Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-06@00:01:56 GMT

اجرای طرح تابستانی پلیس راهور از ۳۱ خرداد تا ۳۱ شهریور

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۹۰۷۴

اجرای طرح تابستانی پلیس راهور از ۳۱ خرداد تا ۳۱ شهریور

به گزارش ایسکانیوز، سردار سید کمال هادیانفر در کمیته هماهنگی طرح های ویژه ترافیکی با اشاره به نوروز امسال گفت: علیرغم شرایط جوی ناپایدار در نوروز شاخص های کاهش دست یافتنی شد و ۲۴۷ نفر در نوروز امسال کمتر کشته شدند. همچنین در بخش مجروحان و فقره تصادفات کاهش داشتیم.
به گفته وی در نوروز امسال ۲۲.۳ درصد کاهش جانباختگان و ۱۱ درصد کاهش مجروحان را داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس پلیس راهور ناجا از آمادگی کامل پلیس راهور برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و طرح تابستانی خبر داد و به برنامه‌های اصلی پلیس در سال 98 اشاره کرد و افزود: هدف گذاری برای سال جاری ۲۰۰۰ کاهش کشته معادل ۱۲ درصد کاهش کشته است که با همکاری همه دستگاه ها و بکارگیری تجهیزات الکترونیکی امکان پذیر خواهد شد. در عین حال توسعه انضباط ترافیکی در برنامه جدی پلیس راهور در سال جاری قرار دارد.
وی همچنین در حاشیه این مراسم با اشاره به سیل اخیر در کشور گفت: ۱۴ هزار کیلومتر از جاده های اصلی و فرعی کشور دچار آسیب شده است و ۴۰۰ دهنه پل موقت ضروری نیز لازم داریم که وزارت راه باید تا قبل از سفرهای تابستانی آنها را راه اندازی کند.
رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به این که ۶۰ درصد حوادث ترافیکی به ۳۰ کیلومتری شهرها باز می گردد تاکید کرد: باید ناکافی بودن نور در ۳۰ کیلومتری شهرها رفع شود.
وی با اشاره به ضوروت همکاری همه رانندگان برای کاهش سوانح رانندگی افزود: ۸۲ درصد حوادث رانندگی به دلیل سرعت و سبقت غیرمجاز، عدم توجه به جلو‌ و خستگی و خواب آلودگی است که در همه آنها نقش رانندگان بسیار پررنگ است.


انتهای پیام/

20 / 20 سردار سید کمال هادیانفر رییس پلیس راهور ناجا کمیته هماهنگی طرح های ویژه ترافیکی مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی حوادث ترافیکی سیل آسیب دیدن ۱۴ هزار کیلومتر از جاده های اصلی و فرعی کشور

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رییس پلیس راهور ناجا مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی حوادث ترافیکی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۹۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با اعلام این خبر گفت: ساعت اولیه بامداد امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ خودروی ال نود که با سرعت حدود ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت در بلوار شهدای گمنام رشت در حال حرکت بود که با خودروی پراید به شدت برخورد کرد و راننده پراید در دم جان باخت و ۳ سرنشین ال نود به شدت زخمی و روانه بیمارستان شدند. 
سرهنگ امیر طالبی افزود: در پی واژگونی و محبوس شدن سرنشینان ال نود و ریزش بنزین در سطح خیابان، آتش نشانان برای نجات و ایمنی محل حادثه در صحنه تصادف حاضر شدند. 
رییس پلیس راهور گیلان علت این تصادف را تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ال نود اعلام کرد.
وی همچنین تصریح کرد: ۲ خودروی عبوری دیگر نیز در این حادثه خسارت جزیی دیدند.
رییس پلیس راهور گیلان مهمترین علت تصادفات را تخطی از سرعت مجاز و بی توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی دانست.

دیگر خبرها

  • پلیس فتا: ۹۱ درصد حجم «آلودگی جرایم غیر اخلاقی» مربوط به اینستاگرام است
  • فیلم| وقتی پلیس راهور راه خودروها را باز می‌کند!
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • وقتی پلیس راهور دست به بیل می شود! + ویدئو
  • افت شاخص انتظارات تورمی به پیش از آغاز تحریم/ تدوام روند نزولی نرخ تورم
  • گشایش گره ترافیکی خوی
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری در تهران | یک میلیون و ۲۵۰ موتورسوار گواهینامه ندارند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی