Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@14:18:45 GMT

شادی گزارشگران انگلیسی از ششصدمین گل مسی(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۹۱۱۷

شادی گزارشگران انگلیسی از ششصدمین گل مسی(عکس)

بعد از به ثمر رسیدن ششصدمین گل مسی با پیراهن بارسلونا حتی اتاق گزارشگران انگلیسی حاضر در ورزشگاه نوکمپ شاهد شادی گزارشگران و کارشناسان انگلیسی پخش تلویزیونی این دیدار بود.

به گزارش "ورزش سه"، دیشب در ورزشگاه نوکمپ، در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین بارسلونا و لیورپول، لیونل مسی چهارده سال بعد از به ثمر رساندن اولین گل خود با پیراهن این باشگاه کاتالان، با دو گلی که مقابل لیورپول به ثمر رساند تعداد کل گلهایش برای این باشگاه را به عدد 600 رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

درخشش مسی و دو گل او در بازی دیشب باعث شد بارسلون با خیالی به مراتب راحت‌تر از لیورپول به بازی برگشت دو تیم در آنفیلد فکر کند. اما گلهای مسی در ورزشگاه نوکمپ باعث شد حتی کارشناسان و گزارشگران انگلیسی که برای پخش زنده بازی در انگلیس در ورزشگاه نوکمپ حاضر بودند هم از صندلی‌های خود بلند شده و به شادی بپردازند. ریو فردیناند و گری لینه‌کر بعد از گلهای مسی از صندلی‌های خود بلند شده و به خاطر گلهای او شادی کردند تا یکی از اتفاقات خبرساز بازی دیشب را رقم بزنند.

 

 

فردیناند و گری لینه‌کر بعد از آنکه روی صندلی‌های خود نشستند شروع به  تعریف و تمجید از ابرستاره آرژانتینی بارسلونا کردند. فردیناند خطاب به گری نویل گفت:" احساس میکنم چطور خوشبختم که شاهد چنین صحنه‌هایی بودم. هر چه بگویم نمی‌توانم حق مطلب را درباره مسی ادا کنم. اولین بار که صحنه گل را دیدم پیش خودم فکر کردم که شاید آلیسون می‌توانست بهتر کار کند ولی نه، بعد که دوباره گل را دیدم متوجه شدم مسی از آن فاصله چه ضربه استثنایی‌ای به توپ زده".

 

 

ریو فردیناند اما در عین حال گفت ستاره‌های لیورپول هم در این بازی موقعیت‌های خوبی خلق کردند اما در بازی برگشت مسلماً حسرت گل نکردن این موقعیت‌ها را خواهند خورد.

 

اسطوره منچستریونایتد در این باره  گفت:" باید این را قبول کنیم که بازیکنان لیورپول امشب موقعیت‌های خوبی روی دروازه بارسا خلق کردند ولی فقط خلق موقعیت کافی نیست. مهم این است که فرصتهای گلزنی به گل تبدیل شوند".

 

 

فردیناند در ادامه گفت:" بازیکنان لیورپول امشب خواب‌شان نخواهد برد. تر اشتگن امشب یک بار دیگر عالی ظاهر شد و اگر او نبود به احتمال زیاد لیورپول می‌توانست دروازه بارسا را باز کند".

 

بارسلونا لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۹۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در دیدار معوقه هفته سی و دوم «سری آ» ایتالیا، شامگاه پنج شنبه از ساعت ۲۱:۳۰ تیم‌های فوتبال «رم» و «اودینزه» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک رم به پایان رسید.

بازی این دو تیم یازده روز پیش طبق برنامه در حال برگزاری بود که در ‏دقیقه ۷۱ ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از هوش رفت. درحالی‌که همه ‏نگران سکته قلبی این بازیکن بودند بازی نیمه‌کاره رها ماند و ‏فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد درباره بازی تصمیم‌گیری خواهد ‏کرد. ‏در نهایت اعلام شد که این بازی نه از ابتدا بلکه از همان جایی که ‏متوقف شده و با همان نتیجه یعنی تساوی یک به یک ادامه پیدا خواهد ‏کرد.‬ در این دیدار که به میزبانی اودینزه برگزار شده بود در دقیقه ۲۳ «روبرتو پریرا» موفق شد تیم میزبان را پیش بیندازد اما «روملو لوکاکو» در دقیقه ۶۴ بازی را به تساوی کشاند.

نکته قابل توجه این است که سردار آزمون در دیدار نیمه تمام ۲ تیم حتی در لیست رم هم حضور نداشت اما در این بازی به طور فیکس در ترکیب رم بازی کرد. در دقیقه ۵+۹۰ «برایان کریستانته» موفق شد گل برتری رم را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری شاگردان «ده روسی» به پایان برسد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899632

دیگر خبرها

  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • ساعت پخش بازی وستهم و لیورپول امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • پس از گذشت 13 سال؛ ریو فردیناند همچنان از جان تری کینه به دل دارد
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)
  • عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم
  • آیا بازیکنان چلسی ارق به پیراهن دارند؟ جو کول و ریو فردیناند پاسخ می دهند / زیرنویس فارسی
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!