Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@06:58:17 GMT

تظاهر به روزه‌خواری حرمت شکنی ماه رمضان است

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۸۹۲۸

تظاهر به روزه‌خواری حرمت شکنی ماه رمضان است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الا سلام ولی‌الله مصائبی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد شئون فرهنگی در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان، بابیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصت بندگی و دلبری و دلدادگی است، افزود: باید با برنامه ریزی حساب شده از برکات ماه رمضان به خوبی استفاده شود.

معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان بابیان اینکه مؤذن و قاری به‌صورت زنده در صداوسیما طی ماه مبارک رمضان اجرا داشته باشند، گفت: پوشش دسته عزاداری در شهادت امام علی (ع) و گسترش پخش مناجات خوانی مورد تأکید تبلیغات اسلامی استان زنجان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه محتوایی است

مصائبی به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه منسجمی است، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه جامع در حوزه‌های مختلف و نقشه راه محتوایی است که به سبک زندگی اسلامی و عنصر معنویت و اخلاق در آن بسیار تأکید شده است.

وی بابیان اینکه بخشی از کشور درگیر سیل هستند، باید از ظرفیت ماه مبارک رمضان برای جذب کمک به سیل زدگان استفاده شود، تأکید کرد: پویش «هم‌وطن تنها نیستی» در راستای کمک به سیل زدگان در حال اجرا است که این امر باید در ماه میارک رمضان تقویت شود.

معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه تظاهر به روزه‌خواری نباید علنی باشد، گفت: تظاهر به روزه‌خواری حرمت شکنی به این ماه عزیز و معنوی است.

گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شود

مصائبی از برگزاری همایش «بیانیه گام دوم انقلاب» در محل دارالقر آن کریم خبر داد و گفت: افزود: این همایش قبل ازظهر ۱۲ اردیبهشت‌ماه با حضور مبلغین و روحانیون و مبلغات برگزار می‌شود.

وی از تشکیل گروه‌های امربه‌معروف و نهی از منکر طی ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: ماه مبارک رمضان فرصت خوبی است که هر مبلغ گروه چند نفره امربه‌معروف را در مساجد و هیئت‌ها تشکیل بدهد.

فضای تبلیغاتی در زنجان رمضانی باشد

معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: مشکلی برای اعزام مبلغ و مبلغات طی ماه مبارک رمضان به ادارات و نهادهای اجرایی وجود ندارد و سازمان تبلیغات اسلامی همکاری لازم را در این زمینه دارد.

مصائبی بابیان اینکه در زمینه تبلیغات شهری و محیطی باید توجه ویژه به ایام ماه مبارک رمضان شود، افزود: فضای تبلیغاتی شهری در زنجان رمضانی باشد و به بحث تولید و محتوا در تبلیغات از سوی دست اندر کاران توجه شود.

وی به شخصیت و مقام حضرت خدیجه (س) اشاره کرد و گفت: این بانو اسوه مقاومت و استقامت است و باید به شکل صحیح و هدفمند در جامعه معرفی شود و بانوان حضرت خدیجه را در جامعه الگوی خود قرار دهند.

کد خبر 4606085

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب سازمان تبلیغات اسلامی ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۸۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۲ مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرد ساعت ۸ صبح پنجشنبه( فردا)، زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی پایان می‌یابد.

به گزارش مشرق، به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«به آگاهی ملت شریف ایران اسلامی می رساند، با عنایت به ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰ به پایان می رسد و هرگونه فعالیت تبلیغاتی پس از آن ممنوع است.

لذا از کلیه نامزدها، احزاب، گروه های سیاسی، هواداران و عموم مردم عزیز تقاضا می شود پس از پایان مهلت زمان تبلیغات، از انجام هرگونه فعالیت تبلیغی له یا علیه نامزدها پرهیز کنند و در روز اخذ رای نیز از به همراه داشتن هرگونه اقلام یا نماد تبلیغاتی(نظیر: عکس و...) خودداری ورزند.»

دیگر خبرها

  • پایان مهلت تبلیغات انتخابات مجلس دوازدهم
  • مرد آهن‌خواری که دنیا را مبهوت خود کرد
  • رتبه نخست قزوین در طرح قرآنی «زندگی با آیه‌ها»
  • امیر تتلو در زندان قرآن و نهج‌البلاغه می‌خوانَد | او تمام ‌ماه رمضان را روزه گرفت و برنامه محفل که در شب‌های ‌ماه رمضان پخش می‌شد را نگاه کرد!
  • رتبه نخست استان قزوین در طرح قرآنی «زندگی با آیه‌ها»
  • فردا، پایان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات
  • صبح فردا، پایان زمان تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس
  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • نکونام به دنبال طلسم شکنی مقابل ذوب آهن