Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@00:56:37 GMT

داماش برای دسته اولی شدن، یک پیروزی نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۹۰۵۹

داماش برای دسته اولی شدن، یک پیروزی نیاز دارد

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، تیم داماش گیلان در دیدار رفت از مرحله پلی آف لیگ دسته دوم، در تهران رو در روی نیروی زمینی قرار گرفت که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت؛ این تساوی باعث شده تا سرنوشت تیم صعود کننده به لیگ دسته اول به رشت کشیده شود تا جواز حضور یکی از دو تیم داماش یا نیروی زمینی برای حضور در لیگ دسته یک ، در رشت صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


البته کسب این نتیجه تساوی برای داماش گیلان که در بازی برگشت میزبان است، بسیار ارزشمند است چون این تیم با کسب پیروزی با هر نتیجه ای می تواند به لیگ دسته اول صعود کند.
این در حالیست که به طور حتم طرفداران داماش گیلان در این مسابقه از تیم خود حمایت همه جانبه ای خواهند داشت تا این تیم با پشتوانه طرفداران خود بتواند برابر تیم نیروی زمینی به برتری دست یافته و جشن صعود به لیگ دسته اول را در ورزشگاه سردارجنگل رشت برپا کند.
سیامک فراهانی سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان از شروع کار خود در این تیم و از ابتدای فصل جاری رقابت های لیگ دسته دوم ، تنها هدف گذاری تیمش را صعود به لیگ دسته اول می دانست که برای رسیدن به این مهم فقط یک پیروزی نیاز دارد.
این درحالیست که داماشی ها در رقابت های جام حذفی نیز بسیار درخشان ظاهر شده و با صعود به دیدار نهایی و فینال این مسابقات ، شگفتی ساز این رقابت ها شدند تا این تیم یک فصل موفق را سپری کند که به طور حتم مهمترین هدف داماش بازی برگشت مرحله پلی آف است تا بتواند به لیگ دسته اول صعود کند.
تیم نیروی زمینی نیز برای صعود به لیگ دسته اول در دیدار برگشت برابر داماش گیلان در ورزشگاه سردارجنگل رشت ، نیازمند کسب یک نتیجه مساوی با گل و یا پیروزی برابر داماش است البته کسب نتیجه مساوی بدون گل در دیدار برگشت باعث می شود که برای تعیین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول، کار به وقت های اضافه و ضربات پنالتی کشیده شود اما کسب نتیجه مساوی با رد و بدل شدن گل، باعث صعود تیم نیروی زمینی تهران می شود.
دیدار برگشت مرحله پلی آف رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور، یکشنبه هفته آینده 15 اردیبهشت ماه، بین تیم های داماش گیلان و نیروی زمینی تهران در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار می شود.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، 28 تیم در دو گروه با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم های اول به طور مستقیم به لیگ دسته یک صعود کردند و تیم های دوم نیز در مرحله پلی آف رو در روی هم قرار می گیرند که برنده مجموع دو دیدار رفت برگشت به لیگ دسته اول صعود می کند.
در پایان این رقابت ها ، تیم فوتبال داماش گیلان در گروه اول موفق به کسب مقام دوم شد و به مرحله پلی آف راه یافت و تیم نیروی زمینی تهران نیز با کسب رتبه دوم گروه دوم، جواز حضور در مرحله پلی آف را کسب کرد.
استان گیلان سه نماینده در رقابت های لیگ دسته دوم داشت که تیم های داماش و چوکا تالش در گروه اول و تیم شهرداری فومن در گروه دوم این مسابقات حضور داشتند که در نهایتداماش موفق به کسب رتبه دوم شد و به مرحله پلی آف راه یافت، تیم های چوکا تالش و شهرداری فومن نیز سهمیه خود را در لیگ حفظ کردند.
7285/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 باشگاه های کشور جام حذفی رقابت های لیگ سرمربی تیم فوتبال شهرداری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۹۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال

کاپیتان تیم ملی فوتسال می‌گوید منتظر مشخص شدن حریف بعدی ایران هستند تا با قدرت به مسیرشان ادامه دهند.

به گزارش ایسنا، علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال که به عنوان بهترین بازیکن زمین دیدار با قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا انتخاب شد، در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما در این بازی سعی کردیم دستورات تاکتیکی سرمربی و کادر فنی را به دقت در زمین پیاده کنیم و خوشحالم که با یک نتیجه خوب همراه بود.

حسن‌زاده که در این بازی با یک گل و دو پاس گل نمایش درخشانی داشت، افزود: موضوع کیفیت سالن برای بازیکن مسئله مهمی است که آقای شمسایی به آن اشاره کردند، توپ و کفش روی کفپوش گیر می‌کرد ولی ما از این مشکل هم رد شدیم. 

وی گفت: در چنین مسابقاتی که موضع حذف یا صعود به جام جهانی وجود دارد طبعاً حساسیت هم روی کیفیت اثر می‌گذارد اما نیمه دوم کیفیت‌مان را به حریف دیکته کردیم و از نتیجه به دست آمده خوشحالیم. 

کاپیتان تیم ملی ایران گفت: ما برای هدف‌های بزرگتری اینجا هستیم، خدا را شکر صعود به جام جهانی قطعی شد و حالا منتظر حریف بعدی هستیم تا به مسیرمان در تورنمنت با قدرت ادامه بدهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • غیر از متخصص به الگوهایی که به درد انسان امروز بخورد نیاز داریم
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد