Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@10:46:47 GMT

پلیس یک شرور زنجانی را کشت

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۹۲۴۵

پلیس یک شرور زنجانی را کشت

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از هلاکت یک اوباش با سابقه شرارت در زنجان خبر داد شرور

به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، فرج احمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان زنجان برای اجرای حکم به محل حضور وی در حوالی کیلومتر 35 « زنجان – تبریز» اعزام شده بودند. 

وی تصریح کرد: این فرد به محض رویت پلیس، از فرمان پلیس سرپیچی کرده و با استفاده از یک قبضه قمه در حضور شاهدان عینی به قصد ضرب و جرح  پلیس حمله‌ور می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زنجان

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با بیان اینکه پلیس برای اخطار چند تیر هوایی شلیک می‌کند، خاطر نشان کرد: این  فرد به اخطار پلیس توجه نکرده و به قصد زیر گرفتن پلیس، سوار خودروی پراید خود شده و  به سرعت به سمت ماموران حرکت می‌کند که در نهایت با وجود شلیک چند تیر به لاستیک خودرو متهم به حرکت خود ادامه داده و در نهایت با شلیک پلیس از پا در می‌آید. 

 این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودروی فرد مورد نظر، دو قبضه چاقو و قمه،  110 گرم حشیش، 21 گرم شیشه، ترازوی توزین مواد مخدر، چهار قوطی شربت متادون و 12 بسته قرص مواد مخدر  و ادوات استعمال مواد مخدر کشف شد.   

نیروی انتظامی

 احمدی افزود: در بررسی سوابق این اراذل و اوباش  مشخص شد این فرد سوابقی همچون چند فقره اخلال در نظم و امنیت عمومی، مزاحمت به نوامیس مردم، آدم ربایی،  قدرت نمایی، ضرب و جرح با قمه،  پرونده اراذل و اوباش و متواری از زندان در مرخصی دارد.

 جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با هشدار به افراد شرور و مجرم خاطر نشان کرد: پلیس در اجرای قوانین و تامین نظم و امنیت شهروندان از هیچ کوششی برابر قانون دریغ نمی‌کند و چنانچه فرد یا افرادی از این فرد شاکی هستند، می‌توانند به پلیس آگاهی استان زنجان مراجعه کنند./فارس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان گفت: در بازرسی‌ انجام شده ۲۷ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از خبرگزاری پلیس، کامران خوشناموند اظهار کرد: در پی وصول گزارشات مردمی مبنی بر دپوی سوخت قاچاق در انبارهای حاشیه شهرستان هندیجان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارکنان انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی محل مذکور و هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل ۲۷ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ۱۲ دستگاه خودرو وانت و سواری که حامل سوخت قاچاق بودند را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان با اشاره به دستگیری ۱۲ نفر در این رابطه و تحویل به مرجع قضائی، تصریح کرد: مبارزه جدی با قاچاق کالا و سوخت جز اولویت‌های اصلی پلیس بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا و سوخت مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

کد خبر 750082

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام
  • جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران