بر پرهیز از شایعات  گفت: از مردم استان بوشهر به ویژه روستاهای جوار نیروگاه اتمی بوشهر تقاضا می‌شود اطلاعات موثق را از صدا و سیما دریافت کنند و به هرگونه شایعه توجه نکنند.

انتهای پیام/ش

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۸۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم

همه رئیس جمهورهای آمریکا در مصاحبه هایشان از کلمه خلیج فارس استفاده می کردند، خلیجی که همیشه فارس بوده و تا ابد خلیج فارس خواهد ماند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • استقرار هزاران نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره «نتایج رویارویی دو قدرت اتمی»
  • رزمایش اتمی روسیه با «تسلیحات غیر راهبردی»
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است
  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود
  • عملیات اورهال نیروگاه‌های خلیج فارس و طوس انجام شد/ تأمین پایدار ۱۴۰۰ مگاوات برق در آستانه فصل گرما
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • «جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم